TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

Ook goedemorgen.

Hier ook flink geregend en nu droog met een heel flauw zonnetje en dan weer grijs.

@Beps: Mag het deurbelletje ook bij mij zijn? :unibrow: Neem je rust. :unibrow: En dat verhaal van jou auto, kan ik me ook nog herinneren. Werkse straks en hou het rustig.

@Marion: Ik ook nog aan de koffie en dan ook ff aan de sop boven. Tis vrijdag he!! :wink:

@Bloem: Te laat!!!:eek: Misschien toch eens een dingdongwekker kopen?

@TRL: Ik hoop het dat ik 'm vandaag kan/mag ophalen. Maargoed, ze zijn tot 9 uur vanavond open, dus het kan nog.

@Linda: Mocht je het lezen… beterschap.

Oh…ik hoor net dat het volgende week naar de 30 graden gaat. Het gaat weer zomers worden. :zon02:

Nou, iedereen nog een fijne dag en voor de werkenden… werkse nog.

Doeggggg!!!

Goeiemoggel!!!

Vandaag maar met de auto, geen zin in een bui regen op mijn kop :slight_smile: Hoop dat het morgen beter is… Vind de scooter veeeeel leuker :smiley:

Spanje gewonnen, jammer, had graag Rusland zien doorgaan… Maar goed als Spanje nu maar van Duitsland wint!! Dan is het goed :wink:

Damber: :wub: wow… die is niet verkeerd zeg :smiley:

Verder weet ik het ff niet meer… bij mij is www.ikbenallesvergeten.nu van toepassing :wink:

:dag:

@Roanna: Hihi, haal de 2 verhalen idd door elkaar haha

Ik op mn werk, maar ben er al weer klaar mee…pfffff
Maar goed, nog 3,5 uur…

Beps: nog even doorzetten!!! :kus:

Grrr heeft niets met doorzetten te maken, maar met gezeik hier altijd…dat je 7 min onderbreekt omdat je plassen moet en met je teammanager overleggen…GRRRR

Hallo dames!
Ik ben weer veilig en wel thuis helaas :frowning:
We hebben 2 heerlijke weken gehad en die zijn voorbij gevlogen.
De 1e week samen met de vrienden en de 2e week met ons eigen cluppie.
Het hotel was helemaal gerenoveerd en het was schitterend geworden. Het weer was perfect, het eten goed, de kinderen hebben volop genoten dus wat wil je nog meer.
Nu mijn laatste vrije dag, ik wil vandaag het hele huis aan kant brengen, want echt overal liggen nog vakantiespullen. Vanavond een feestje, mijn tante wordt 50 jaar en zij geeft een feestje in het café met een buffet erbij. Dat gaat vast heel gezellig worden.

Ik ben nog een beetje aan het bijlezen dus ik zal later wel op jullie reageren. Wel las ik dat Filiz geslaagd is, Damber een lover heeft, Toos en Kaylo in ADR zitten, Beps last van haar maag heeft en dat de pa van Viva een papagaai heeft.

hello dames, ben er weer en heb over een uurtje tijd, helaas nog nix teruggelezen dus dat ga ik ook nog ff proberen te doen

MK: Welkom terug!!!

Raak: :dag:

Pffff is het al 14 uur??

Vanaaf naar mn ouders, de compie doet het niet/raar… Gaan we meteen lekker uiteten bij de chinees…Hahaha!!! (maagtabletten genoeg mee, en SMULLEN!!)

@MK: mooi dat jullie genoten hebben!

@MK
WELKOM THUIS!!
DE vakantie zit er weer op voor jullie. Het normale leven al weer begonnen, druk bezig met het huis op orde te brengen. Vanavond nog een feestje … veel plezier!

@Raak
Ook jij weer terug op Nederlandse bodem, hoe was het in Basel? Hebben je gemist hier. Zijn jullie nog langer gebleven of ben je te druk geweest?

Beps: Lekkel hool naal de Chinees!!! :smiley:

Chinees is zekel lekkel … hoolde net dat we flietjes eten vanavond op het feest.

Ik eet vanavond gebakken aaldappels met dopelwten en kip-ham/kaas… Ook zeel lekkel!!! :smiley:

Lekkel lekkel allemaal…lekkel galnalensate en dan tepanmet vis en lekkel ijs… ofzo

galnalen lust ik niet… die vind ik niet zo lekkel… Houdt sowieso niet zo van vis :stuck_out_tongue: Ik net een stokbloodje met kluidenbotel gegeten :smiley: Das pas lekkel!! :biggrin:

Ikke net een vitaal Baltje met smeelkaas. Had de nieuwe van Elu geprobeerd, is beleid met yoghult, was ellug lekkel :smiley:

Denk dat Raak nog druk is met bijlezen. Ze zal zo meteen met een joekel van een update komen :wink:

hahaha heb net pas deel 92 bijgelezen lulla’s, ga nu ff verder met 83 !!!:smiley:

Marion: die smeelkaas is ook lekkel ja!! :wink: Zo en nu weer over op het gewone NL!! :slight_smile:

Als je het over de duivel hebt … :D:D:D