TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

Welterusten allemaal :dag:

@ marifran ja tis wel intensief geweest he? al die werkende ouders ook allemaal !

@ viva truste!!

@ roanna, ja ik snap dat wel, je leeft toe naar die operatie datum en je denkt, okey klaar, nu weer gewoon doen, maar het echte herstel begint vandaag. maar goed, stapje voor stapje, elke dag is er weer 1. al die spanning komt nu naar boven. lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag en we duimen gewoon door!

sow
ff de konijntjes gedaan, doe altijd kranten en daarop zaagsel… kranten waren nu kurkdroog, ze hadden wel gepiest, maar alles alweer opgedroogd…

ikke ga ff mn ijsje opeten en dan eens kijken of we in slaap kunnen vallen met deze hitte…

:greece:Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:

Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Roanna,gelukkig dat alles goed verlopen is gisteren,nu op naar een voorspoedig herstel.

Linda,van harte gefeliciteerd!!!

Bloem,lekker geshopt gisteren en mams de afwas gedaan.

Beps,vandaag naar Hoederloo,en ook nog langs de gele M misschien,maar ook een aanrader een ijsje van Ko in Hoederloo nemen.

Viva,vandaag een dagje voor jezelf?

iedereen denk wel aan jullie

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/bloem11.gif****
Wel gefeliciteerd Linda…
Nog vele jaren…

Zo goedenmorgen
nog niets bijgelezen…

Gister lekker via het een en ander dat geregeld moest worden, bij mn ouders op de camping beland
Nu op naar hoenderloo(ja om 10 uur dan he) en verder alleen de schapjes doen enzo…

Goeiemorgen,
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/Jarig1.gif. Daar horen natuurlijk bloemen bij, dus bij deze.http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/809720qp789lf9vz.gif
Wens je een hele fijne dag toe samen met iedereen die je lief is

@Roanna: Moeilijk he, Op zo’n IC met alle toeters en bellen. Je moet maar denken het is voor een goed doel, kunnen ze kokkie goed in de gaten houden. Maar het gevoel wat je hebt als je iemand die je lief is zo ziek is. Maar we duimen nog steeds dat alles goed mag gaan. Zoals Beps zegt, stapje voor stapje en het komt heus allemaal goed. Een dikke :kus: voor jullie allebei
Beps:weet je al een beetje hoe je rooster er uit gaat zien
@Trl: Denken ook aan jou:kus:
@Viva: Las je vandaag een rustig dagje in? Lekker dan, vroeg op een afspraak komen en dan voor jan D. Was ook even uit mn pantalon gegaan. Maar goed, als er verder niks ernstigs aan de hand is, is het ook weer een pak van je hart toch
Ik weet het verder niet meer, ga zo mn mandje opzoeken en zie jullie ergens vandaag wel weer:dag::dag:

@Toos: Nee, het rooster moet nog ontwikkeld/door gesproken worden. De afdeling bestaat pas sinds 15 juni… Alles moet nog tot stand komen. Vandaag gaan ze het rooster bespreken met de mensen die er al werken(20 man) Spannend dus…

morninkkkk

ik werd midden in de nacht wakker geregend, half dronken t raam maar ff dichtgedaan!
en dan is er weer een nieuwe dag, mag ik aub naar de airco toe???

@ linda van harte gefeliciteerd!!! heb je nog plannen, ga je nog wat leuks doen? krijg je veel visitie??? sluit wel lekker aan op het weekend he?
fijne verjaardag!!!

@ toos welterusten
@ beps veel plezier

http://www.animaatjes.nl/naamplaatjes/admin/plaatjes/linda.gif

Van Harte Gefeliciteerd !!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/sha118.gif

Een gezellige dag gewenst !!!

Ook goedemorgens all.

Allereerst…LINDA… van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ook namens mij… nog vele goede en gezonde jaren omringd door mensen die je lief zijn en een hele fijne dag vandaag.

Ik denk … je hebt en krijgt al zoveel bloemen vandaag en je gaat toch op vakantie, dus dacht ik… doe 's gek en geef je deze mooie bon. Weet alleen niet wat je ermee moet , maar het idee alleen al. :lol:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/cadeau_bonnen/Animation1a.gif

Morgen !

Hi Roanna - Hoe laat ga je vandaag en heb je goed geslapen en Kokkie heb je al iets gehoord ?

@Bloem - Blij dat je aan het werk mag haha, in ieder geval vanwege de airco!

Beps - prettige dag, Heerlijk hoor al die gezonde spanning !

Voor de rest… ook goedemorgen ladies.

Zo, ik heb heerlijk geslapen, maar wat was ik moe. Dat is me al lang niet meer gebeurd… zo moe. Nu gaat het wel weer.

En jullie hebben natuurlijk allemaal gelijk wat betreft kokkie. Alles op zijn tijd. Misschien was ik toch een beetje te optimistisch. Nouja, kijken weer hoe het vandaag is. Vanmiddag in de namidag ga ik er weer heen dus. Hopenlijk ligt hij dan al op zaal.

Drink ff mijn eerste bakkie leeg en me dan ff opknappen, anders zit ik nog in de doll als het bezoek :unibrow: komt.

Iedereen weer een fijne dag, al dan niet op het werk.

Laterssssssss…

@Marifran: Ik denk dat ik vandaag door hen gebelt wordt en anders bel ik later op de dag ff zelf even.

Als hij op zaal ligt, dan mag ik er van 16.00 uur tot 20.00 uur erbij , maar ik neem aan, dat hun ook moeten eten en dan eet ik wel een hapje daar beneden in het restaurant en dan later komt mijn zoon en zijn vrouw en met hen rij ik weer mee terug. Zo was de planning van vandaag.

Haha wil ik wel meemaken hoor Roanna!!!

Nou ik ga me dan ook maar opfrissen. Pubermeisje is hier rond 10 uur. Dan breng ik haar naar de Veluwe, waar haar(nog niet) vriendje stage draait ergens… Hij heeft een vrije dag en zij gaan die saampjes doorbrengen… Dan ga ik haar vanaaf ergens(nog te bepalen) halen en wil ALLE GORY DETAILS horen hahahahaha :unibrow: Dat is nl zo leuk aan van die leasepubers… ze zijn je kids niet, en dus vertellen je ALLES hahahahaha

Dan op naar Roannaatje…bakkie doen, via de M :unibrow: terug naar de polder…schapjes doen en dan weer op richting Veluwe(mss haal ik haar wel weer op…) en dan is t al weer bijna nacht haha

Ahhh Bloemmie(k had je gemist solly) zal jij het warm gehad hebben,… :kus:

Oooh, blijft dus even afwachten, geen bericht is goed bericht op het moment, maar die afstand is niet leuk, gelukkig maar voor een paar dagen. Sterkte en straks lekker bezoek, afleiding is goed!