Hier ook flink geregend en nu droog met een heel flauw zonnetje en dan weer grijs.
@Beps: Mag het deurbelletje ook bij mij zijn? :unibrow: Neem je rust. :unibrow: En dat verhaal van jou auto, kan ik me ook nog herinneren. Werkse straks en hou het rustig.
@Marion: Ik ook nog aan de koffie en dan ook ff aan de sop boven. Tis vrijdag he!!
@Bloem: Te laat!!!:eek: Misschien toch eens een dingdongwekker kopen?
@TRL: Ik hoop het dat ik 'm vandaag kan/mag ophalen. Maargoed, ze zijn tot 9 uur vanavond open, dus het kan nog.
Grrr heeft niets met doorzetten te maken, maar met gezeik hier altijd…dat je 7 min onderbreekt omdat je plassen moet en met je teammanager overleggen…GRRRR
Hallo dames!
Ik ben weer veilig en wel thuis helaas
We hebben 2 heerlijke weken gehad en die zijn voorbij gevlogen.
De 1e week samen met de vrienden en de 2e week met ons eigen cluppie.
Het hotel was helemaal gerenoveerd en het was schitterend geworden. Het weer was perfect, het eten goed, de kinderen hebben volop genoten dus wat wil je nog meer.
Nu mijn laatste vrije dag, ik wil vandaag het hele huis aan kant brengen, want echt overal liggen nog vakantiespullen. Vanavond een feestje, mijn tante wordt 50 jaar en zij geeft een feestje in het café met een buffet erbij. Dat gaat vast heel gezellig worden.
Ik ben nog een beetje aan het bijlezen dus ik zal later wel op jullie reageren. Wel las ik dat Filiz geslaagd is, Damber een lover heeft, Toos en Kaylo in ADR zitten, Beps last van haar maag heeft en dat de pa van Viva een papagaai heeft.
@MK
WELKOM THUIS!!
DE vakantie zit er weer op voor jullie. Het normale leven al weer begonnen, druk bezig met het huis op orde te brengen. Vanavond nog een feestje … veel plezier!
@Raak
Ook jij weer terug op Nederlandse bodem, hoe was het in Basel? Hebben je gemist hier. Zijn jullie nog langer gebleven of ben je te druk geweest?
galnalen lust ik niet… die vind ik niet zo lekkel… Houdt sowieso niet zo van vis Ik net een stokbloodje met kluidenbotel gegeten Das pas lekkel!! :biggrin: