TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

haha ja dat was hij zeker!!! Pffff hier warm op de zaak! Niet normaal!

hier niet warm, dit jaar eerste keer airco aan:)

ik in de tuin, heb nog niet slaapies gedaan, blaffenden buurhonden en gillende buurtkinderen…bleh…ikke is helemaal groggy

@viva…kinderen…niet echt bevordelijk wanneer je wilt slapen!!

zoo…de hele garage is zo goed als ‘leeg’. ontkruid tussen de tegels in de tuin weg gedaan…dus heb mn taakjes weer gedaan voor vandaag :wink:

oma is al hier…nu bro en schoonzus nog…en dan kunnen we gaan…

Viva: lekker he herrie :frowning:

Filiz: fijne avond alvast!! Al zal het wel een dubbel gevoel zijn!!! :kus:

De tijden zijn bekend!!!
We gaan met Trnsvia om 16.35. Er lekker midden tussenin dus.

Joepie!!! heb je de tickets ook al?

:smiley: Bijna naar huis!!! Jeeh!!! Weer lekker op de scoot!!! :smiley:

Meiden tot morgen!!! (ja moet morgen weer gewerkt worden :frowning:

@ cyn jukkkkk
@ marion wohh stress voor N
@ parkeren/ ophalen… ik zeg altijd dat mn pa me ECHT niet hoeft op te halen/ weg te brengen als ie gaat mopperen over de tijden, regel ik iets anders, staat ie er tochh :stuck_out_tongue: verrassing :wink:
@ in optie zetten: vreselijk irritant. als je dus solo boekt, zijn de 1-pers. kamers vaak op aanvraag. als je dus alleen vraagt of het kan en zo ja hoe duur t is, dan zit je er dus meteen aanvast… niet echt klantvriendelijk

zo… ff rust… aftellen… zometeen naar huis
genoeg gedaan voor vandaag, knallende K*ppijn!!

Ikke al gegeten en getruusd
We eten deze week de ‘goedkope week’ van appie happie!!
Die hebben vaak zo een 5dgn voor X euro…
Gister snijbonenstamppot met runderworstjes
vandaag rendangvlees met kokosrijst en spercibonen
morgen pasta…

pffff heet hier, hubbie naar bed, tto 20 uur…

ik wilde een kaasbroodje halen, maar heel de supermarkt was leeggeroofd, dan maar een broodje met brie uit de oven…
gaap… loooom… slooooommmm

loom sloom. bijna droom…haha

tot laterzzz

Goedenavond ladies.

Zo, ben er weer eens. Was al een tijdje thuis, maar heb even heerlijk in de tuin met kokkie koffie gedronken en de foldertjes doorgenomen. Het feestje van het werk was weer geslaagd. Lekker eten en drinken in overvloed en een leuke band. Mijn collega die vorige keer die talentenshow had gewonnen werd ook nog uitgenodigd om een paar liedjes te komen zingen. Zo gaaf weer he! :thumbsup: Snap echt niet dat zij nog nooit ontdekt is.

Zo te lezen, zijn jullie allemaal een bietje gaar en moe he? :paranoid: Zeker van het warme weer? :vak02:

@Marion: He, dat is nu ook weer wat dan met de moeder van N. he? Hopenlijk gaat er niks mis voor jullie vakantie, want dat zou sneu zijn.

Nou, wij zijn er helemaal klaar voor om morgen naar Zwolle te gaan dus… hopenlijk gaat het allemaal een beetje snel, des te eerder hebben we het maar weer gehad.

@ roanna, owh gezellie! zo zie je maar, soms kunnen die verplichte dingen best leuk zijn
sterkte morgen!! en alles vragen wat je vragen wilt he?!

@roanna…gezellig dagje erop zitten…:Ddas mooi

ikke lkkr op de bank…dubbele serie gossip girl…
al zijn de boeken leuker

@Bloem: Ja, dat doe ik ook. Bij de notitie in die folder stonden al wat vragen voorgedrukt en heb er zelf nog even een paar aan toegevoegd. Hopenlijk komen we alles te weten, wat we willen weten.

Er zit ook nog een kort onderzoek bij en alles met alles, zal het zo’n 4 uur duren en de rest van de tijd gaan we gezelli even stadten daar. Ben nog nooit in Zwolle geweest, dan dat ik er circa 10 jaar geleden zelf lag in dat ziekenhuis, maar toen ik was ik meer buiten westen. Hi hi. Heb er dus nooit wat van gezien.

@Filiz: Het wordt voor jou nu ook spannend he? Ook een (afscheid)feestje aan het voorbereiden. :thumbsup:

@roanna: succes morgen!

@ roanna succes enneuhmm… geniet van zwolle!!

Meiden ik ga lekker naar bed!
Hond uitlaten en op naar mn airco (hihi)

Meld me morgen
@Roanna: Als ik je morgen niet meer spreek: Denk aan alles, vraag wat je/jullie weten willen, en ga ervoor: De koffie op een terrasje in Zwolle bedoel ik dan :slight_smile: