TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

goedenavond meiden…

Roanna, gelukkig positief nieuws wat kokkie betreft, we gaan gewoon verder duimen, dat alles goed blijft gaan…maar jou kokkie is sterk, dus dat komt vast helemaal goed.

Kaylo vitamine b12 tekort, ja daar kun je heeeeeeeeeel moe van zijn, mijn schoonzus haalt al jaren iedere 6 weken een spuit…

Beps een nieuwe baan
Bloemmie nieuwe kleding
Toos, smaakte de nasi als ontbijt
Marion…aan de waterkant gelegen…lekker hoor

en ikke nee niet batterijen opgeladen, maar de hele dag met paps in het ziekenhuis gezeten, ik ging vanochtend om 7 uur de deur uit, en kwam er om 3 uur weer in…paps moest een maagonderzoek onder een roesje…laten ze je om 8 uur op komen, is die goede man pas half 11 aan de beurt, dus ik heb even mijn scheur open getrokken daar, en toen kon hij wel om kwart over 9 naar het onderzoek, onder een roesje, het is toch godgeklaagd dat je zo vroeg in het ziekenhuis moet zijn voor een onderzoek van een half uur en daar dan de hele dag zit te hangen…toen paps weer naar huis gebracht de boel bij hem glad getrokken en toen naar huis…en bah bah bah wat is het vreselijk warm, klef en benauwd…dus helaas niet bijgetankt maar ingeleverd…

@kaylo
Gelukkig geen pfeiffer.
Ik hoop dat je door de spuit en de rust snel weer opkanpt.
Waarom raar als je gelooft?

@viva
Lekker weertje om de hele dag in het ziekenhuis te hangen. Nee dat is echt niet normaal om je zo vroeg te laten komen en vervolgens te laten wachten. Goed van je dat je er iets van hebt gezegd, dan kun je zo’n oude man toch niet aandoen!

soooo
ikke ook weer thuis
toen ik thuiskwam was de afwas miraculeus van t aanrecht verdwenen en de koelkast gemaakt… mams weer… nie erg :smiley:

lekker wezen winkelen, broodje gegeten en lekker ijsje aan t einde. heb een nieuwe bh (dezelfde alleen 30 euro goedkoper dan in de winkel hiero… en nee geen opruiming) heb meteen een 2e besteld. ook een bloesje en een broek. was niet precies wat we allemaal zochten maar tis zo koud op t werk, hoef echt een hempjes of korte broeken ofzo

dus goed geslaagd alleen nu kei-kapot… pfppfpfpf

Afwas weg, koelkast heel, weer iets nieuws om aan te trekken, super toch.
Nu heel moe, maar wel voldaan hoop ik.

ja cker wel!! mams blij, ikke blij! zijzelf ook weer nieuwe schoenen gekocht :smiley: zij moet echt elke keer schoenen kopen!! hahaha en alles past ook en staat ook leuk, hihi…

by de weg, mn pa had ‘gewoon’ een boete gehad en hoeft gelukkig niet voor te komen (ivm ‘paar’ km-tjes te hard rijden :stuck_out_tongue: )

@bloem
Gelukkig maar dat hij niet voor hoefde te komen, anders waren die nieuwe kleren voor jou natuurlijk niet doorgegaan :stuck_out_tongue:

nee :wink: hoorde ik dus vandaag !! hahhaa… de boete was nog steeds aanzienlijk hoor maar gelukkig hoeft hij geen 3-6 mnd zonder zn rijbewijs… hihi…

Bloemmie verwent door mams, en paps mazzel gehad

Ikke zo lekker een jump onder de douche…bleeeeh zo warm…

Roanna al terug uit Zwolle???

Ja, ja, ik ben alweer effekes terug uit Zwolle, maar moest ook nog ff eten bij de Mac weet je wel. :nod:

Nou, als je hem daar zo ziet liggen in eerste instantie… geef je er nog geen stuiver voor. Maar volgens de zuster gaat alles naar wens en zoals het hoort, alleen is hij nog ontzettend slaperig door de narcose. Hij had eerst niet in de gaten dat we er waren en toen we zijn hand pakten, kwam er een klein traantje. Veel kan hij nog niet zeggen en als hij het alwel deed, bleven zijn ogen dicht van vermoeiheid denk ik nog en ging er ieder keer een piepertje. De zuster zei, dat is vaak de opwinding, omdat hij graag iets wil terug zeggen, maar er nog teveel moeite voor moet doen.

Maar ze zei wel van, dat als er verder niets tussenkomt, ligt hij morgen weer op zaal van gister. Dus eigenlijk ook wel weer snel. Als je mij nu vraagt hoe was het? Ja, de zuster zegt voor zover dan alles goed, maar ik vond dat we er erg weinig nog aan hadden en hijzelf eigenlijk ook. Maargoed, het zal er allemaal wel bij horen. Hij praatte dus wel wat en wist ook wel te vertellen welk nummer zaal hij gister had gelegen, maar voor de rest moet hij nu echt eerst even letterlijk en figuurlijk, bijkomen. Wie zei dat ook alweer? Stap voor stap!!

@MK: Ook jij nog bedankt voor je sms. Tof!

Verder alles bijgelezen hoor. Viva ook ook bijna weer voor joker in dat ZH gezeten en Bloem weer lekker verwent door mamsie.

@Kaylo: Ook ik doe iedere avond even een klein gebedje. Schaam ik me ook niks voor. Soms, niet altijd, heb ik er ook steun aan. Ach, is niks verkeerds mee toch om te bidden en te danken?

En toen… leeg! :lol:

@ roanna, ja een zenuwslopende dag vandaag. kan me goed voorstellen dat je kapot bent. gelukkig wel interactie en als de zuster zegt dat alles goed gaat, dan moet dat wel zo zijn, zij ziet de dat soort mensen elke dag bijkomen en ziet t wel denk ik…

hopelijk krijgt kokkie en zn lichaam de rust die nodig is, want vanaf nu begint het gevecht pas echt. en tuurlijk gaat kokkie winnen!! we duimen gewoon door… ook mn mamsie wenst jou en kokkie sterkte!

Roanna : heb gewacht tot er een berichtje van jou was. Hoop dat je nu een rustig gevoel hebt en je moet proberen te denken dat alles vanaf nu weer beter gaat, iedere dag een beetje, zoals gezegd : stapje voor stapje.
En als het mogelijk is helpen we allemaal een handje mee:kus:
Probeer nu maar lekker te gaan:slapen:. Morgen weer een nieuwe dag, deze hele moeilijke is iig tot een goed eind gebracht

Roanna, wees blij dat kokkie nog slaperig is, dit is altijd het beste voor hem, rust met een hoofdletter meissie…laat hem maar lekker tussen slapen en waken liggen, is voor jullie niet zo leuk maar voor hem stukken beter als hij maar te vechten om wakker te blijven voor jullie.
En zoals anderen al zeiden, die verpleging daar weet heus wel wat er allemaal aan de hand is, en als hun zeggen dat het goed gaat, ga er dan ook maar van uit dat het goed gaat…dikke knuffel en een nog dikkere kus voor jullie

Fijn meiden dat jullie weer even speciaal op mij gewacht hebben vanavond. :thumbsup:

Ja Bloem, nu merk ik ook eens wat jij ook weleens bedoeld met het op zijn. Dat voel ik nu ook echt. Het was zeker een spannnende dag en dat begin ik nu ook te voelen. Ik maak me nu alweer zorgen daarover, terwijl het er allemaal bij zal horen en de zuster mij heeft gerustgesteld voor zover dan. Ik hoop dat als ik er morgen kom, dat hij wat meer aanspreekbaar zal zijn.

Maargoed dames, ik wil jullie ook vandaag weer hartelijk bedanken voor de aandacht, lieve woorden, knuffels, smsjes en wat al niet meer. Jullie zijn kanjers. :thumbsup:

Ik ga nu maar naar boven nog even tv kijken en dan maar weer slapen.

Weltrusten meiden en tot morgen weer. :kus:

PS: Morgen ook nog vistite. :lol: Leuk!!! Moet ik weer fris en fruitig zijn.

@Viva: Zo is het ook!! Zo moet ik ook denken. :kus:

Roanna, als je niet fris en fruitig bent morgen, dan zullen ze je dat vast niet kwalijk nemen…en zo wel, dat is dan pech voor hun, maak je niet te veel zorgen (ja ik weet het, je kan niet anders)…maar toch welterusten voor jou

Nee Viva… ik wil wel fris en fruitig zijn als Beps komt hoor! :lol: :dag:

Nou ik wist niet welke visite, maar het maakt Beps al helemaal niet uit…hihihihi

:lol: :lol: :lol:

:dag:

iedereen die nog langs komt waaien…truste en slaap lekker.

Gelukkig, dat deze zware dag waar jullie zo tegenaan gekeken hebben weer om is en nu weer vooruit kunnen kijken en inderdaad stapje voor stapje kunnen toewerken naar herstel! Nu lekker slapen, voor jouw heel belangrijk , Kokkie zal daar wel bij geholpen worden en er morgen weer fris tegenaan.

Ga ik nu ook doen, heb heel de avond op de bank gehangen, ook totalloss van 2 weken oppassen, nu heeft schoondochter vakantie en passen we gewoon weer op als het af en toe nodig is.