TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

@Bloem: ja gaat gelukkig de goede kant weer op alleen nog verkouden en 's avonds moe maar ook dat gaat weer goed komen

wil voor mijn vakantie de 5000 posts nog gaan halen

@bloem: heb jij nog iets gepland voor morgen?

@Bloem: probeer er aan te denken!! ihihiih

Vraagje, de cardreader van mijn pc: alleen daar waar de sd kaart in moet lijkt t niet te doen pc herkent m niet en kan er dus geen foto’s op zetten weten jullie waar dat aan kan liggen

nou ik ga slapen probeer morgen voor ik wegga nog wel even hier langs te komen maar anders later op de dag nog wel slaap lekker allemaal en tot morgen

slaap lekker linda
heb geen idee, ik gebruik altijd gewoon een kabeltje met de camera… raak de kaart eigenlijk nooit aan!!

@ beps, tis je geraden :wink:

ikke eindelijk mn postcard kunnen maken
heb em besteld… dit x 10 stuks om te proberen, als t bevalt bestel ik er meer.
morgen beetje poetsen hier in huis en verder knutselen met site en kaartjes :wink:

poehee
ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag
welterusten!!

aan mij de eer de eerste te zijn deze morgen goedemorgen allemaal

Ik doe mee Linda: Goedenmorgen dees morgen :D!

@Linda: Geen idee. Al geprobeert uit te vinden welk station je cardreader is, en m via een omweg te benaderen?? En anders weet ik het ook niet, wij hebben een externe reader.

Mn kleine meisje is een grote meid geworden vandaag!! Dus wel wandelen met de bups, maar aan de lijn(al kan het de 1ste dag niet veel kwaad hoor!)
Ohhh ja, mn camera :smiley: :smiley: :S

@bloem: ik heb een camera waar va sn daar moet dus een andere kaart in dan de ssd kaart dus t moet wel via de pc

@beps: goedemorgen

@beps: zusje gaat er morgen effe naar kijken anders koop ik een externe cardreader de anderen kaartlezers ziet ie wel als verwisselbare schijf alleen die van de sd kaart niet

nou ik ga er van door beps veel plezier vandaag in haaksbergen samen met je ‘grote’ meid

Goede morgen …

@Linda
Al vroeg op! Moet je lopen vandaag?

@Beps
Aiji een grote meid geworden vandaag, gaat wat worden tussen al die andere honden op de show.

@Marion: ach loopt wel los, gister waren de mannetjes ook niet echt geinteresseerd dus vandaag ist niet extra. Maar gewoon ff opletten, als ze wel opdringerig worden, gaat ze aan de lange lijn!

@Linda Wij hebben er ook zo een die 5 verchillende kaarten kan lezen. Ideaal. Ook mn micro sd van telefoon of die van mn zus met de digitale spiegelcamera, dus zo de foto’s op de compie!!!

Wil jullie deze toch niet onthouden van mn mooie meisje!

Tot vanmiddag

Morgen,

Beps,mooie foto’s hoor en mooi meisje.
Linda,veel plezier vandaag

:NETHERLANLinda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?:NETHERLAN
:turkey:Marion: 4 juli - Side :D:TURKEY:

Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

goede morgen…

@linda…eerste vandaag…fijne dag…!!
@beps…mooie foto…!

@ll…fijne zondag…

ikke gister voor de laatste keer de familie op bezoek gehad…
vandaag gaat mn laatste weekje in…

@ filiz, spannend he/!
@ linda veel plezier
@ beps de 1e dag kan geen kwaad…?? zeiden ze dat vroeger ook niet dat als je ontmaagd werd je dan niet zwanger kon worden… :stuck_out_tongue:

@ marion hoe gaat het daaro?