TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

@Bloem: Ikke stil? Maar het was hier zowiezo wel een bietje stil vandaag. En ach ja, met dit weer ben ik best ook s,avonds nog weleens buiten en is de buurt ook buiten. Je kent dat wel, een beetje OH met elkaar. Heb nog even badminton gedaan. :smirk: Maar wat een conditie heb ik? Ha, ha.

Moet wel eerlijk zegggen, dat ik nu ook een bietje de zenuwen begin te krijgen, maar dat zal vast weer goed komen.

voor as woendag?? het was toch nog alleen een gesprekje he!?
nou ja, desalniettemin super spannend natuurlijk… balletje gaat weer rollen enzo…
:kus:

ikke heb weer t een en ander afgepriggelt… ga ook maar es slapen…

Dat bedoel ik Bloem, maargoed komt allemaal wel weer goed. Kan me wel druk gaan maken ( en dat doe ik dus ook) maar schiet er toch niks mee op! Lang genoeg gewacht.

Meiden… weltrusten en tot morgen. :dag: :kus: :slapen:

Goede avond …
Wat zijn jullie lekker rustig geweest!! Hoef ik gelukkig niet veel bij te lezen. Had ik nog mooi tijd voor de belevenissen van Seray en Brenda. Sneu voor Seray dat het allemaal zo tegen zit.

En nu TRUSTE en tot MORGEN!!!

:NETHERLANLinda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?:NETHERLAN
:turkey:Marion: 4 juli - Side :D:TURKEY:

Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Goedemorgen :dag:

Bijgelezen, maar geen tijd voor een verslag… heb hier echt MEEEEEEEEEEGAAAAAAA stapels met werk liggen… probeer eea af te krijgen…

Goedenmorgen allen!
Hier heerlijk geslapen, was om 6 uur wakker, en baalde daarvan, Heb me omgedraaid: 8 uur weer wakker

Ik heb vast iets gemist, woensdag? Sorry Roanna, kun je me nog ff up to date brengen?

Nu lekker cappu en bijkomen

Morgen,

Ik te laat op het werk,niks aan te doen…

Balen voor Seray zeg,ik las dat ze ook een dag in Kusadasi was geweest,dan heb ik haar toch op een terras zien zitten,maar dacht dat kan niet die zit in Bodrum,dus ben er toen niet op afgestapt…

Filiz,in ieder geval werk in Side en als de zaken goed gaan lekker van de winter naar Nederland.
Zussie,druk op het werk en hoe staat het met het Grieks?
Viva,naar Schiphol geweest,zal nu wel moe zijn.

Fijne dag allemaal

Goede morgen …

@TRL
Achteraf jammer dat je niet op Seray afgestapt bent. En een dikke knuffel:kus: want heb het idee dat het niet zo lekker goed gaat met je.

@Beps
Morgen moeten Roanna en kokkie naar het ziekenhuis, krijgen een gesprek over de operatie van kokkie.

@Damber
Heb je de cursus al binnen?

Ohhh spannend…dat heb ik dus echt gemist. Alleen dat het maar uitbleef…
Pffff ik ga duimen!

Goedemorgen all. :dag:

Speciaal ff een update voor diegene die het berichtje gemist hadden. :biggrin:

we zijn weer helemaal bij!!
ikke tot 8uur geslapen, heerlijk weggedroomd en geen ‘werk’ verricht tijdens de dromen… daar rust een mens van uit zeg!!

iedereen weer wakker, allemaal gemeld? 1e cappu’s alweer naar binnen?!
op naar t werk!!

@Roanna(en Kokkie) Ik had het echt gemist, maar iig komt er schot in de zaak. En als het dan allemaal goed gaat, komt ook jullie lijstje eraan… Ik denk aan jullie

Goeiemorgen!!! :wink:

Lekker geslapen? Ik wel ok… maar toch nog best een beetje slaperig nu!!! Had meteen om 9 uur al gezeur met een klant, dus de dag begint goed!! :frowning:

Seray, alweer over met I… had ik niet verwacht… Ik ken hem heel goed, maar blijkbaar niet zoals zij hem nu kent… (ik had dan ook geen relatie met hem :wink: )

Verder pfff… geen idee!!!

Roanna: :kus:

:dag:

@Beps: Geeft niets hoor! Je kan ook niet alles bijlezen en dan ook nog onthouden. Ik weet van mezelf hoe moeilijk dat soms is. :wink: :redface:

Zo, heb ff lekker gedoucht en nu zo tijd voor de koffie.

Moet trouwens tot zo ongeveer een uur of 7 vanavond op het werk aanwezig zijn. Eerst gewoon werken en dan weer zo’n flauwekul kleuren cursus met daar achteraan een BBQ, waaraan je verplicht bent deel te nemen. :tssk: Uitzonderingen daargelaten. Nouja, dat overleven we ook wel weer.

gaaaap gaaap gaaap, ik ook weer wakker, nou ja wakker, zit achter mijn bureau maar daar is dan ook alles mee gezegd…

vooor iedereen een goedemorgen

lag om half 6 in mijn bedje en ben nu weer op kantoor,…ze zouden om half 3 landen, dat werd 3 uur toen na 20 minuten pas aan de gate, eindelijk een paar koffers, ja een paar 20 mensen hadden hun koffer, toen was het over…nog 5 kwartier staan wachten voordat ze eindelijk de koffers hadden…pfffffffffffffffffff…

heb half bijgelezen maar er blijft even niet zoveel hangen…

Viva: jeeeeeetje!! Wat een drama weer daar op Schiphol :thumbsdown:

Daarom willen wij mensen niet meer vragen in de nacht ons op te halen
Wij hebben dit ook gehad vreselijk!!
1ste uit het vliegtuig, vriendin gaan rijden toen we belden…nog TWEE uur gewacht op de koffers en op mama’s rollator… pffffff
Maar goed, ze zijn weer thuis Viva, en jij hebt je burgerplicht weer gedaan :hihi:
Sterkte vandaag

Ik de laatste 2 keer met studiereis binnen 10 minuten mijn koffer… Maar toen ik uit Maleisie kwam ook 1 uur staan wachten… En toen wassie nog stuk ook :frowning:

Inderdaad, doen wij ook nooit. Ik vind als je op vakantie gaat, hoort het erheen en teruggaan daar ook bij. Wij zullen ook nooit iemand er voor vragen, omdat het meestal van die achterlijke tijden zijn en vaak in ons geval, doordeweeks. Ga ik echt anderen niet mee lastig vallen, maar ze hoeven ons er ook niet voor te vragen, want wij doen het zelf ook niet. Noodgevallen daargelaten. Dan erbij, wij wonen natuurlijk ook niet in de buurt van Schiphol. Wijzelf gaan altijd met de trein (rechtstreekse verbinding) of anders met georganiseerd taxivervoer.

Maargoed meiden, ik ga ff koffie drinken. Viva, neem ook ff een bakkie, blijf je miss nog een bietje wakker. :unibrow: