TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

Oh, ik had net mail van een vriendin. :thumbsup: Even snel terug gestuurd.

Nou als Bep en dan weer is, kan ik nu wel gaan. Moet om kwart over 6 weg hier en moet me nog even bijwerken op de lippen enzo.

Fijne avond allemaal en miss tot laat op de avond, anders… hasta manana.

:dag:

@ roanna, veel plezier!!

helaas blof dit keer niet bij mij of roanna in de buurt

@ linda, rijssen is behoorlijk dicht bij jou in de buurt hoor!!

dom dom die had ik nog niet eens gezien kijken of ik mensen kan vinden die mee willen en of ik kan ivm werk

zie t al op een donderdagavond moet ik eigenlijk werken maar ja kan altijd proberen koopavond eraf te halen haha

Goede avond …

Beps was dus naar de hondenshow in DRUNEN. Ik vanmiddag nog even gewinkeld in Uden, kwam langs de hondenshow op en dacht als ik het nog kan redden qua tijd ga ik even Beps verrassen. Maar nee hoor … geen Beps te zien. Geen wonder dus … ik was op de verkeerde plaats. Heb wel een Aquito af horen roepen, klonk me bekend in de oren die naam dus ik naar de tent waar het te doen was. Daar geen Beps en ben toen maar weer richting huis gegaan.

@ marion, ja sorry… ik was in de stad, druk!! lawaai, muziek enzo… heb mn pfoon nie gehoord… solly!!

heb najib op de achtergrond aanstaan… is wel een oude, heb ik al 4x ofzo gezien maar t blijft toch wel erg leuk!! hahaha

Hi, heb ook weer ff van Najib zitten genieten
Bloem : wel lekker weer en terras, nou hier pas na 5 uur 19 graden geworden en beetje zon. Stom he en zo dichtbij. Maarre misschien morgen beter;)
Marion : Beps gezocht, iig was je in de juiste provincie :lol:
Linda : op zoek naar vriend(in) om samen naar Blof te gaan
Ikke nog stukje lezen, borreltje erbij en lekker vroeg mn mandje in
Fijne avond nog allemaal, tot morgen

@Bloem
Geeft niet hoor, ik hoor die van mij ook niet altijd!

@Raak
En dan is brabant toch nog erg groot he :wink:

hoor allemaal getoeter… zou turkije van rusland hebben gewonnen?

@bloem: er is tocg geen voetbal vanavond, de russen zijn allang weer terug in rusland

hoor hier trouwens helemaal geen getoeter

ja ik vond t al vreemd dat er nix op tv was, maar is er geen troost finale?
nou ja, t zal wel… heb wel een beetje genoeg voetbal gehad voor de komende… euhmmm 2 jaar :wink:

Meiden ik was er nog niet… maar ben er nu wel…
Drukke dag, Aiji heeft goed gelopen, we hebben iig de hoogst haalbare kwalificatie ontvangen, maar toch 2de…(van de 2 haha) Maar je kan als pup in deze klasse alleen een : Veel Belovend krijgen, en die heeft ze… Mooi genoeg.

Nog niet bijgelezen, Toos jarig…
en verder ben ik meer dood dan levend(vooral moe)
Vanaaf net thuis kwam het pubermeisje langswaaien…net weer weg

Morgen om 10.15 naar Twente(Haaksbergen) om te lopen met een groep shiba’s dus ook weer afwezig…
Ik ben slapen
:dag:

@beps: dan ben je morgen heel dicht bij me in de buurt jammer dat ik de hele dag weg ben anders was ik echt even komen kijken

@beps: weltrusten en heel veel plezier morgen!

Ik morgen hele dag helpen bij EK Meerkamp (atletiek) wordt bij onze club gehouden en 's avonds verjaardag van mijn neefje

@ linda, leuk! ik neem aan dat je je stukken beter voelt?
@ beps gezellie!! niet je foto-toestel vergeten he?! :wink: