lekker rustig hiero! iedereen klaar aan t maken voor de voetbal?
ikke ben een beetje moe, zit te overwegen om gewoon lekker te gaan slapen…
hoef eigenlijk toch alleen de laatste 5 minuten te kijken…
Haha… die duitsers doen het vast weer, zoals altijd, in de 87ste minuut haha
Ja,ze zullen wel met de nodige mazzel winnen;blijven duitsers…
beps;2 katten hier en alles onder de haren…
Zou het Beps? Het is toch niet te hopen hoor! Niet om het een of ander… maar ik hoop toch echt dat Spanje wint. :unibrow:
YESSSSSSSSSSSS:zon02:
hihi
als spanje nou met 5-0 voorstaat mag duitsland best in de 87ste minuut scoren hoor
hahah
wel een spannende wedstrijd, duitsland in t begin en dan die lieve torres
woop woop
ik kijk graag voetbal hoor ![]()
1-0…
k gun het duistland op de een of andere manier gewoon niet…![]()
@Hans: Ik heb 4 katten, en al eerder 2 labradors gehad, maar deze explosie had ik nog nooit meegemaakt(en oh oh oh… dit gaat me 2 keer per jaar gebeuren, wss 15 jr lang…en dan wil ik nog zo een hond hahahaha)
Qua voetbal maakt het me niet zoveel uit wie er wint…als Duitsland maar verliest hahahahahaahahah
@ beps ja aiji is een echt pluiseragebolletje he?! wat doe je nu met die loopsheid? de cockers van mn ouders krijgen dan een broekje aan met een (half) inlegkruisje erin…
zwarte slippies, en die ene heeft al een zwart kontje… hihi hoe vaak ze al wel niet vergeten zijn om die dingen uit te doen als ze naar buiten gingen giggle
@Bloem: Ze is zo schoon op zichzelf(en op ons) dat zover we nog niets gevonden hebben.
Broekjes zijn makkelijk, maar we gaan het wel zien. Onze bruine lab kon niet tegen een broekje(broekje aan, broekje binnen 5 min volgepoept!!! schoon broekje aan, schoon broekje binnen 5 min volgepoept :lol:) We zien dus wel
okey, lekker makkelijk…
slotfase is wel spannend… duim duim duim duim duim…
Yessss
SPANJE HEEFT GEWONNEN!!!
![]()
Even snel bijgelezen en nu afsluiten…morgen gaat jankie weer om 6 uur en dan een hele drukke dag voor de boeg!
Morgenavond naar de zonnebank, kleurtje moet natuurlijk blijven hihihi
Slaap lekker allemaal en ik hoop nog even langs te kunnen komen morgen…
schade deutsland alles is furbei…![]()
mooie wedstrijd…!!
ikke nu ook naar bed…trusten allemaal…xx
eigenlijk wel een goed plan he?! slapen…
Hihi… er is geen tv-beeld zo mooi, als die van een teleurgestelde duitser hahahaah!!!
Zo weer een evenement ten einde… Zo maar eens de hond laten plassen en dan naar bed…
Tot morgen allen
Zo, wat spannend was het en wat zou ik nu juist graag in Spanje willen zijn.
Maargoed, eindelijk een keer niet in de laatste minuut. ![]()
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/voetbal/piet_voetbal.gif
Prachtig!!! :biggrin:
Weltrusten iedereen en allemaal.
Ga ik de bak maar verschonen. :biggrin:
Slaap lekker allemaal en werkse weer hoor! :disgust:
van mij ook nog ff welterusten, morgen voor mij weer een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange drukke dag, eerst werken, en er ligt een mega stapel dat weet ik nu al, en dan morgen nacht wederom naar schiphol…pfffffffffffffffff…
en dan eindelijk morgenochtend weer naar bedje toe…dus truste, weet niet of ik morgen tijd heb om me hier te melden…