Ja leuk he, tantes kwamen ook nog even op mn verjaardag:biggrin:. Ze vonden het helemaal geweldig daar. Tena’s waren niet aan te slepen:biggrin::crybaby::biggrin:
Mijn verjaardagsvisite
Je had zeker een extra tas voor die kleding en de TL mee he? Het zal inderdaad heel hilarisch zijn geweest. Jammer dat ik er niet bij was. :disgust: Ha, ha.
Ik was gisteravond weer even in de achterhoek bij mijn schoonzusjes waar we mee op vakantie zouden en hun hadden alweer geboekt voor eind September. (Malgrat-Spanje) Daarom zat ik vanmiddag ff op RW om hun hotel te bekijken en opeens zag ik een foto van een zonsondergang met de jou naam erbij aan de linkerkant en ikke dus kijken. Ja hoor, echt leuk zeg!
Wel met hoofddoek he? :biggrin: :crybaby:
owh die foto!!! hahahahah echt TE erg!! hahaahaha
@ viva, weer druk geweest, trappengat behangen? oef klinkt als een rotklus!
@ roanna, tis misschien een schrale troost, maar als je dit jaar niet gaat, kun je misschien volgend jaar extra lang/ vaak/ duur/ verder weg!!! ![]()
@ toos,
owh heerlijk dat iedereen zo druk bezig is met kaartjes zoeken voor mij!!!
happy happy joy joy
Natuurlijk met hoofddoek. Het was echt lachen. Schoonzus had alles meegesleept:D. General manager was gebeld dat er 2 oude dames waren die andere gasten “lastig” vielen. Hij kwam de trap af en zn mond viel open, zei dat hij niet wist wat hij zeggen moest. Hij vond het een goeie grap:D
:biggrin: zie t HELEMAAL voor me… ![]()
was te verwachten natuurlijk… wat zal dat warm zijn geweest in dat pak!!
@Toos: Jullie kunnen volgend jaar daar zo in het animatieteam van ADR.
Lachuh!!! Die man zal wel gedacht hebben… is dat nu Hollandse humor?
@Bloem: Wel ja hoor. Ik maak me er nu ook al niet zo druk meer om. Als het toch nog eerdaags gebeurd en kokkie knapt snel op, dan kunnen we altijd nog weg, maar zijn gezondheid gaat nu even voor en dat besef ik gelukkig wel. Hij zegt soms, ga dan met hun mee, maar dat doe ik niet. Dan maar een jaartje overslaan en wat je zegt, volgend jaar dubbel en dwars inhalen. Komt goed!
Zo ikke gedouched, lekker fris…
gisteren ben ik bij paps geweest, hij was toen helemaal in dromenland, sliep de hele tijd…wist niet goed antwoord op vragen te geven, gisteravond zijn damber en schoondochter geweest, toen was paps opgeblazen, knal rood, en bloedheet, daarna ging hij heel erg transpireren…was de weg kwijt, en was heel ziek…
Nu gelukkig dus wat beter, had nog wel koorts, hebben hem nu ook getest op legionella bacterie, dus willen eigenlijk alles uitsluiten…
Vanmiddag dus eerst zijn broer en zus uit a, doorn bij hem geweest, dat heeft hem ook goed gedaan, nadat mijn moeder is overleden, is er nog niemand van die kant bij hem geweest, dus dit was ook goed…
lopen gaat nog niet goed, hij was altijd al slecht ter been, maar nu kan hij echt niet alleen lopen en moet ondersteund worden door de verpleging…
Voor de rest zijn er allemaal kweekjes bij het lab, dat duurt een paar dagen voordat daar een uitslag van komt…we wachten weer af…
sorry dat ik niet eerder wat heb laten horen, gisteren avond de hele avond telefoon gehad, en vandaag druk aan het behangen geweest…nu dus eigenlijk even tijd…
Bloemmie dank je wel voor je opkikkertje, heel lief van je…kus
Overdag was niet te doen in dat pak vandaar 's avonds.
@Roanna: Zou hetzelfde hebben. Gezondheid gaat voor en zou ook niet zonder hub gaan. Het is nou balen, zeker nu iedereen weg gaat. Maar jullie tijd komt ook en kun je de schade weer inhalen
@Viva: Toch goed dat ze niks willen uitsluiten. Laten ze maar goed uitzoeken wat er aan de hand is
zo meiden ik hou het voor gezien voor vandaag, …ff out of order ze maar…tot morgen…
@Viva: Weltrusten voor zo en hou je haaks weer hoor! :kus:
@Viva: Hou je taai, probeer je rust te nemen en sterkte weer:kus:
@ viva, ff lekker de batterijtjes weer opladen
@ toos, owh amazing!! whahahaha en die rubberen handschoenen ook!!
ik zou al in mn broek pissen alleen al bij t idee!!
Zijn trouwens voor het eerst in alle jaren dat we in turkije komen in een moskee geweest. Er was een dienst aan de gang, zelfs buiten stonden rijen met mannen. We hebben met verbazing gekeken hoe zo’n dienst gaat
Eigenlijk hoort er nog een jurk bij en kaplaarzen, maar dat was te warm:lol::lol::lol:
ja duidelijK!!! ![]()
Zo meiden, werd weer ff opgehouden, ik ga er ook weer van tussen. Heb weer heerlijk gelachen ff om die koddige foto’s van Toos. Geweldig weer!
Ga nog even een poosje tv kijken in bed, miss nog ff “bijbabbele” maar denk het nie. ![]()
Weltrusten iedereen en tot morgen weer. Slaap lekker:slapen:
Als ge maar leut heit toch:D:D:D. Ik ga nog even bankhangen en dan mn mandje inhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/welterusten252520292d49au.gif