inderdaad
Dan trap je haar bijna op haar staartje ;)![]()
Ff gauw,
Een chinees kan ook de V niet zeggen dus zeggen altijd vanā¦
we hebben ook lekkele pis.
Mijn schoonzus had een buuf en die was ook half indisch/chinees en sprak de f en v ook nooit goed uit. Zaten wij altijd van : hoe Sjen, (zo heet ze) ga je nog pis halen bij de Pipo? Vroeger had je de VIVO supermarkt. :biggrin: Dan lagen we in een deuk. Maargoed, wat ik eigenlijk wou zeggen:
Ik ga me scooter ophalen. Heb net bericht gehad en even de verzekering online afgesloten, dus hij kan. :vak01:
@MK en Raak: welkom terug en de rest lees ik straks wel.
Roanna: JEEEEEEEEEH!!! Dan weten wij dat het nu gevaarlijk op de weg is ![]()
dag damesā¦
ikke vnmorgen al bijgelezenā¦maar was toen eigenlijk te moe om te reagerenā¦dus heb vervolgens op de bank geslapenā¦![]()
nu weer wakker,en ff kijken wat ik nog weet ![]()
@damberā¦in loveā¦en viva heeft gelijkā¦hij mag er wezen!!
@cynā¦verveling op het werk
@mkā¦terug en genotenā¦:Dvanavond al n feestje
vast een hoop aan het werkā¦!! werkzeā¦alhoewelā¦'t weekend staat voor de deur
shame on meā¦maar de rest ben ik echt kwijt!!
Filiz: :dag: slaapkop ![]()
Logisch
![]()
Goedemiddag :dag:
Chinezen, lekkel, pis, pipo heb vanalles bij gelezen
Ik had vroeger een meisje in de klas die de l en de r niet uit kon spreken, maar wel elke dag een bloodje kloket met cully wilde ![]()
Vandaag met Viva naar het centrum van t haagje geweest⦠blegh!! Wat een drukte, de mensen oke, prima⦠maar de autoās en de files die ze veroorzaken BLEGH!!! 3 bikikkies gescoord, een bra, wat korte broeken en een nice truitje⦠moet toch wat nieuws hebben in Kreta :king: Oh ja, en we hebben behang gekocht⦠PURPLE!! NICE!! en daarna spierpijn
verder komen ze volgende week vrijdag nieuwe vloerbedekking leggen, op de trappen en de overloop bovenā¦
Damber: Hoe is het met de kriebels ?? :wub:
Zussie,en een grieks woordenboek gekocht?
@raak: hoe was t in basel?
@damber: fijn te te lezen dat je zo genoten hebt op kreta en S. mag er inderdaad wezen
@mk: jullie ook een super vakantie gehad!
@roanna: is vast haar scooter aan het uitproberen
@cyn: hoe is t op het werk?
Ik ben vandaag thuis gebleven van werk, zoals t er nu naar uitziet ga ik morgen wel weer.
Mk,welkom terug.
Filiz : geslaagd en met een mooi cijfer op de koop toe, proficiat meisje
Viva : druk druk druk, ik ben nu heeeel moe van het lezen alleen al :lol:
fijn gevoel he je eigen laptoppie en voor die prijs ā¦
Roanna : wat zag ik nou : toch nog bevallen?? proficiat en ook nog een brommer gekocht.wat zeggen ze ook al weer ?? hoe ouwer, hoe gekker, slaat goed op ons he
Bloem : wil nooooit meer logeās met kinderen, maken je arm en je krijgt er koppijn van:(maarre toch weer tijd gehad nu om een mooie website te bouwen
Beps : weer nix gevonden als slokdarm en weer meer medicijnen. hoop dat je je nu echt beter gaat voelen, heeft al lang zat geduurd he
Marion : yes yes nog maar 7 daagjes ⦠en nu gewoon 7 weken verlof van kantoor, heeeeeerlijk hoor
Cyn : naar Lara, ik denk heeeel goeie keuze, ik vond het kei tof. en nu rondtoeren met je bronzen helmpie
Crazy : :kus:komt goed hoor
Linda : ook al heel druk maar toch tijd om tussendoor ff langs te komen. Hoofdpijn al weg ?
MK : ook weer terug en een prima tijd gehad, nu de ellende na de vakantie : alle rommel weer de kast in werken
Jac : bizar verhaal ? hier heb ik iets gemist schijnbaar:hihi:
Marifran vanuit Spanje ook voetbal meegekeken, gezelli toch
Kaylo en Toos vanuit ons aller Turkyia ook nog ff langs geweest, ben jaloers
Trl : vermoeiend he dagje Basel, ben jij niet in de Rijn gedoken???:lol:En ook nog een platte tv gescoord, lief hoor van je ouders
Damer : hier zou ik ook een reisje Turkije voor laten lopen hoor. Lekker genieten van het in love zijn. Heerlijk dat het zo leuk was
Nou ik heb 5 heerlijke dagen en een kl.te uurtje in Basel gehad.Toen weer druk aan het werk. Dinsdag in Holland, woensdag in Duitsland, donderdag in Belgie en vandaag op kantoor de achterstand aan het wegwerken en bijlezen op ww:biggrin:Had in Basel wel internet in het hotel maar shitverbinding,veel steeds weg, heb het wel geprobeerd maar daar heb ik het geduld niet voor. Ga nu naar huis rijden en maar naar de chinees, heb er trek in gekregen van dat chinese gel.l:lol:
Tot vanaaf:kus: voor allemaal en eetse
Linda: heel rustig op mijn werk⦠Vakantie is hier begonnen⦠Dus alleen maar veel tickets na te kijken enzo!!!
Raak: lekkel chinees eten!!!
En lara lijkt mij ook wel echt relaxed!! Welke accommodatie was jij?
@cyn: ga jij naar Lara Beach?
wat een mooi getal 4444 berichten
Lara is de plaats⦠Ik ga naar hotel Limak Laraā¦
:dag:
Zo, ik ben er weer. Gaafffffffffff.
Ben net ff met kokkie aan het uitvinden geweest hoe alles werkt. Heb natuurlijk wel uitleg gehad bij de dealer, maar was bijna alles alweer vergeten. Ik weet alles nu zoān beetje, alleen krijgt deze handige āHannaā'm nog niet goed op de grote standaard. Veels te zwaar, of ik ben te licht. :biggrin: Heb nu dus op de zijstandaard staan. Kan ook!
Ga nu even met het eten verder.
@Raak: Jij zegt het, maar zo is het wel. Hoe ouwer, hoe gekker. :biggrin:
Roanna: haha ja de standaard is best zwaar!!! Krijg de mijne er soms ook moeilijk op⦠Maar ik heb nog geen zijstandaard ![]()
@cyn: hotel ziet er erg goed uit alleen voor mij persoonlijk te ver van het centrum
Ja vanaf Antalya⦠maar in Lara heb je ook winkelcentra⦠![]()