TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

Oke meiden.

Ik ga zo even truussen en dan nog even schapjes doen. Nee, gewoon met de auto hoor.

Die scoot is echt alleen voor woon/werkverkeer. :stuck_out_tongue:

Tot laterssssss en eet smakelijk allemaal.

@cyn: is het ver van de winkelcentra van lara af?

@roanna: shop ze in de supermarkt

Tlr…nog geen woordenboek gekocht, maar ga zo een cursus grieks bestellen, binnen een paar weken kun je dan huis tuin en keuken praten, talk now grieks heet dat.

Cyn, kriebels volop :wub:

Roanna op de standaard zetten is even een handigheidje, maakt niet uit hoe zwaar je zelf bent, goed je voet erop en dan de scooter een gooi naar achter geven dan schiet hij er vanzelf op. En hij is nog nieuw dus zal best een beetje stroef gaan, komt goed!!

Raak wat een ubergrote update, daar laat ik zeker een reisje turkije voor schieten, en boek een nieuwe naar Kreta.

@damber: mss loopt er over 5 weken ook wel iets moois voor mij rond op rhodos?

ola hallo ja
ikke weer thuis
en weekend!! oefffff
sinds gisterenmiddag was het al vrijdagmiddagmeligheid op t werk, dus waren 1,5 lange dag
maar ik leef nog!

ging ff de stad in om andere postkaarten te kopen, nix kunnen vinden, kwam wel langs de wereldwinkel en heb een fortuin uitgegeven aan hele mooie!
geen post uit de rest van de wereld… wel van de veluwe!!
@ veluwe dames: bedankt!! vanavond staan ze op de site :wink:

updates al gegeven heb weinig toe tevoegen, mn eten is te warm, dus ik ga gauw aan t werk met de site :dag:

@bloem: ze zijn snel zeg op de veluwe!

Wat een rust hier vanavond!

Goedenavond.

Zekers zijn ze snel op de Veluwe. :wink: Had er nog een bij gestuurd van alleen het Loo, maar die moet nog komen zekers.

@Bloem:Als ik weer eens leuke kaartjes zie, zal ik aan je denken, alhoewel dat doe ik zo ook al wel. :unibrow:

@Linda: Toch een beetje ziek geweest dat je vandaag thuis gebleven was?

@Damber: Ja, denk ook wel dat het nog stroef gaat, omdat het nog nieuw is, maar had er toch aardig moeite mee en kokkie ook. Maargoed, dat komt vast nog wel, als je de slag te pakken hebt, zeg maar! :unibrow:

@roanna: gister werd al telkens tegen me gezegd als t niet gaat ga je lekker naar huis maar was eigenwijs, maar toen ik vanmorgen wakker werd enorm beroerd zelfs als ik in bed lag als ik op stond werd t velen malen erger heb toen maar gebeld dat ik niet kwam was al de derde die belde

@Linda: Oh, heerst er wat bij julie dan? Is het griep of buikgriep dan?

Juppie mijn volgende ster is in zicht nog maar 549x posten

@roanna: weet niet wat de anderen hebben de ene is om de haverklap ziek meld zich heel erg makkelijk ziek de andere heb ik gister nog hele dag meegewerkt had toen nog niets

@roanna: gefeliciteerd met je 6e ster!

Oh, had ik nog heel niet gezien nu. :lol: Jeetje, is wat he!

@roanna:viel mij ook net pas op, had eerder vandaag al wel gezien dat je er heel erg dichtbij zat

@ roanna heb 1 kaartje van je gehad met verschillende A shots. erg leuk
@ trl ook bedankt voor die van jou!!

ik schrijf en upload me een ongeluk
hihi zoooo leuk!!

Heb ook al gauw mijn 5 jarig jubileum hier. :wink: Kun je nagaan, wat ik hier ook heb afgekletst. Ha, ha.

@roanna: ikke volgend weekend mij 3-jarig jubileum hier

@bloem: krijg je al veel kaartjes n.a.v. je nieuwe website

@roanna: jij post dus gemiddeld 2000 berichten per jaar hier