Dan nog is ze altijd een van de eersten om te melden dat ze weggaat.
Nouja, je kan ook niet altijd stanby zijn he? :biggrin: Misschien ligt haar internet er weer uit, net als van de week.
Dan nog is ze altijd een van de eersten om te melden dat ze weggaat.
Nouja, je kan ook niet altijd stanby zijn he? :biggrin: Misschien ligt haar internet er weer uit, net als van de week.
dat ken ook!!! Ik zo weer klanten ![]()
:dag:
Goedemorgen/middag Filiz. :biggrin: Jij ook nog een fijne dag!
Ik denk, dat wij zo even nog voor een tuinhuisje/schuurtje gaan kijken, want moet me scoot toch ergens kwijt. Hij pas haast niet in de gewone schuur, want dan kan ik me kont niet keren daar. :disgust:
Oh Cyn… je hebt dus nog druk vandaag? :biggrin:
Ja net 2 jongeren voor een hele gave reis
En zo 2 ouderen voor een ander reisje ![]()
Mijn scootie staat ook in het tuinhuisje… Maar kreeg hem er eerst bijna niet in… Moest over een balkje naar binnen rijden… Dus nu heeft mijn pa die balk eruit gesloopt… en nu kan ik zo naar binnen rijden ![]()
:dag:
@Cynthia: Ja, dat zal hier ook zo moeten gaan. Of zo’n opritje er voor maken. Gaan nu even naar zo’n bedrijf die blokhuiten en tuinhuisjes verkoopt en laat me wel even in en voorlichten.
Nou, lekker dat je toch nog wat te doen hebt en nog wat verkoopt vandaag.
Succes ermee.
Tot laterssssssss.
mornink
oefff ik heb een kater!! om 4h gaan slapen en nu er ‘al’ uit… maar goed boodschappen doen en naar de stad voor kaarten
gisteren met de software lopen kloten van de verschillende fotoservices maar bij geen krijg ik wat ik wil ![]()
@ toos van harte gefeliciteerd!! nou ja, t kaartje had je al ![]()
@ raak, succes in zeeland
@ blof liefhebbers, de nieuwe concert agenda is weer bekend!!
@ roanna, zet je je scoot toch bij de voordeur, tuinstoelen zijn toch weg
owh nee, die gingen naar t tuinhuisje je
![]()
uhm denkdenk
@ waar is beps? beps zit in drunen bij een hondenshow en ik denk dat ze geen puf had vanochtend of idd internet…
ga maar es aankleden en wat doen, kijken of de kater bij bak koffie nr 3 weggaat!
Roanna : succes met je schuurtje kopen
Cyn : dat is leuk hoor, gaat de tijd ook een beetje sneller toch
Ik ga niet naar Zeeland, giet hier weer, wat een k.tweer
Nou klanten alweer weg… Ze wilden morgen vertrekken… Krijg ik helaas niet voor elkaar… Gaan nu eerst wat anders doen… en willen dan misschien volgende week :biggrin:
Dus wat zal ik eens gaan doen!?!?!?
Wow hier ech wel stil
Cyn : toch nog klanten gekregen ?
Zo, ikke ben er ook weer.
Heb folders mee naar huis genomen van die zaak en van Prax** nog en gaan op ons gemak wel ff kijken wat en hoe het gaat worden.
@Cynthia : Had je ze toch voor een echte lastminute naar Schiphol kunnen sturen.!! Alleen verdien jij er dan niets mee.
Dus dat schiet dan ook niet op he?
@Raak: Toch maar niet gegaan? Het is hier ook zulk raar weer. Net op dat tuincentrum moesten we met paraplu lopen en nu schijnt de zon weer volop. Het is hier wel broeierig warm. Hoop maar dat het nu droog blijft voor vanavond.
@Bloem: Inmiddels ook weer boven water zag ik. Nu zeker even de schapjes doen.
En die Damber…:biggrin: zo heerlijk in :wub: he? So cute.
Roanna : weer thuis, nou hier nix broeierig warm, gewoon steeds regen en af en toe en heeeeel flauw zonnetje
Ow :rolleyes: meestal is het in het zuien warmer dan hier, maar dus niet? We zijn zonder jas de schappen wezen doen vroeg in de middag, maar later wel de paraplu weer op.
Ga nu ook ff naar AH voor de schapjes
Roanna : heel gezellige bbq vanaaf:dag:
tis hier hardstikke warm en zonnig!!
ikke naar B. geweest en werkelijk een fortuin aan kaarten uitgegeven, ik kan echt wel ff vooruit!! bij thuiskomt weer post!! mooie postzegels besteld en helaas… gemeente belasting
boehoeeoooee niet leuk niet leuk niet leuk!!
@ roanna,heb je paleis t loo kaart!! super!!
hier zonnig, broeierig en warm! terrassen zaten stampes vol en veel muziek in de stad…
Roanna: ze wilden een eigen vervoersreis… ![]()
Raak: nee was vrij rustig…
Meiden ik ga!!! fijn weekend!!!
:kus:
Jij ook Cynthia. Heel goed weekend verder nog. :dag:
@Bloem: Oh gelukkig dat je 'm mooi vind. Ik zal weer eens verde kijken en als ik denk, dat vind ze wel leuk, zal ik er weer eens een sturen.
@Raak: Jij ook een heel goed weekend. Selamat malam. :dag:
@ cyn prettig weekend
@ roanna, echt super lief!! dat is precies het soort kaart dat ik leuk vind! maareuhm… doe vooral rustig aan ![]()
en daar is de verloren dochter!!
hi beps
hoe was jouw dag?