TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

Iedereen bedankt voor de bloemen en roanna voor de bon, krijg hele dag visite en dan morgen nog een dagje werken en dan heb ik vakantie

Deze vond ik nog voor TOOSJE !

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/slaap_lekker/slaap20als20roosje.gif

Linda, gefeliciteerd met je verjaardag!

http://www.fleurop.nl/Images/Article/small/96808.jpg

@roanna
Zo’n 1e dag mag je ook eigelijk niet rekenen.
Waarschijnlijk zal hij er vandaag een stuk beter uitzien.
Veel plezier straks met Beps!

Linda: Happy birthday!!!

Roanna: :kus: ben blij dat het goed is gegaan!!!

:dag:

@ roanna lekker geslapen, knapt een mens van op he?
ik dreef echt mn huis uit en buiten was t fris, nu breekt t zonneke weer door, maar ik zit hier nog wel tot 6

@ beps, wat een planning, :wink: enjoy!

kreeg net mailtje dat het management ons om 14h op ijs trakteerd… nice :smiley: me like the employer

Bloem: lekker!!! Ik zo lekker aan de taart :wink: Bestaan vandaag 5 jaartjes :biggrin:

@bloem
Dat is een mooi vooruitzicht.
Wij stoppen vanmiddag een uurtje eerder, we hebben dan een vrimibo (VRijdag MIddag BOrrel).

@cyn
Een lekker gebakje mmmm, hoelang geldt die aanbieding van de 5% korting?

tot 25 augustus… :wink:

Dus net voordat de boeken voor zomer 2009 uitkomen :slight_smile:

Die boeken komen pas in december :wink:

@ cyn gefeliciteerd met julli 5jr! leuk hoor!!
zijn de folders ingestoken???

@ MK hoe is t daaro?

@Linda

Lang zal ze leven
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven in de gloria
In de gloria … in de gloria

Meisje van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel gezonde, gelukkige jaren.
En een hele fijne dag vandaag natuurlijk

http://virtualflowers.fruitshop.nl/images/boeket%20danielle.jpg

geniet er van

Goede morgen meiden … eerst maar eens even bij lezen. Geloof dat dat een hele klus gaat worden.

@cyn
Tuurlijk, ben even in de war, er komt eerst nog een winter zon/sport tussendoor.

@bloem
Hier alles prima, gistermiddag naar de klimduin (Cyn wel bekend) geweest. Je moet het er van nemen zolang het mooi weer is. Nu nog 1 dagje en dan alweer weekend.
Vanavond op kraamvisitie, de hond van mijn nichtje heeft pups, ze zijn 1 een week of 5.

goedemoggel…zo zeg wat een regen vannacht zeg…

Linda nogmaals van harte met je verjaardag
Roanna…we duimen hard door voor kokkie, dat je vandaag maar positieve berichten mag krijgen.
Toos in dromenland
Marion nog wat op de planning vandaag.
Beps goede rit naar de veluwe
Bloemmie aan het ijs vanmiddag
en Mk aan de borrel…

Ik hier de hut even glad trekken, en dan schapjes doen. Zoon en schoondochter komen bbqen, moet wel het weer meewerken…voor de rest ff kassiean…

tot later doei doei

doe viev
zou haast zeggen rustig an, maar dat komt in je woordenboekkie niet voor!

Nou, Beps is underway. Heeft net even de automatische piloot ingesteld en kan er dus zo zijn.

Ik heb om 10 uur nog even naar het ZH gebelt en alles gaat nog steeds zoals het moet. Goed dus. Nu waren er alweer wat drains verwijderd en als het goed is, zal hij omstreeks deze tijd weer naar de gewone zaal gaan. Hij sliep nog wel veel, maar was wel aanspreekbaar, zei ze.

Latersssssss :dag: