das balen…
ik heb nu geloof ik 20 kaarten die vanavond met de post meegaan, sinds vrijdag…
anyways, sorry, dat boeit jullie allemaal natuurlijk nix
kamer schoon, vaat weg, postkaarten weer op kun plek, alles gesorteerd en weet ik veel wat, wasje draait… ga zo maar es douchen ofzo…
@ filiz, ja ach, naar t cafe wandelen is ook een wandeling…
ikke de administratie bijgewerkt… word ik niet vrolijk van
anyway
ga me maar vollaten lopen bij mn broer… hij had een nieuwe fles baileys… en mn ouders zijn vandaag 29 jaar getrouwd (ja echt, tis een wonder, maar ze zijn nog steeds getrouwd )
Bloem
Gaat hier wel hoor, ben ook in een ijverige bui en druk aan de poets geslagen, ik heb ook geen keuze als ik alles een beetje fatsoenlijk achter wil laten vrijdag. Lag veel liever uitgestrekt in de tuin of op de bank maar volgende week moet ik ook nog van alles en het is echt hoognodig, heb de laatste weken totaal geen tijd gehad om te poetsen. De was is ook al een heel eind weg gewerkt. Geeft toch ook wel een fijn gevoel. En hoe opgeruimder mijn huis gaat kijken des te rustiger wordt het in mijn hoofd.
Zo weer thuis, doodmoe…
Was gezellig(mn camera op tafel laten liggen, dus ff wachten tot alle foto’s van de anderen online staan…)
@Bloemmie: 1ste dag kan er helemaal niets gebeuren gewoon niets. Fokkers laten de teven bij de reuen tot een dag of 7-9. Dan uit elkaar, en pas rond de 14de dag is het hoogtepunt er waarop je gewoon zeker weet dat van een dekking puppies komen.
Vandaag hebben de reuen niet eens geroken aan haar… Dus lekker gerend, lekker los en spelen(ook vast maar meer om haar te sparen!)
Nu ff koffie met hubbie
(oh ja, nog patatjes en een big tasty gehaald bij de M bij Roanna…hihihi)
@ beps, owhkey… over 3 weken is t allemaal weer voorbij
en hoe kun je nou weer de camera op tafel laten liggen?!!? echt ongelooflijk hoor!!
@ marion, ja klopt, voel me nu ook veel rustiger nu er niet overal meer konijnenpluishaartjes, zaagsel, stro, droppies liggen, maar ja, als ik 's avonds mn ogen dicht doe, zie ik dat allemaal niet he?!
heb wel ff al mn kaarten gerangschikt, gesorteerd en in bakjes gedaan in de kast. heel de tafel lag bezaaid met die dingen hihi
He he, dat was ik ook weer eens. Was ook even druk net als jullie allemaal hier. Zouden dus vanaf gisteravond op het zieke vogeltje van onze zoon passen, omdat zij 4 dagen naar Parijs gaan, was het beessie toch vanmorgen dood. Maarja, ze waren er al een tijdje mee aan het klungelen de laatste tijd en wilden het daarom ook niet aan de buren overlaten en het toch gisteravond maar hier gebracht. Ik heb ze via sms al even op de hoogte gebracht en hun reaktie was… oh, zielig. Maar wel beter zo en dan gelukkig bij jullie en niet alleen in ons huis.
Pfff wat een verhaal he?
Vanmiddag naar de stad geweest, want er was hier op het kanaal de jaarlijkse drakenbootracetocht. Zijn van die grote drakenboten, waarmee gister de bedrijven hier uit de omgeving tegen elkaar moesten en vandaag de straten uit A’doon en omgeving. Er stonden tevens overal van die marktkraampjes a al zwarte markt, dus ik ook weer voor € 5 een paar felgroene (nep) crocks gescoord. Toen we net thuis kwamen even nog een rondje met de scoot gedaan, om alles even soepel te houden en nu even hier.
@Beps: Ben ook nog even bij de Ma* geweest om koffie te drinken, maar dan in de stad. Jij hebt het ook weer tof gehad zo te lezen, maar wel weer de camera vergeten he! Hoezo toch DDDDDDDDDD???
@Marion: Lekker druk bezig om alles goed schoon te krijgen voordat ze weggaat. Inderdaad, met een lekker gevoel weggaan is dat. Vind ik ook altijd.
@Bloem: Ook aan de grote schoonmaak geweest en alles weer een bietje geordend. Zag het nieuwe kaartje ook al op je site en zal zien wat ik voor je kan doen, wat betreft de mail.
@Filiz: Wandelen, maar altijd de verkeerde richting op!! Gelijk heb je!
@Cynthia: Van de sportieve vandaag? Zo, zo. En dadelijk lekker aan de frietjes. Het een met het ander veraangenamen noemen ze dat toch?
O ja, en de BBQ gisteravond was echt weer heel gezellig. Ik was om 23.00 uur thuis en toen had ik het wel even gehad.
@ roanna, wow dat klinkt leuk!! zal wel ontieglijk druk zijn geweest zeg!!
@ marion, nee hoor, nix huishoudelijks, gewoon ff gestofzogen en de konijnenbak gedaan en de kaarten (= hobbie, nix huishoudelijks aan ) geordend…