Marion: jeetje… hoop ook dat het nog voor vrijdag geregeld is!!! Met wie vlieg je heen?
@marion…slecht nieuws dus weer voor de moeder van N…en net zo kort voor vertrek ![]()
laat haar maar weten dat we aan haar denken…!!
hopelijk is het de eerste vlucht…hebben jullie nog iets van de 1e dag…!!
@cyn…niet zo slim van die man…mag jij het weer oplossen…pff:(
@Cyn
Die mail is toch ook bewijs dat ie akkoord heeft gegeven? En anders zet je hem maar op de zwarte lijst. Daar trap je toch geen 2e keer in, eerst dokken en dan pas iets regelen voor zo’n gast.
Marion; Ja daarom… alleen weet niet zeker of dat rechtsgeldig is… Maar goed eerst maar eens kijken wat de touroperator zegt…
@Cyn
We vliegen met Crnd*n.
Zo … genoeg gekletst. Moet verder met de toko hier. Straks nog even naar de kapper voor een kleurtje en zo blijven we bezig. Vanavond weer aan het werk want de hulp is nog steeds aan de klus in zijn nieuwe huis. Blijft alleen de middag over voor de huishoudelijk klussen. Morgenmiddag valt ook al weg omdat J op controle moet in het Radboud.
Hallo all,
zijn al mooie updates gegeven, sluit ik me bij aan
Gister was ik met de kids naar Narnia, vonden ze helemaal geweldig, zit ook wel goed in elkaar hoor
Trl:kus:
Marion : bij jou zit het ook weer ff niet helemaal mee he. Sterkte voor moeder van N, hopen dat het allemaal op tijd geregeld is
Roanna : ook veel suc6 morgen
Filiz : nu alles echt steeds laatste keer …Koffer al gepakt
Viva : luciferstokjes nodig meis??
Damber : nog steeds in:wub:?
Beps : nu weer juiste indeling ontvangen,
Bloemmie : druk, druk druk
WORDT GEK!!! Hang al 1.5 uur in de wacht voor die sukkel!
Jeetje Marion, het is N. ook niet mee zeg…vorige keer ook al toen ze ging
Raak, luciferstokjes, doe mij maar een paar nietjes…pffff…slaap
Viva hou vol:kus:
Cyn : jij ook:kus:
Valt niet mee he werken en dan ook nog op de enige echte zomerdag, wil naar het strand …:biggrin:
correctie… hij is eruit!!! :biggrin:
Jemmig mensen snappen ook niets… maar goed, ik geloof dat het wel rechtsgeldig is, iig wel iets ‘zwart-op-wit’ waarvan klant zegt het niet gedaan te hebben(heb je IETS dat je de sukkel onder de neus kunt wrijven…)
Hij heeft gewoon geluk… Als het accoord was gekomen, dan had hij een annuleringspercentage van 75% aan zijn broek gehad ![]()
@Viva
Klopt … was vorige keer ook al.
@Cyn
Gelukkig, mooi opgelost! Scheelt jullie ook een hoop gezeur toch?
o nog heel ffies
@Cyn: Gelukkig, je hebt niets aan gezeur op een mooie dag als deze
@Marion: Maar gelukkig konden jullie de vorige keer ook gewoon weg, en dat gaat nu ook gebeuren…
@Viva: Rustig aan, het is TE heet in de tuin…eerst maar ff wachten tot na 15 uur(zonnenuren hoogte dinges)
Marion: ja inderdaad!!!
En ja hoor… het systeem ligt er weer uit… Pffff wat een gedoe…
Kreeg net zo’n rare kerel binnen… Echt een engerd… Kwam heel hard snuivend binnen… en moest de hele tijd alleen maar lachen… Toen zat hij met zijn t-shirt te spelen waardoor zijn buik bloot was… vol met haren
en toen wilde hij naar de efteling voor een paar dagen met hotel… Maar ja het systeem ligt eruit… toen vroeg hij of het op afspraak vanavond kan… EH NEE! Heb hem naar een ander kantoor hier in de straat gestuurd… Wat een griezel!
Cyn : krijg je ook gevarengeld of eh vuilwerktoeslag:unibrow:
haha zal het eens vertellen aan mijn baas
kijken wat ze zegt ![]()
bah wat een viespeuk ![]()
IEKKKKK ranzigggggg