TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

Wij ook niet, dus zijn benieuwd!! Kreeg een agentenaanbieding 1 nacht inclusief ontbijt in een Ibis Hotel inclusief treinreis 2e klasse voor €78.-… DOEN!

@beps
Nog 6 diensten, dat is te overzien. Voel je je ook beter nu je weet dat je weggaat? En hoe reageerden ze op je ontslag?

Leuke verrassing Cyn ! En de maand augustus ook weer geregeld !

MK - leuke en mooie foto’s !

Roanna , al onderweg waarschijnlijk, maar toch :thumbsup::thumbsup:

Werkse maar weer allemaal of genieten van je vrije dag of whatever !!!

Hier de laatste 3 ochtenden hetzelfde, plenzen!!, 's middags gaat het gelukkig wel, hoop het maar want we willen weg met de motor.

Marifran: juist :wink: ben nu van maart t/m September echt elke maand geweest :biggrin:

En dan moet ik wachten tot 17 of 31 maart… :frowning:

@marifran
Naar het noorden toeren, hier is het mooi weer :smiley:

@Goeiemorgen,
@Cyn: De dag begonnen met een knoop, hoop voor je dat die er gauw weer uit is. Met mams naar Brussel, leuk hoor
@Beps: De laatste loodjes. Tot hoe laat moet je vandaag?
@Marifran: Hier in het zeeuwse is het ook droog en al behoorlijk warm;), met de motor naar het strand misschien?
@MK::dag:
Ik was vanmorgen vroeg wakker, wilde eigenlijk uitslapen want moet de nachtdienst in. Gelukkig maar 2 nachtjes dus doorheen te komen. Parkeer straks mn stoel in :zon02: en hou vanmiddag wel iets van siesta

@toos
Je moet een beetje op voor slapen, je het dus een goed excuus om in het zonnetje te gaan liggen :smiley:

Zo is dat MK, rustig aan vandaag. Ben jij vrij of gewoon aan het werk?

Ik ben aan het werk, moet zo bij de baas langs, wat zal hij nu weer hebben…

@MK:Wens je succes bij de baas.
Ik ga even badderen, toko een beetje glad trekken en dan mn stoel in de zon parkeren. Tot laterssss

Goede morgen …

@Beps
Het gaat bij jullie weer de goed kant op zo te lezen. Weer helemaal de oude?

@Linda
Al lekker aan het aftellen!!!

@Bloem
Lekker koel geslapen vannacht en dat zonder airco.

@Cyn
Een beetje met jezelf in de knoop. Kop op he meissie. En dan is het er toch nog van gekomen … ook in augustus sta je in het lijstje. Naar Brussel dit keer!!

@Marifran
Een motorritje in de planning vandaag. Waar gaat de reis naar toe?

En natuurlijk de kaarsjes voor Roanna en kokkie

http://fanfarefem.web-log.nl/photos/uncategorized/kaarsje.jpg

Haha, Toos elk nadeel heb z’n voordeel, 'smiddags lekker in het zonnetje en 'snachts lekker koel.

MK, Kan altijd van alles zijn als ze dat zeggen, misschien wel opslag :nod:

Kaylo - Uitslag al bekend ? Voel je je al wat beter of totalloss na zware dag van gisteren?

Cyn - eind maart !!! Ga je nooit volhouden !!!

Raar landje toch met het weer, noemen ze nu de ‘hondsdagen’ ! Zie al weer een waterig zonnetje! Ik heb niets te klagen, maar met een beetje zon heb je toch meer mogelijkheden!
Zeeland staat morgen op de planning, wacht nog even een telefoontje af.
Zaterdag nog steeds naar A’dam, rondfietsen en even bij de Gaypride kijken, gezellige boel altijd, met hapje en flesje rose aan de gracht zitten! en wss is dochter ook weer terug van vakantie, daar nog even langs waaien.

Goh wat heb ik het druk! Vandaag maar geen verre afstanden dan:confused:, hier in de omgeving ook wel (een beetje) mooi, haha

@Cyn
Misschien hoef je niet te wachten tot maart. Er komt nog wel een leuke aanbieding of een studiereis tussendoor.

@Toos
Siesta in de zon vanmiddag?!

@MK
Naar de baas zo meteen, succes!!!

@Marifran: Is wel erugggg vervelend allemaal. Waar zou je naar toe gaan in zeeland?
@Marion: Ook een beetje vol te houden bij jou? Hoe is het trouwens met J

Vervelend idee he, siesta in de zon. Als het morgen erg warm is om te slapen, doe ik dat ook. Zet mn bedje in de schaduw, oorsoppen in en knorren maar. Tenminste dat hoop ik

Toos Leeuwedorp, moet het nog wel even opzoeken op de kaart, haha

Lewedorp ligt als ik het goed heb net voorbij Goes

Komt goed Toos, eerst nog even bellen of het door gaat.
Postkaartjes weer geregeld en dan maar even die magneet uit, blijf steeds wat anders bedenken heb nu even geen smoesjes meer .

Even wat noodzakelijke klussen , zie dat ik het nog al druk krijg :smiley:

@Toos
Is hier op het moment goed vol te houden, had hulp vanmorgen want ze kwamen scannen. Hij was heel vroeg begonnen dus was al vroeg klaar. En overdag maar rustig aan. Zo meteen komt N voor een bakkie en misschien vanmiddag naar het water.
Met J is alles goed hoor, het is een luiwammes. 's Avonds kan hij het bed niet in en 's morgens er niet uit.

@Marifran
Ook al moeite om bij de computer weg te komen? Hier hetzelfde verhaal. Maar ga er nu toch echt een machine was in proppen anders is er straks helemaal niet meer doorheen te komen.