@Bloem: Dank je, komt goed en jij slaap lekker
Bloemmie: Tof dat de baas(en anderen) zo vol lof waren… nu lekker laapielaap doen!!!
Ik ga er van tussen, voor iedereen die gaat slapen, welterusten:dag::dag:
Heb wel bijgelezen maar is niet veel blijven hangen sorry
@Linda: dat krijg je als je bijna een jaartje ouder bent haha!!!
@Bloem
Vette complimenten vandaag voor jou … dat maakt je dag weer goed toch? En nu het bed in … WELTERUSTE!!
@Marifran
Kookt nog na van een potje tennis. Hoe krijg je het voor elkaar met dit weer?
@Jac
Een leuke dag gehad met je neefjes in het Amersfoortse dierenpark. Was ik ook eens een keer … heeeeeeeel vroeger.
@Beps
Gezellig geknoeid met paps en mams vanaaf en nu niets meer. Rustig voorbereiden op morgen. Wens je veel succes bij het gesprek.
@Toos
Al aan de croc denk ik, hopelijk is het niet te warm op de afdeling. Of hebben ze bij jullie ook van die mobiele aico’s?
Ronken aan het water, en dan kom je thuis en dan heeft die kleine een foto gemaakt op je mobiel. Maar meteen verwijderd die handel, kan er maar 1 ding op zeggen … gelukkig was het niet druk!!!
Welkom bij de club Linda!!!
Heb trouwens Kaylo gemist vandaag. Ze zou de uitslag toch laten weten? Hopen maar dat het niets ernstigs is.
Meiden… ik meld me ook nog effe.
Bedankt weer he, dat jullie toch zo aan ons denken.
Heb ook al veel telefoontjes en smsjes gehad daarnet en nogmaals… het is fijn te weten, dat ik zoveel vrienden/dinnen heb. :kus:
Ik denk dat ik zo maar lekker naar bed ga en daar nog een poosje tv ga kijken. Ik heb ook een bietje hoofdpijn. Nog net niet erg genoeg voor een molletje zeg maar, maar ik voel het wel.
Meiden… jullie zijn geweldig… oh… dat wisten jullie al? :biggrin:
Voor de werkenden nu werkse en de anderen… weltrusten en ik denk… tot morgen wel hoor! :dag:
Marion : prima update ik sluit me aan enne ja flink last van de Turkijeblues
zit nu ook aan de raki hihi
Roanna : kwam nog ff langs om te lezen hoe het gegaan was. moeilijk he je kokkie daar zo achterlaten. probeer maar een klein beetje je gedachten te verzetten he, wel goed dat je hier even langskomt hoor. kunnen we je allemaal in kokkie’s plaats een dikke knuffel en goodnight kissie geven. is wel niet hetzelfde, maar echt gemeend:kus:
@Roanna
Un bietje hoofdpijn … dan lig je nergens beter dan in bed, tv erbij en hopelijk zakt het dan. Hoop dat je wat slaap kan pakken vannacht. Truste :kus:
@Raak
Ik ben niet zo van de alcohol, maar heb flink wat Ayran ingeslagen bij de turkse winkel, superlekker met dit warme weer. En dan belanden er ook licht wat andere hapjes in mijn mandje … pide, olijven gevuld met feta etc. We houden de turkse stemming er zo wel in, en zelfs het weer werkt mee.
Marion ik ben ook gek op Ayran hoor, heerlijk, eigenlijk alles met yoghurt lust ik graag. ze hadden ook weer heerlijk voor mij gekookt het weekend hmmmm. gaat volgens mij eigenlijk nix boven home/made cooking in turkije he. en voor de kleinkids weer nougat, lokum en baklava meegekregen. voor de volwassenen worst, ziet er uit als rookworst met veel look,moet je bakken in de pan en ´s morgens als ontbijt met brood eten. maar ik eet het maar niet als ontbijt
heb ook weer zelf gebreide stola en sjaal en muts meegekregen.zo lief allemaal.dus…afscheid heeeel moeilijk
kom ook nog ff aanwaaien…
Roanna ik duim alvast voor morgen voor jou en kokkie…hou je haaks meid…
verder sluit ik me voor het gemak maar even aan bij de mega update van Raak…
voor iedereen welterusten…
Viva : :dag:hoe bevalt de rust thuis ?? zeker ff wennen he busy bee
Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Roanna,spannende dag vandaag,denk aan jullie :kus:
Raak,welkom terug
Goedenmorgen allen met dit strallende weer…
Ik ben wakker, heb het nodige te doen vandaag mbt het wisselen van baan…
En dus…meld ik me weer, maar niet voordat ik:
@Roanna: Jullie zijn in mn gedachten, en ik zal ook zeker aan de artsen denken opdat zij hun werk goed en gedegen kunnen uitvoeren :kus:
Goeiemorgen,
Eerste nachtje zit erop, het was lekker rustig. Denk dat de mensen moe waren van de warmte.
@Roanna: Spannende dag, heel veel sterkte enne hou je taai vandaag.
@Marion: Mobiele airco op het werk? Kun je dat eten? Nee hoor die hebben we niet. Het was ook behoorlijk warm vannacht
@Beps: Succes met alles wat je moet doen wat je nieuwe baan betreft
@Kaylo: Weet je al wat?
Ik ga mn mandje opzoeken. Werk ze vandaag en anders geniet van deze stralende dag
morninkkk
ikke gauw te werk want moet vroeg weg om te winkelen met mams, dus tot vanavond.
@ roanna :kus: je weet het… zucht… sterkte, zet em op!! :kus:
@ toos, welterusten
hasta la vista!
Bloem,shop ze vanavond.
Beps,succes met alles vandaag.
Toos,weltrusten