TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

Vanmiddag zou het opklaren als het goed is… Hier ook grijs :frowning:

Goedemorgen of inderdaad Kalimera :smiley:

Toos! HAPPY B-DAY!! Drink er maar een (of een paar) op namens mij
Cyn, hoop dat je het drukker krijgt, dan is de dag zo voorbij
Hier ook regen en grijs/grauw :frowning:

Damber: komt wel goed hoor :wink: Anders ga ik jullie gewoon de hele middag lastig vallen :wink: (als er iemand is)

Heb Beps nog helemaal niet gezien!

:smiley: :smiley: :smiley:

Goedemorge dames vanuit een druilerig Tilburg. Ik ga zo vertrekken naar Zeeland en probeer kaartjes te krijgen voor Concert at Sea en hoop dat het zonnetje het daar niet laat afweten. Ga toch proberen de Counting Crows te zien.
Cyn : als ik in Antalya ben bij vrienden wil ik daar nooit thuis slapen, hou nl. nogal van mijn privacy. Zijn heel lief hoor maar wil af en toe eigen plekkie hebben. Ik zit nooit in een resort maar ben altijd in the Marmara, in Istanbul en in Antalya, perfecte hotels maar niet voor vakantie.Kennen mij daar ook en laten vrienden mee ontbijten en gewoon naar mijn kamer komen.Weten dat er toch nooit iemand blijft slapen haha
Damber : alweer geboekt ??? Liefdesbug flink toegebeten he, blijf genieten hoor

:wink: Daar helpt azaron niet tegen… tegen deze lovebite

:biggrin:

Damber ::wub: haha vet cute! :smiley:

Goede morgen … sta ik daar toch opeens op een gedeelde 1e plaats!!!

@Bloem
Geen regen gehad, dat begon pas om 22.00 uur in het Limburgse, en toen was het ook hoog tijd om naar huis te gaan.

@Damber
Weer in het lijstje!!! Wat dacht jij? Kan maar vast staan. Volgende week de cursus al binnen en dan flink aan het leren, zoveel te meer spreek je grieks in september.

@Viva
Kijkt niet gek he … zomaar opeens 2 x in het lijstje?

@Cyn
Weer niet op de scooter vandaag en hoopt op een drukke dag.

@Roanna
Gaat goed komen vanavond, gezelliger om buiten te BBQ-en natuurlijk maar als het niet anders in dan maar de loods in.

@Raak
Veel plezier in Zeeland!!! Hoop dat je nog kaartjes te pakken kan krijgen voor het concert.

:wink: Daar helpt azaron niet tegen… tegen deze lovebite

:D:crybaby::smiley:

@Toos
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven

Meissie een hele fijne verjaardag in het zonnig Turkije. En nog heel veel gezonde, gelukkige jaren samen met je hubs.
Een bloemetje heb je niets aan, is zo weg in die hitte. Ik gooi ze daarom maar een keer vol voor je!!

… gefeliciteerd …

http://blobs.shoppay.be/subgroups/253-Cocktail_frozen.jpg

en laat je lekker verwennen vandaag

GRRRRRRRRRRRRRRRR… kwam net een duitser binnen in een Duitsland shirt… Met zo’n uitgestreken glimlach op zijn gezicht… de weg vragen… Nou… meneer… ICH WEISS DAS AUCH NICHT! Heb hem gezegd dat hij het ergens anders beter kon vragen… :wink: :finger:

Toos : Heel fijne verjaardag en geef gerust een rondje weg hoor in adr:)
Hoop dat je een stralende dag hebt
Marion : begin weer te twijfelen of we moeten rijden, hier is het weer echt niet goed en als er dan geen kaartjes zijn baal ik ook:(
Lekker he zo ineens helemaal bovenaan het lijstje
Roanna : ben je al fris en fruitig :nod:
Crazymar : ik ben waarschijnlijk veeeeels te laat maar wilde je een hele fijne vakantie wensen

Cyn ::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

@Raak
Kan je nergens informeren of er nog kaartjes te krijgen zijn?

Trouwens … moest Beps vandaag naar de hondenshow of was dat morgen? Is zo vreemd dat ze er nog niet geweest is vandaag.

Ja dat vroeg ik me ook al af… Zal dan wel vandaag zijn… Normaal komt ze altijd als 1 van de eersten!

Marion : nee via internet kun je niet meer bestellen, moet naar de kassa ter plekke komen er zijn nog kaartjes maar geen idee hoeveel
Volgens mij was Beps naar Brussel of was ze daar al geweest ?

Dacht dat ze naar Uden moest het weekend maar weet het niet zeker. Hopen maar dat het dat is. Niet dat haar buik weer aan het opspelen is.

goede morgen…!!

@toos…van harte gefeliciteerd…!!

verder nog niet bijgelezen…kom namelijk net pas uit mn bed rollen :wink:

iedereen een fijne dag…!!