hihihihi ja zal ik nodig hebben meiden, ik heb het gevoel dat ik mijn ogen niet open kan krijgen, en of mijn knieen van rubber zijn…maar goed, het komt goed…tot 2 uur werken dan ff boodschapjes halen, en dan languit in de zon…
ach ik heb het zelf aangeboden, wij wonen natuurlijk niet zo ver van schiphol af, en hun zijn ook nooit te beroerd om ons op te halen, en dan heb je het weer he voor wat hoort wat…
Wij gaan altijd met een prive-taxi ![]()
Dat is zo Viva. ![]()
Nou, vanmiddag dan maar ff lekker een dutje in de zon doen. Wel goed insmeren he!! :zon:
Meiden ik ga zo. Werkse allemaal of anders… lekker genieten van deze mooie warme dag.
Doeggggggg :dag:
Wij gaan overdag heen 's nachts terug dit keer, willen niemand lastigvallen, dus mn plekkie op langparkeren is besproken(en betaald haha) Ja je hebt een cc nodig, maar goed die hebben we dus das ook geen probleem!
Pff nu maar eens in de tuin aan de gang(niet mijn ding, maar ach hubbie doet mijn dingen tegenwoordig, dus ff iets terugdoen maar…)
Je kunt tegenwoordig ook parkeerplaatsen bespreken bij het reisburo. Is een prive-terrein van Holiday Cars, zij zetten je auto in de garage, en brengen je netjes naar Schiphol, en halen je ook weer op… Geen CC nodig, staat veilig en verzekerd!
goede morgen…!!
@roanna…(K) ik zal ook duimen voor morgen
@trl…wat toevallig dat je seray gezien hebt…
@bloem…vanacht geen werk verricht…![]()
@damber…stapels werk…bahbah
@viva…een heeeel kort nachtje gehad
en toen was ik het even kwijt…
iedereen iig een fijne dag gewenst
filiz: jij ook :dag:
@Cyn: Ben ik nog steeds ‘afhankelijk’ van een ander… dat is dus bij ons een absolute no-no…
Maar cker goede zaak dat er steeds meer op ingesprongen wordt…
Ik betaal via smart parking 48,50 voor 1 week, en met de trein… 45 voor heen en terug…KLAAR!!! niet lang over denken
@Filiz: Jij ook een fijne dag… de laatste dinsdag toch??(ohh meis wat zal het bij jou tegenstrijdig zijn van binnne!!)
Afhankelijk? Mm ja als je het zo bekijkt wel iets afhankelijk! Vind het opzich een mooi concept
Zeker voor mensen die geen CC hebben!
@Bloem
Ook het hoofd rust gehad vannacht.
@Roanna
Een lange dag vandaag. Een ‘leuke kleurencursus’ en een verplichte BBQ. Je bakt ze wel bruin de laatste dagen of niet? Hoe was de BBQ bij de boer geweest? Buiten kunnen bakken of toch maar de loods in?
@Viva
Rubberen benen na een nachtje Schiphol. Nog een uurtje of 3 afzien en dan de zon in.
@Beps
Voor hubs in de tuin aan het werk vandaag, het is er in ieder geval lekker weer voor.
@Cyn
De dag goed begonnen met een lastige klant. Maar als ie dan toch moet komen dan maar meteen, je kan hem maar gehad hebben.
@Parkeren
Hebben ook gereserveerd geparkeerd deze keer, daar was er alleen nog maar plek. Smart Parking zat voor 8 + 15 dagen al helemaal vol. Goede tip Cyn van die Holiday Cars, wist ik niet. Moet ik onthouden voor als ik een volgende keer helemaal nergens meer kan reserveren.
@Filiz
:dag: telt akelig snel af nu he? Nog plannen voor vandaag of lekker met mams en oma vandaag?
Marion: nou het was telefonisch… en nu mag ik die zooi weer gaan oplossen…
Weet niet of het gaat lukken… Klant heeft via ons iets op aanvraag gezet… en een aanvraag is bindend… Als het accoord komt zit je eraan vast… Is zaterdag op aanvraag gezet, en nu hebben ze gisteravond iets anders geboekt via Internet… Maar ik weet/denk niet dat die aanvraag er nog kostenloos uit kan
:finger: sommige mensen snappen het gewoon niet!! En ze lezen ook niet!
@beps…idd laatste dinsdag…vandaag wel een rustiger gevoel dat gister…
@marion…vandaag de garage leegmaken zodat de ‘dj’ daar zaterdag kan staan…en vanaaf voor de laatste keer uit eten met zn 5e…int eetcafe hier int dorp kun je iedere dag ‘met de pot mee-eten’, en hebben zulke lekkere spareribs…
@cyn…opaanvraag…? weer iets anders dan een optie op iets zetten…?
Dit betekent dat de touroperator geen eigen voorraad meer heeft. Zij kunnen dan contact opnemen met de lokaal agent ter plaatse, of zij nog een extra kamer/appartement kunnen reserveren voor uw periode. Mocht de reis accoord komen dan betreft het direct een definitieve reservering, er kan dan niet meer kostenloos geannuleerd of gewijzigd worden. Een aanvraag neemt gemiddeld 5 werkdagen in beslag.
@Cyn
Wat een sukkel :finger:
Moet ie gewoon dokken toch, had ie maar beter uit moeten kijken.
@Filiz
Werk aan de winkel vandaag want de dj moet natuurlijk wel een goede plek hebben zaterdag. En dan lekker bijkomen in het cafe en genieten van de spareribs!
Marion: ja vind ik ook, maar hij geeft aan niet te betalen, hij heeft namelijk niet getekend. Hij heeft alleen wel zijn accoordmelding zwart op wit per mail gegeven. Ik ben nu aan het bellen met touroperator, hoop dat de reis er nog uit kan… en dan dokt hij maar gewoon de aanvraagkosten… ![]()
Vergeten te zeggen … het gaat weer lekker hier. De moeder van N moet weer gedotterd worden. Zou eerst de 15e worden maar nu hadden ze gisteren weer niet kunnen dialyseren, te weinig druk, vorige week woensdag ook al niet. Nu moet er dus een spoedafspraak gemaakt worden. Hoop dat ze het voor vrijdag geregeld kunnen krijgen. Pfffffffffffff … heb echt pas rust in mijn lijf als ik IN het vliegtuig zit.
Trouwens de tijden van de heenreis zijn ook nog niet bekend. Staat een vlucht op 13.40 en een op 21.45 uur. Ben benieuwd in welke we terecht komen. Terug weten we al wel das om 11.15 geloof ik.