De jongens zijn er al… oma wat doe je ??? Oh, ik loop te duimen !!!
Gek hè , meestal doe je dat in gedachten maar nu loop ik echt zo !
Roanna :kus::kus:
De jongens zijn er al… oma wat doe je ??? Oh, ik loop te duimen !!!
Gek hè , meestal doe je dat in gedachten maar nu loop ik echt zo !
Roanna :kus::kus:
Bloem - succes met shoppen
beps - succes met de nieuwe uitdaging
raak - super update! welkom terug
toos - welterusten
viva - batterijen aan het opladen .
Marion - weer naar het water vandaag ? Wij wel , wat later vandaag.
trl - iets beter vandaag? werkse
linda - moe of ook een dipje ?
cyn - voel je je al wat beter ? werkze
MK - Laat je niet opjagen! Gewoon je eigen tempo bepalen, ze kunnen je toch niet missen:teeth:
Kaylo - kom je nog even langs vandaag ??
Goedemorgen ladies.
Zo zeg, werd al lekkker even wakker gesmt door deze en gene, waarvoor weer mijn dank. :dag: Was al wel wakker hoor! :biggrin: Heb ook eigenlijk best wel een bietje kunnen slapen, alleen erg vroeg wakker.
Ik weet het niet, maar momenteel heb ik zo’n opgelucht gevoel nu ik weet dat ze, voor zover ik nu weet, met hem bezig zijn. Natuurlijk moet ik afwachten hoe het afloopt, maar het idee dat hij nu NU onder het mes ligt, geeft een een goed gevoel. (Hoop niet dat ik te optimistisch ben.)
Meisjes ik heb best veel gelezen weer hier, Raak en Marion aan de drank en lekker eten, Beps heeft vandaag ook belangrijke dingen te doen, Bloem eindelijk uit winkelen met moesje, Toos lekker naar bed met dit warme weer :so:, TRL alweer de administratie voor vandaag hier gedaan. Lukt het een bietje met die warmte TRL? Viva op de valreep nog langs geweest en heeft nu even rust. Voor hoelang? Geen zolder opruimen ofzo? :biggrin: :biggrin: Marifran… haal ze dan nu even van elkaar hoor. Zo zielig voor je kleinkids. Ga lekker genieten vandaag met ze en dan straks miss weer ff duimen. ![]()
Meiden… :dag: Jullie denken aan mij… maar ik ook aan jullie hoor! ![]()
Fijn dat je het zo ziet Roanna, als een soort van hehe…eindelijk… jullie hebben er lang genoeg naar toe geleefd.
Duimen zijn van elkaar hoor, gewoon weer in gedachten verder, straks weer extra spannend vanwege het eerste telefoontje.
Heb je m’n mooie plaatje al gezien ?
goeiemorgen ladies !
Hier ben ik dan eindelijk nog eens met een egootje : heb héééééééél goed nieuws : geen klierkoorts en ook geen toxoplasmose !!!
Wel ijzer, zink en een zwaar tekort aan vitamine B12. Dus daar krijg ik pilletjes en spuit voor.
Zou beter moeten zijn binnen een week ! En zou ook veel moeten rusten
Roanna : ik denk ook aan jullie hoor ! Veel sterkte !
Voor de rest sluit ik me aan bij de prima update van Raak en Marion (gemakshalve dan, …)
Kaylo - Da’t is nog eens goed nieuws, een hele opluchting , kun jij ook weer van de zomer gaan genieten.
Ga nu even wat anders doen , tot later …
Nou dames… het eerste telefoontje heb ik gehad en tot nu toe gaat het volgens plan. Dat wil zeggen dat ze klaar zijn met de voorbereidingen terwijl kokkie daar onder zeil ligt en nu de operatie gaan uitvoeren. Alles is tot nu rustig. Meneer (kokkie dus) had goed geslapen. Kijken ter plekke hoe het een en ander gaat verlopen qua wat ze nog tegenkomen tijdens de operatie en ik wordt dan om 10.45 weer verder op de hoogte gesteld en mag ook later op de dag nog een telefoontje van de artschirurg zelf verwachten, over het hoe en wat er gedaan is.
Dus meiden… weer even verder met wachten.
Ik ga nu tussen de bedrijven door maar ff snel douchen.
@Kaylo: Oh gelukkig is het niet al te ernstig, maar let wel goed op je gezondheid. Je lichaam heeft dan toch ergens een tekort aan en dat moet je wel in acht nemen. Gelukkig kan dat goed met die B12 spuiten, weet ik uit mijn omgeving. Sterkte er ook mee.
Heb dat gisteren proberen doen, maar was gewoon niet uit te houden in de tuin ! Dan maar lekker binnen, lekker koel. Schijnt deze nacht nog warmer te worden, pfffffffff…
@Kaylo: mooi dat het zo is… en geen Pfeiffer…
Ik ff tv kijken ATWT hihi!!!
atwt!! huisvrouw!! hahahaha
@ roanna, super
it’s out of your hands, kun je er maar beter positief tegenaan kijken. nu weer afwachten op t volgende telefoontje… spannend toch wel
hihihi me like being housewife…
zo dan, zo maar eens douchen en me opfrissen en op naar… de volgende uitdaging!!
Mag ik weer even updaten?
Nou, ben net weer gebeld en het blijft bij de omleidingen en ze zijn momenteel met de laatste omleiding bezig en en daarna gaan ze de temperatuur weer op gang brengen en geleidelijk de hart/longmachine eraf halen. Ze zou me om 11.45 weer bellen en als het eerder klaar is, dan eerder. Tot nu toe gaat het dus goed!
Heerlijk he!
Ze vroeg ook ook of ik het nog een bietje kon uithouden. Ik heb gezegd van wel. Zoek mijn afleiding hier en daar wel, dus…
Is tot zover al goed nieuws ! we laten de kaarsjes wel branden hoor !
Mooi Meis… Het gaat zover dus goed. Geen nare andere dingen dan verwacht alleen de omleidingen… Nu de laatste stap…
En dan… dan mag hij het zelf weer gaan doen…en dat doet hij al jaren goed, dus… :kus:
Eerst de kaarsen voor Roanna en kokkie … denk aan jullie …
goeie updates ![]()
Goede morgen …
@Raak
Lief he, al die zelf gebreide cadeautjes, de gedachte alleen al dat ze uren voor je gaan zitten breien.
@TRL
:kus:
@Toos
Had eerst mijn kantoor in een verpleeghuis hier in de buurt. Daar hadden ze mobiele airco’s aan met warm weer. Moet er wel bij zeggen dat het laagbouw was, met een plat dak, dus dan is het er binnen al snel niet meer te harden.
@Beps
Succes voor strakjes!!
@Bloem
Eindelijk je nieuwe kleren straks. Veel plezier met mams in de stad. Hoop dat je wat moois kan vinden.
@Marifran
Loopt de hele morgen al te duimen!
Maar vanmiddag naar het water met de kids, wij gaan ook maar weet nog niet precies hoe laat.
@Roanna
Helemaal super dat alles goed verloopt, valt een heleboel van je af nu he?
@Kaylo
Gelukkig!!! Ook voor jou goed nieuws.
Ja, dat ben ik weer.
Nou, de operatie is klaar en hij ligt inmiddels al op IC, wel nog aan de toeters en bellen, maar dat moet nog even een tijdje om te zien wat hij geleidelijk aan zelf kan gaan doen. Was natuurlijk nog niet bij, maar alles was voorspoedig verlopen. 6 omleidingen en daar moest ik niet van schrikken, want dat was meer een technisch gedeelte zei de chirurg, die ik inmiddels ook heb gesproken. Hij was zelf zeer tevreden over het verloop tot nu toe.
Ik overleg met een van de dames daar, die mij op de hoogte hebben gehouden, was het verstandig om tegen de avond te komen. Nu liever nog niet, omdat hij hij toch niet zal merken dat we er zijn. Ze zei, tegen de avond heb je meer kans dat hij een beetje bij is.
Jullie kaarsjes, wensen, gebeden, hebben denk ik… vast meegeholpen. Bedankt! :kus: Allemaal.
Gelukkig … alles is goed en zonder complicaties verlopen! De dokters hebben hun werk gedaan. Een hele geruststelling voor jou. Nu wachten tot je hem kan gaan zien. Wat zal deze dag lang voor je duren meis :kus: