Wat een rust hier
Wij hebben de toko gekeerd, en toen mocht ik tussendoor komen bij de nagelmuts…dus ook de handjes zien er weer toppie uit!
Vanaaf moet hubbie weer werken, komt een vriendin langs filmpie kijken…
nu maar ff verder nietsen!
Wat een rust hier
Wij hebben de toko gekeerd, en toen mocht ik tussendoor komen bij de nagelmuts…dus ook de handjes zien er weer toppie uit!
Vanaaf moet hubbie weer werken, komt een vriendin langs filmpie kijken…
nu maar ff verder nietsen!
Hallo.
Ik ook een bietje hier thuis wat gedaan en zo af en toe ff hier gekeken, maar nobody whas there. :biggrin: Ook ff een :was: gedraaid, die al bijna in de kast ligt. Vanmiddag lekker droog weer hier en veel wind, dus dan wil het wel drogen. Verder nog even de schapjes gedaan en daarna ook heerlijk niks gedaan.
Het zonnetje schijnt hier momenteel weer volop. :zon02: Iedereen nog een fijne zaterdagavond verder.
Latersssssssssssss
zo net terug van een lekker dagje elburg.
Heerlijk visje gegeten en een broek gekocht van G*US die van 90 euro nu voor 10 euro.
Dus ikke blij!!!
Vanavond krijg ik veel bezoek. Gewoon zomaar dus dat wordt niet lekker een filmpje kijken.
Maar goed ik neem het op en dan kan ik zondag lekker kijken.
Ik wens iedereen een fijne avond toe!
Groetjes Jac
10 euro!! :eek: nice!!
ikke ook nix bijzonders gedaan, markt/konijnenvoer/kaartjes gehaald en daarna de brievenbus hiero weer leeg gemaakt
was weer errug blij…
@Jac: Nou, dat is niet mis dan voor een tientje zo’n dure broek kunnen scoren.
Uhh…wel film komt er dan? Veel plezier vanavond met al je bezoek dan. :biggrin:
@Bloem: Ik was vanmiddag nog ff op ons WC bij de Brna en wat denk je? Geen enkel kaartje met iets van A’doorn of omgeving erop. Ze hebben wel 10.000 soorten kaarten en die niet meer. :finger: Eerder altijd wel. Die uit Zwolle had ik daaro op station bij Buna gekocht en die had dus wel stadsplaatjes. Maar ik geef het niet op. Nee, nee.
@Roanna: Ik had hier in lelijkstad ook al dezelfde problemen…niets te vinden van lelijkstad of omgeving… Pfffffff Geen koe op een kaartje te vinden(in de omgeving in t eggie ook niet trouwens :lol:)
Film…vanaaf…welke…
jaja… tis een drama he?! ik weet er alles van… veel winkeltjes hebben geen ansichtkaarten!! en de Br*na al helemaal niet… vaak de onafhankelijke boekhandels hebben wel ansichtkaarten en ik heb zo mn adresjes… ik wou dat ik die adresjes nooit gevonden had
koop me suf, net weer een stapel kaarten gevonden die ik niet kon laten liggen… de VVV had ook weer leuke…
grappig, toos had mij kaartje gestuurd die ik hier ook had gekocht ![]()
ahum… had de oven vast aangezet om op te warmen en dan draai ik em altijd op een flinke tijd, kan ie beetje voorverwarmen… pizza erin en dan draai ik em vaak terug naar 12 minuutjes… ahaummm nu dus vergeten…
kan nog net… zal wel hard zijn… en heet… en ik had zo’n honger ![]()
@Bloem: Zoals je weet was ik vorige week ook al wezen kijken in de stad en zelfs daar kon ik niks vinden. En weet je… ik weet heel niet waar hier het VVV zit. :idea: Zal zo ff op het net gaan zoeken en ga volgende week daar dan eens kijken.
En de onderkant ZWART. ![]()
@Bloem: Nou, kep 't gevonden. Ben er zelfs een paar keer langs gekomen, maar wist echt nie, dat het VVVkantoor hier nu in het oude postkantoor zit. Zijn al zovaak verhuist hier! ![]()
Ga volgende week ff kaike dan.
Hier weet ik dat een speciale kaartjessjop zit…maar die heeft ook HEEEL SPECIALE prijzen(prijsjes zijn GROOT zeg maar)
Nou goed, tkmgoe zeggen ze…
nu ff bakkie met hubbie voor hij weg gaat…
@ roanna
wil je niet teveel moeite bezorgen
en nee onderkant niet zwart, wel lekker, lekker krokant, alleen mn gehemelte nu een beetje auwie… ![]()
heb vandaag een kaart uit 1913 gekregen… met kaiser Franz Joseph erop… echt TE melig! ![]()
Oh maar Bloem, ik heb ook wel hele leuke kaarten gezien inderdaad en ook hele melige , maar die spaar jij toch nie? :so:
Enneh… helemaal geen moeite hoor. Kijk, als ik er toch tegen aan loop, dat kan ik best even kijken.
@Beps: Ja, die heb ik ook wel gezien. :lol:
@ roanna, nee die niet idd
en idd… kaarten zijn duur!! het moet wel leuk blijven… maar was vandaag in een ‘zweef’ winkeltje en ze hadden prachtige dubbele kaarten!! maar ja, 1,95 voor zo;n kaart… is me echt te gek en zijn geen ansichtkaarten (als ze goedkoop waren geweest had ik kunnen overwegen ze door te snijden) maar goed… iedereen koopt ook dubbele kaarten
echt drama, overal staat iets op, of ze zijn ‘grappig’
ik durf die shit echt niet te versturen, maak ze wel zelf ![]()
Halo meiden, ben ik even…
Met paps gaat het gelukkig iets beter. HIj voelt zich beter dan gisteren, heeft nog wel koorts, gisteren helemaal in de war, maar vandaag een stuk helderder, denk toch dat de medicijnen aan slaan. Damber en ik mega druk vandaag geweest… hele trappenhuis is behangen, hubs is bij paps geweest, ook familie uit A’doorn zijn vanmiddag geweest. Bloemmie, thanks lief van je
voor de rest niet bijgelezen, dus kan ook nergens op reageren… morgen maak ik het goed met jullie. kus Viva
@Viva: Oh, gelukkig dan maar. Wie weet, knapt hij nog wel op. Laten we het beste ervan hopen toch? Jullie ieder in geval weer sterkte ermee en doe kalm an… Trappenhuis behangen? Toe maar! :biggrin: :dag:
Goeieavond,
Vandaag niet zo heel bijzonders gedaan, vanmorgen een :was: en het een en ander opgeruimt. Vanmiddag naar een braderie geweest en op een terrasje bakkie cappu gedaan en mosselen gegeten. Het is hier zomaar de hele dag droog geweest en heeft de :zon02: geschenen.
@Bloem: Wat een toeval dat je dezelfde kaart had gekocht als die ik opgestuurd heb. moet van de week nog in Z. zijn, zal in zo’n toeristenwinkel kijken voor kaarten.
@Viva: Gelukkig dat het wat beter gaat met paps, hoop dat het weer goed komt en je een beetje rust krijgt.
@Roanna: Lekker he zo’n aanrommeldagje
@Toos: Ik vond je foto’s op reiswijzer ook weer bijzonder goed. Weten de mensen in ieder geval, waar ze terecht komen. :biggrin: Ha, ha. Ik lag in een deuk hoor!