TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

poehee
opluchting… operatie goed verlopen, nu het moeite lange herstelproces.
ik kan me voorstellen dat je op hete koolen zit en er zsm naartoe wilt… zou ik wel hebben. maar allicht wat rust voor hem en jou is aan het einde beter…
succes

Operatie goed verlopen ! Moet al een hele opluchting zijn !
Zoals bloem zegt : herstelperiode nu heel belangrijk ! En jij ook aan wat rust proberen toe te komen ! Zal niet makkelijk zijn, maar zal nu eenmaal moeten lieve schat !

Voor jou en kokkie in elk geval een hele dikke
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/knuffels/1176205935.gif

Mooi dat het goed gegaan is… Roanna… Nu kaarsjes aan houden(denken/hopen/bidden) dat het zo voorspoedig blijft gaan (dames kom op hoor, volhouden!!!)

Ik ook klaar het is nu off off…
18 augustus beginnen!!!

Goedemiddag.

Nou, ik heb om 3 uur zelf even mogen bellen met de IC afdeling en alles is nog onder controle. Ze zei, alles is rustig en dat hij net een beetje aan het bijkomen was. Misschien dat zo de beademing eraf gaat zei ze.

Mijn zoon kom na zijn werk mij ophalen en gaan dan samen even naar hem toe.

Best al wel goed he? Komt mede ook door jullie.

@Beps: He ja, ik moet ook weer even doogaan met jullie berichten te lezen.

Beps, ook goed zeg :thumbsup: Maar je gaat de 18e toch beginnen daar?

@Kaylo: Leuk plaatje hoor en bedankt ook weer hoor!

Jaaaa Roanna: ik ga er de 18de beginnen, vooral 's avonds, ook de trainingen…
Heerlijk…

Morgen het pubermeisje rond 11 uur afleveren in Hoenderloo…en dan denk ik dat ik eens ga kijken of de Grote M er nog staat, en of in de buurt koffie te verkrijgen is…:wink:

@Beps: Nou, vast wel toch? :biggrin: Ik ken wel iemand die daar in de buurt woont hoor en die ook wel koffie thuis heeft. Hoef je echt niet voor naar de gele M… alhoewel…ook wel lekker he?

Daar ga ik vanavond ook naar toe als we van Zwolle afkomen. :stuck_out_tongue:

Roanna, gelukkig dat alles goed is gegaan vandaag! Heb er zoveel aan gedacht. Straks kun je naar je kokkie toe. Wens hem een spoedig herstel toe en pas jij ook een beetje goed op jezelf?? Sterkte en succes lieffie!

Haha… nee, maar ik kom er wel langs haha!!!
En op de terugweg ook…en dan… ja…ik ben niet zo sterk zeg maar haha

@Beps: :crybaby: :lol::lol: Sterk zijn Beps… sterk zijn. Je weet mijn nummer he? :biggrin:

@Crazymar: Ook jij weer bedankt voor je bijstand. Zo fijn om te horen (lezen) he! En ja, ik pas zeker ook goed op mezelf hoor! Don’t worry. :kus:

Roanna : wow wat een opluchting zeg.hoop dat je zoon er snel is zodat je met je eigen ogen kan zien dat het goed gaat want dan geloof je het pas echt he. geef hem maar een dikke knuffel hoor, voor jou ook dikke:kus:
Kaylo : gelukkig ook positieve berichten, rustig aan en dan komt het weer helemaal goed hoor
Beps : de 18e dat is niet lang meer he, ook heerlijk vooruitzicht.Eetse morgen bij de big M
Bloem : hoop dat je geslaagd bent meisje met je inkopen
Toos : lekker geslapen met de warmte ?Hoop voor jou dat het weer een lekker rustige nacht wordt
Ga zo weer naar huis,heb morgen hoop ik meer tijd om mee te kletsen
Fijne avond allemaal

@Raak: Inderdaad!! Zelf even zien hoe het gaat. Kan niet wachten, maar moet wel even, want dit gaat vandaag nog op afspraak op deze afdeling. (IC) Zoon komt zo vanuit zijn werk dus! Maar hopenlijk is die daar gauw weg.

Meiden… see joe ol leter hoor! :dag: Hasta la noche.

Goeiemorgen/middag,
Ondanks de warmte toch wel redelijk geslapen, om 1 uur wakker geweest voor een sanitaire stop en daar weer in slaap gesukkelt tot half 5.
@Roanna: Ik ben blij dat alles goed is gegaan, straks met zoon er naar toe. Blijf duimen dat alles goed blijft gaan. Had je toch niet wakker gesmst he
@Kaylo: Uitslag valt gelukkig mee, spuit halen en rust nemen en alles komt weer goed
@Beps: 18 aug beginnen is al snel hoor
@Raak: Zoals altijd druk
Ik ga nog een bakkie koffie drinken en straks als ontbijt… nasi:frown:

Ben net thuis en gelijk hier gekeken. Gelukkig alles volgens plan verlopen, op naar de volgende fase !! Ben zo blij !!..:crybaby::biggrin:

Gelukkig is alles nog goed met kokkie!! Roanna zal intussen wel op weg zijn naar het ziekenhuis.

@Beps
De 18e beginnen bij de nieuwe baas en morgen een bakkie doen bij de gele M, of in de buurt?

@Raak
Niet veel tijd vandaag voor een babbel maar morgen is er weer een dag he!

@Toos
Redelijk geslapen en bij de sanitaire stop weer in slaap gevallen :stuck_out_tongue:
Wij ook nasi … alleen als lunch maar wij komen ook niet uit de nachtdienst he, hebben alleen maar lui liggen wezen aan het water.

@roanna
Gelukkig dat alles goed is verlopen, nu waarschijnlijk naast kokkie’s bed. Weer een hele opluchting dat de operatie achter de rug is. :kus:

Ook nog even op een wipje binnen !

Het is hier letterlijk en figuurlijk “om dood te stuiken” ! Wat een hitte !!
Zit er blijkbaar ook nog een serieus onweer aan te komen ! Kl… !!! Alle ramen staan hier open om toch nog “enig” windje binnen te laten ! (Neeje, niet DAT soort windjes hoor !)

Cyn : wanneer kwam je nu ook al weer weekendje Brussel ? Is hier namelijk een strandje aangelegd tot 18 augustus en zijn we tussen de middag al heen geweest met collega’s. Leuke sfeer, latino muziek en lekker mojito’s en caipirinha’s (of hoe schrijf je dit ?). En ENORM lekkere hapjes !!! Enorm leuke sfeer ! Aanrader hoor, doen ze al enkele jaren. Plage à Bruxelles !!! Drankje zit nog in mijn kop denk ik, straf spul !

Roanna : opgelucht dat alles achter de rug is en nu langzaam naar revalidatie toe ! Dikke smakkerd voor jullie :kus:

En voor iedereen hier trouwens : vond het leuk dat jullie aan me dachten toen ik dacht van … hè ? pf… en toestanden !!! :kus:

toos : bijna vergeten : kan ik dus niet : sanitaire stop en terug slapen. Nu terug aan de crock ?

ikke nu even frisse douche en dan maar proberen deze avond te slapen (met ventilator aan) !!

Iedereen nog leuke avond !

En Roanna : ik doe voor ik ga slapen nog wel een schietgebedje voor je kokkie (en voor jou natuurlijk !). Geloof daar namelijk nogal in (praat regelmatig met “mijn vriend” hierboven). Misschien belachelijk voor sommigen, maar geeft me soms steun !!

Slaap lekker iedereen !!! :slapen: