@Marion: Doe N. de groetjes, geniet van de zon vandaag
@Marifran: Succes met je klussen en fijne dag vandaag
Ik ga die magneet ook uitzetten en badderen. Zei ik dat al niet eerder, geloof het wel he. Tot laterssss
Marion&Marifran: haha ik zal het wel moeten volhouden!!! Oktober, December, Januari en Februari kan/mag ik niet weg… ![]()
Oh maar dan houdt ik wel november nog over hahaha en studiereizen zijn er dan niet ![]()
goedemorgen meiden
Ikke heeeeeeeeeel lang geslapen, ben nu net een uurtje wakker…best lekker eigenlijk, ik zal het nodig gehad hebben…
Cynnie in de knoop, en naar Brussel…en november nog over, ach een weekendje preston pal*ce is misschien ook lekker…hihihihi, al was het alleen maar voor in het lijstje
Toos, met stoel in de zon, voorslapen voor de nachtdienst
Mk…arme jij op kantoor
Tlr…meissie hoe gaat het nu met je…al spulletjes uitgezocht, en kamertje aan het inrichten???
Roanna…succes vandaag he meis…
Beps aan het aftellen
en toen was ik alles kwijt, mijn grijze cellen werken nog niet optimaal…zal van het langslapen komen…
JAAAAAAAAAAAAAAAA Preston Palace willen we ook nog heen!!! hahaha
Ik ben naar huis
tot straks
Het was gewoon het wekelijkse overleg met de baas hoor, geen opslag.
Maar hij wil het liefst het werk van morgen, vandaag al af. Alle cijfertjes up to date en kloppend tot 3 cijfers achter de komma (bij wijze van spreken).
En als er helemaal geen werkvoorraad is, dagverwerking dus zoals hij wil, dan heb we weer overcapiciteit. Met andere woorden, het werk kan wel met 1 persoon minder gedaan worden.
En hij vindt het heel gek als in de vakantieperiode de werkvoorraad oploopt, 2 man vervangen en ook je eigen werk nog helemaal bij… en als hij nou de vlotste was, nee het geldt alleen voor ons werk. En daar word ik wel eens een beetje moe van.
Hey
Zo net terug van shoppen met dochter. Ze gaat intern hier in huis verhuizen naar de zolderetage en daar hoort een nieuw bed bij! Mejuffrouw wist precies wat ze wilde, dus 5 uur zoeken en rijden verder had ze HET bed gevonden!! Hoera…iedereen blij.
Tis hier lekker benauwd trouwens, pffff. Niet echt lekker dus. Strakjes werken en dan 2 dagen vrij.
Roanna, veel geluk en sterkte met Kokkie. Denk aan jullie!
Beps, gelukkig weer t vrouwtje.
Bloem lekker geslapen vannacht, altijd weer belangrijk een goede nachtrust.
Cynthia met mams naar Brussel, wat een leuke verrasssing!
MK, dat gedoe op het werk ook altijd hé!
Verder niet zoveel te melden eigenlijk.
Iedereen nog een fijne dag/avond.
J AAAAA het bed gekocht… Ohhhh wat zal ze blij zijn!!!(PUBERS…)
Beps: gids al gehaald?
Beps : proficiat met je nieuwe baan en ik hoop dat je je weer helemaal
beter voelt.Niet te druk maken om mensen die jouw totaal niet kunnen (willen) begrijpen hoor
Marion : jij hebt zo te lezen heel wat af moeten zien he de laatste dagen in dat mooie weer, valt niet mee he. Toch af en toe rustmomentje bij je zus. Lekker he
Kaylo : heb nergens meer de uitslag gelezen ? Gaat het wel goed met je ???
Miere : aan je berichtje te lezen gaat het allemaal lekker he, goed zo !!
Crazymar : dochter blij gemaakt met bed en gezellig daagje gehad bij mini-meeting
Viva : zoon thuis, damber verliefd, huis af, opa rustig. meissie GENIETEN VAN DE VAKANTIE !!!
Marifran : allemaal leuke uitstapjes gemaakt met de kleinkids en in Rotterdam Limbo en salsa wezen dansen, schudden met de billen haha
TRL : hele hele dikke kus, verder hoef ik niet veel te zeggen he …
Cyn : ook niet lekker in dr vel, hoop dat het weer snel beter wordt lieverd
ook voor jou een dikke kus
Jac : lekker wezen bbq en verder alles ook daar ok
Linda : is aan het genieten van haar nieuwe tv en schapjes doen voor de vakantie die nu opschiet
Toos : tussen het crocken door heerlijk met dr k.nt in het zonnetje, meissie wat zal jij intussen zwart zien hihi
Bloem : ook weer meer happy feeling hoop ik. iig een leuk daagje aan zee doorgebracht in de prachtige nederlandse natuur.prima toch, als het weer maar meewerkt he
MK : helaas geen opslag gekregen maar maakt er gewoon leuke daagjes uit van met d kids en ook nu blijft het weer meewerken, toch?
Roanna : in gedachten ben ik steeds bij je.ik wens jou en kokkie heel veel sterkte voor de grote dag morgen en hier wordt uiteraard ook een kaarsje gebrand en geduimd voor jullie.
Ik heb helaas veel moeite met afscheid nemen in Turkije, wordt steeds zwaarder, maar komt goed hoor. Ellende vluchten, vertrok pas om 23.15 en zou 's middags laat terugvliegen. Kom zondagnacht om 4.30 hihi terug in mn kamer : ligt een briefje : u wordt om 8.10 opgehaald vlucht 10.15.wordt je toch niet echt vrolijk van he:unibrow:
Goedenavond all.
Ben alweer ffekes thuis en inmiddels maar een broodje gegeten. Geen zin in warm eten.
Ben er de hele dag zo’n bietje bijgebleven, maarja op een gegeven moment moet je toch gaan. Ik hield me daar stoer, maar heb het er momenteel zo moeilijk mee. Tis net, of je iets van jezelf achter hebt gelaten. Ik ben wel blij, dat kokkie nog steeds zo rustig is en dat zegt het verplegend personeel ook.
Hebben weer veel info gehad over het hoe en wat enzo en nog wat korte onderzoekjes en eigenlijk zijn ze er allemaal klaar voor. Morgenochtend 7.45 uur, is hij als eerste (onder voorbehoud) aan de beurt. Ik word dan om de 1 1/2 uur op de hoogte gehouden en op afspraak met de afd. IC word er dan met mij afgesproken, wanneer ik kan komen. Kokkie zelf zei tegen mij, dat hij liever had, dat ik zou komen als hij weer een beetje bij zou zijn en niet als hij net ontwaakt. Daar hou ik mij dus aan, want zo’n leuk gezicht is het niet iemand met al die toeters en bellen te zien liggen, vond hij.
Nou, hopenlijk gaat alles goed en wil jullie nogmaals bedanken voor alle steun en lieve berichtjes, ook weer van vandaag. Klasse!! ![]()
Heb net wel een bietje bijgelezen, maar weet al niks meer. Raak weer thuis heb ik begrepen?
Fijne avond nog iedereen. ![]()
@Cyn
Je zit dicht bij het vuur, voor november is er vast nog wel een leuke lastminute te boeken naar een of ander exotisch, zonnnig land
@Viva
Lekker uitgeslapen vandaag, is het koppie inmiddels ook wakker?
@MK
De bazen, je zou ze af en toe wat!!! Het liefste zouden ze gisteren het werk van vandaag af hebben.
@Raak
Nog meer gerommel met de vluchten en een moeilijk afscheid in Turkije. Ook last van de Turkije blues nu? Een dikke :kus:
J en ik vanmiddag naar het water geweest, boekje mee en mezelf lekker geinstalleerd daar. I-pod op en op een gegeven moment weggedoemeld. Heb ik daar een 1.5 uur liggen pitten. Net tegen de tijd dat je op huis aan moet natuurlijk. Nu maar snel maken dat ik aan het werk kom, des te eerder heb ik het er weer op zitten.
@Roanna
Moeilijk he, om je kokkie daar achter te laten. Hij IS na al die jaren toch ook een deel van jou geworden? Weet dat je je ontzettend veel zorgen maakt maar het gaat vast goed komen allemaal, hij is in goede handen daar. Denk aan je meis en een paar dikke knuffel :kus::kus:
ikke ook weer thuis
@ roanna begrijp t helemaal en je wilt niet weg, maar daar hangen is ook niet goed. ik hoop dat je je rust een beetje kan pakken en morgen om de 1,5 uur aan de telefoon… ppfpff… ik hoop dat jullie snel weer saampjes kunnen babbelen… duimduimduim :kus:
@ raak ook weer thuis
ikke ook weer thuis, duik zometeen meteen mn bed in.
zo druk op t werk maar goede reactie’s van de baas en complimenten van de mensen die t voor t zeggen hebben, dus altijd goed!
Zo , net terug van de tennisbaan, zit nog een beetje na te dampen voor ik onder de douche ga.
Roanna, hele zware dag geweest voor jou, al die spanning en dat wachten, zou me ook echt geen raad weten in jouw situatie, mijn maag keert al om bij de gedachte.
Hoop dat je wat bij hebt kunnen kletsen met die of gene, hier is het stil geweest zag ik, allemaal onder de indruk en nu druk of moe wss.
Weet niet zo goed meer wat te zeggen, maar weet dat ik met je meeleef!
zo vandaag met mijn kleine neefjes van 3 en 4 naar de dierenpark in Amersfoort geweest.
WOW wat is een leuk park is dat en groot.
hoogte punt was natuurlijk het dinobos! Hoewel ze wel een beetje bang waren, maar dat mocht de pret niet drukken.
bij thuiskomst nog even wezen zwemmen en toen vielen ze als een blok in slaap!
Morgen mag ik weer werken tot maandag.
Verder eigenlijk geen nieuws.
Ik wens iedereen een fijne avond en een fijne donderdag!
Ik ga mijn bedje opzoeken.
Groetjes Jac
Zo ik had heel spontaan mn ouders uitgenodigd voor een klein bbqtje in de tuin bij ons…Heerlijk zitten q-en en nu zijn ze naar huis…
@Roanna: Logisch hoor. jullie behoren 1 te zijn, dus ligt er een stuk van je daar en dat ‘hoort’ niet zo… Ik denk aan hem, de artsen en aan jou morgen
@Cyn: gidsen hier gewoon nog niet GRRRRRR
Nu lekker ff nietsen en dan naar bedje…
Morgen voorstellen bij t nieuwe bedrijf, off opzeggen bij de oude en het uitzendbureau…
Afspraak nieuwe baan om 13 uur, en dan allesn maar in de bovenstaande volgorde :lol:
Goeieavond,
Kom nog even aanwippen voor ik aan de crock moet. Vandaag stoel in de zon geparkeerd, maar siesta houden lukte niet. Vanavond nog een poging gewaagd en als een blok geslapen. Werd alleen met knallende hoofdpijn wakker, maar daar is ook weer wat voor.
@Roanna: Kan het me zo goed voorstellen dat het akelig is om kokkie daar achter te laten voor zo’n zware ingreep en dan morgen een spannende dag naast de telefoon. Gelukkig dat hij er zelf rustig onder is en ik hoop ook blijft. Wens je heel erg veel sterkte toe, ik denk aan aan jullie vannacht en hoop dat alles goed gaat. Een hele dikke:kus:
@Marion: Liggen knorren bij het water, je zal het nodig hebben gehad
@Raak: Welkom terug. Wat een pech met je vluchten
@Bloem: Is altijd goed he als je baas tevreden is
@Beps: Alles stapje voor stapje he. Toch spannend om ergens anders te beginnen
@Jac: Was het niet erg warm in het dierenpark?
ola
@ jac klinkt als een super leuke dag. lekker de kids verwent!
@ toos, werk ze!!
ikke slapen, ben kapot. nix zinnigs meer… slappuuhhhhh zzzzz