TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

Filiz ja heel druk, zijn thuis ook volop aan de gang, vrijdag wordt er nieuwe vloerbedekking op de trappen en de overloop gelegd…dus genoeg werk aan de winkel, en je krijgt er zo’n stofbende van.

En jij Filiz alles al gereed voor vertrek??? hoe laat vertrek je

@viva…das idd nog het ergste…al die rotzooi die je ervan krijgt…!! maja :wink: dan heb je ook wat

ik ben helemaal klaar voor vertrek…:slight_smile: ik vlieg pas om 22.50 uur…dus heb hier ook nog lkkr de hele zondag…

oke, dus zondagochtend laatste nederlandse ontbijtje…hihihii…

haha…laatste keer een boterham met hagelslag :wink:

iedereen die jou kant op komt, moet dus hagelslag meenemen hihhih en drop en…weet ikveel

@Cyn: :kus:

:ninja:

Cyn,sterkte.

En jullie allemaal bedankt.Ik weet dat ik hier wel terecht kan,maar op dit moment zie ik het even allemaal niet meer zitten,zit er doorheen.Sorry

Tlr:kus::kus:

Trl: meis neem de tijd… Je hoeft natuurlijk niks te delen… maar weet dat het altijd kan!!! :kus:

Hier regen, regen regen!!! :biggrin:

Net de verloskundige maar gebeld,of ik vandaag of morgen even tussendoor kan komen om het hartje te luisteren,morgenmiddag kon ik langskomen.
Net thuis even zitten brullen lucht ook al wel op.

TRL: dat geloof ik… maar ben je bang dat het niet goed gaat dat je naar het hartje wilt luisteren?!

Cyn,een beetje wel,zoveel stress ed dat is niet echt bevordelijk en beter een keer teveel dan een keer te weinig en geeft me misschien ook wel een iets rustiger gevoel.

Kan ik me wel voorstellen… :kus: sterkte meis!

dames…ik was ff op youtube…en n filmje van luv aant bekijken…nou jullie moeten ff kijken…
je lacht je helemaal rot…volgens mij hebben ze last van een bij ofzo :smiley:

@trl…(K)rustig aan meissie…!!

@TRL: Neem je tijd!!! :kus:

Filiz :biggrin:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH mega-omweer hier!!! :frowning:

Hier onderweg naar huis ook…nu thuis
Mn bril halen en dan zien we verder…
:dag: tot straks

iedereen zoek??

Ben benieuwd hoe het met kokkie en Roanna gegaan is…