Vind apeldoorn ook prima hoor, en nee ga niet bij mijn oma op bezoek, ik heb mijn handen al vol aan mijn vader, dus zit op mijn oma echt niet te wachten…kom er trouwens toch nooit…alleen maar toen ze 100 werd…(verplicht nummertje eigenlijk) en na de crematie van mijn oom begin van het jaar, en toen alleen maar op verzoek van mijn ouders toen…
ff een peukie doen…
begint me hier opeens toch te regenen, heb t idee ook hagelen
Was ook maar een grapje hoor Viva!! Niet meteen zo op de kast zitten. ![]()
Neem nu maar eerst ff een trekje. Mmmm… heerlijk he! Heb ik soms ook zo’n zin in.
hij is al op hoor, en nee Roanna, wil niet op de kast…hihihihihihi:retard: ik heb al genoeg op de trap gestaan de laatste weken…
Ok waarom geen utrecht:
Kaart niets veranderd, maaltijden niet verbeterd eerder minder. Kwaliteit maaltijd minder
EN personeel niet echt vriendelijk meer…
en daarbij: ik ben wel eens benieuwd naar een andere stad, en restaurant(en ik weet Bloemmie ook!)
Stom is dat he… Nu bijna 3 jr gestopt… en nog steeds… OHHHH zou er zo een opstekken(nee doe ik niet, maar t idee)
@beps: volgens roanna ook goede turkse resaurants in apeldoorn mss moeten we daar eens proberen
@Viva: Dat kun je wel zeggen ja. :unibrow:
Maargoe meiden. Ik ga er een eind aan breien. Ik wens jullie allemaal alvast weltrusten voor zo en een prachtige nacht. ![]()
Tot morgen weer. Hopenlijk weer… met nog betere berichten.
Doegi :slapen: :dag:
@roanna: slaap lekker en tot morgen en de groeten aan kokkie
Oh Beps heb jij dat dus ook soms nog? Nou ik ook hoor, maar heb het nog nooit gedaan en zal het ook niet doen, maar… :paranoid: :rolleyes: ![]()
tja ik volg het voorbeeld van Roanna, ik zeg ook voor iedereen welterusten en een goede nacht…doei doei…
Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien. het regent hier ook pijpestelen of iets wat erop lijkt.
@Roanna: Gelukkig dat het met kokkie weer goed gaat, nou nog terug naar A. Ben blij voor jullie allebei
@Linda: Niet zo goed gelopen, kan gebeuren toch. Koffer aan het pakken, doe ik meestal een dag van te voren
@Marion: Kapotte ruit, woest op J en ook nog door een wesp gestoken, volgens mij heb je je dag niet vandaag
@Beps:Tja wat moet ik ervan zeggen. Hopen dat er geen plek meer is, vliegtuig vol, als ze toch gaan, negeren
@Viva: Theestoof gekocht, heb ook nog nooit gezien. Zo’n houten heb ik ook, staat een plant op
En ook ikke naar bed
Tot morgen
:slapen: lekker
(hihi, hubbie komt net terug van aiji uitlaten, hier ook zo een regen. zegt tie dat ze zo goed aan de voet volgt: als het regent en jij hebt een plu dan wil ze eronder lopen :lol:)
@Linda: Zal het weer doen. Ik heb hem vandaag en gister ook de groeten gedaan en vandaag ook de kaartjes van mijn “internetvriendinnen” laten zien die hij al gehad heeft. Leuk he? Hij vond het ook heel leuk en fijn. Echt!
@roanna: je blijft maar druk met de groeten doen haha
Ben het wel met Beps eens over Utrecht, vond het eigenlijk ook niet zo bijzonder de laatste keer. Andere plaats zou wel weer eens leuk zijn.
@Roanna; Slaap lekker enne hopen maar dat het morgen weer een stukje beter gaat en kokkie naar A mag
@Viva: Volgens mij kasten genoeg gezien. Maarre ook welterusten
@viva: slaap lekker en tot morgen!
ik volg beps, roanna en viva ik ga ook naar mijn bedje toe ben echt helemaal op laatste nacht in eigen bedje morgennacht op schiphol en dan dinsdagmiddag maar bijslapen aan bij het zwembad
Zo, nu ga ik echt hoor.
Zie dat Miere er ook is. Effe :dag:
Weltrusten allen. :vak02: