TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

Muchas gracias chica’s. :kus:

Zo, heb alvast gedoucht voor morgenochtend, want moeten vroeg op. Ga zo maar eens op tijd erin. Kreeg net een uitnodiging van mijn schoonzus hier uit de straat, of wij morgenavond bij hun komen eten. Ook weer geregeld dus. :lol: (zwager jarig)

Meisjes… allemaal weltrusten. :slapen: :dag:

@roanna…succes morgen…en laat ons iets weten…

ikke ga ook naar bed…morgen vroeg mn diploma tekenen…:slight_smile:

trusten allemaal…xx

@ filiz, owhhh officieeel!!
@ roanna, toitoitoi!!
ikke ook naar bedje toe denk ik… ff postzegels plakken en dan maar es slapen… morgen weer drukke dag denk ik

@Cyn
Moeten gewoon de factuur uitprinten voor zover ik begrepen had. Moest N in januari ook al. Blijkt dat dat voldoende is.

@Beps&Bloem
Allebei lekker sloom vanavond.

@Roanna
Na de saaie cursus toch nog een leuke avond gehad. Succes morgen in het ziekenhuis, ook voor kokkie natuurlijk. Daarna Zwolle in, vond het vroeger altijd een gezellige stad. Mijn nicht woont er en ging daar vroeger regelmatig voor een weekend heen. Shoppen natuurlijk en 's avonds een kroegje in.
En voor morgenavond … smakelijk eten en een gezellige verjaardag.

@Filiz
Na de spareribs lekker uitbuiken op de bank en morgen heb je dan eindelijk echt je diploma op zak.

Vind het nu ook mooi geweest voor vandaag, ga even het schone dekbed op het bed gooien en dan kruip ik er denk ik maar meteen onder.

Truste en tot morgen!!!

:NETHERLANLinda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?:NETHERLAN
:turkey:Marion: 4 juli - Side :D:TURKEY:

Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Roanna,sterkte vandaag.
Marion,ook voor N en haar moeder sterkte.

Ik weer slecht geslapen,maar zal jullie daar verder niet mee lastig vallen.

Fijne dag voor iedereen

Goedemorgen op deze zomerse dag:zon02:
Heb nog niet bijgelezen, ga ik strakkies op kantoor wel ff doen
Trl : meissie : als je een luisterend oor nodig hebt …
Roanna en kokkie : sterkte en suc6 in het ziekenhuis
Marion en N met dr moeder : ook sterkte

Ben strakjes weer terug
Werkse all of anders zonse en geniet van de dag

gooood morninkkkkk

zweet me nu al een ongeluk, dus beloofd weer lekker zonnig en zomers dagje te worden
@ trl lieve lieve lieve trl, ons val je nooit ergens mee lastig… je weet het, we zijn er, je weet ons te vinden al is het alleen om ff je verhaaltje kwijt te kunnen zodat je er snachts misschien 1 uurtje minder aan denkt en je tenminste 1 uurtje lekker slaapt :kus: denk aan je

ikke dus weer werken, dan gauw naar huis, bestelde spulletjes ophalen en dan naar de ouders want t is mn pappies verjaardag. kadootje heeft ie al maar toch!

Goedenmorgen allen

@TRL: Ik sluit me helemaal bij Bloemmie aan, en anders kan het altijd via PB…als jij maar goed kan slapen!!!

@Bloemmie: Feliciteer de paps van mij!! Succes en fijne avond(hihi of we elkaar verder niet spreken :wink: )

Geen nieuws goed nieuws, vandaag werken van 10-14… hopelijk een leuk plekje

@ beps werk ze!! ik spreek jou zooo weinig :frowning:

Goede morgen …

@TRL
Sluit me helemaal bij Raak, Beps en Bloem aan, jij valt ons NEVER NOOIT lastig!! Maak van je hart geen moordkuil meissie, dat is niet goed voor jou en het kleintje. We zijn er hier voor je, dat weet je, dus als je de behoefte hebt schrijf of praat het van je af, via pb een telefoontje of wat dan ook. Denk aan je … dikke knuffel:kus:

@Bloem
Gefeliciteerd met paps en een fijne verjaardag vanavond.

@Beps
Weer op de zaak vandaag, hopelijk een goede plek. Maar nog belangrijker is dat het werken goed gaat. Succes!!!

goede morgen…

@trl…:kus:

@beps…weer naart werk vandaag

@bloem…hier ook al erg warm…maaaar ga vanmiddag nog n keer met de kids van stage zwemmen :smiley: das wel fijn met zulk weer
en natuurlijk ook namens mij gefeliciteerd met papz…

@marion…druk met de beestjes…?

iedereen een fijne dag…!

Mogguh!!!

TRL: Doe niet zo mal meissie!! Lucht je hart… daar zijn we toch voor!!! :kus:

Meiden ik ben kapot… zo’n slechte nacht gehad… gisteravond een telefoontje gehad dat mijn buurman (die ik al 21 jaar ken) plotseling is overleden… Aorta gescheurd, was niks meer aan te doen!! En dan ga je toch nadenken over je eigen leven en dat van familie vrienden etc… Het kan echt zomaar in 1 klap over zijn… Zonder dat je iets gemerkt hebt van te voren… Heb ook besloten om echt van het leven te gaan genieten!!

Het is zo onwerkelijk, keek vanmorgen naar zijn huis, en dan hoop je gewoon dat hij toch in de voortuin weer staat te zwaaien… Maar nee… hij stond er niet… :frowning: Kan het niet begrijpen, waarom, waarom, waarom?

Sorry meiden maar ik moest het even aan iemand kwijt… Zit alleen op kantoor dus kan het niet delen… :frowning:

Weet het verder ff niet meer… :dag:

Roanna+Kokkie: denk aan jullie vandaag :kus:

Cyn : na zulk nieuws vallen al ons kleine probleempjes weer ff in het niet he, weet dan niet wat je moet zeggen. Tuurlijk kun je hier altijd alles met ons delen, daar zijn we voor. Sterkte meisje:kus:
Beps : suc6 weer met werken enne … rustig aan hoor
Bloem : in Belgie ook heeeeet. Proficiat met jullie paps en heel fijne avond
Filiz : lekker zwemmen, daar is het een ideale dag voor
Marion : vanmiddag suc6 in het zh

@cyn…jeetje…das niet niks…sterkte ermee (K)

kunnen jullie ook niet meer 'snel reageren" ?

Zo goedemorgen meiden, heb even bijgelezen…

Tlr…sluit me bij iedereen aan, nooit ben je teveel hoor, stort het er maar uit, daar zijn we voor
Roanna, ik ben te laat, maar toch succes met kokkie, en geniet van het terras in Zwolle
cynnie…gecondoleerd meis, ja heel onwerkelijk
Bloemmie…ja hier ook plak plak weer
Marion…tijden bekend…gaat al opschieten hoor…

Ikke gisteravond totall loss kon er gewoon niet van slapen…nu al weer mega veel werk verricht hier zo…

iedereen plakse als je moet werken, en voor de niet werkende onder ons…geniet!!!

Viva: jaaa plak jij ook zo?!?! Echt vies!

het is hier gewoon vies, geen zon te bekennen, maar warm echt ongelofelijk…

hier gelukkig wel zon…
maar zal morgen wel anders zijn…

@viva…druk druk druk…denk je ook aan jezelf…?!