TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

@Cyn
Yes!!! Ben echt erg de laatste weken

@TRL
Dikke :kus: kanjer!!

@Sexy
Wat heb ik gemist!?!?
Trouwens … over sexy gesproken … vind Semih wel wat hebben!

Marion: haha zie griekenland topic :wink:

Gaat Damber ‘vreemd’ soms? Word wel nieuwsgierig nu … ff checken.

OOOOOOOOOOOOOOOW DAMBER :wub:

Viva heeft het er maar druk mee :lol:

ze zit naast me dus hou mijn hand er even voor… Stillios is de naam… helemaal in :wub: ahum…moet nu naar de nokia winkel
om haar telefoon in griekse sferen te krijgen, anders kan ze niet smsen, en HIJ spreekt geen woord over de grens Hihhhihihihii…:chin:

@Damber: :hihi: ff weghalen ofzo… Ohhh jullie en het vergeten uit te loggen…Laat je vader het maar niet lezen haahahha

Goedemiddag saam.

@Cynthia: Nou, heb 'm ook hoor ( regenpak). Nu het monster nog. Nog even niks van gehoord, dus zal het hoop ik wel morgen worden.

@Marion: Toe maar. Weer lekker een partij kleding gescoord. Gelijk heb je. :biggrin: Het moet zo licht en luchtig zijn voor daar! :stuck_out_tongue:

@Beps: Ook alweer thuis van het werk. Zo te lezen, ging het wel goed he? Tuurlijk laat jij je niet gek maken. :biggrin: Enneh… wat is het zomerkado geworden? Hi, hi.

Wat lees ik nu dan weer? Gaat Damber vreemd? Hebben ze ieder hun eigen doos en staat de naam van Viva erbij. Nouja zeg!!! Of zou Viva wat lekkers hebben gevonden? :stuck_out_tongue: Geintje hoor Viva!

@Roanna: Te moe, ik ga t niet ophalen. Lekker belangrijk…(sorry echt te moe!)

Hallo dames :smiley:

Even een verhaal(tje) over Kreta

Zondag veel te lang in het vliegtuig gezeten, we hadden namelijk 1.15 uur vertraging. Nou ja, uiteindelijk toch op plaats van bestemming aangekomen. Midden in de nacht dus niets meegekregen van de heenreis (ben nachtblind). Het bed was veeeel te hard, het kussen ook (nou ja, wat heet een kussen). M’n schoonzusje en ik waren klaarwakker dus hebben wat op bed liggen gieren van het lachen. Uitendelijk om 3 uur de lampen uitgezet en in slaap gevallen. Om half 8 zaten we als 2 zombies aan het ontbijt, was overigens erg lekker. Daarna lekker bij het zwembad gelegen, wat boekjes gelezen en een beetje geslapen. Toen de lunch… en daar liep hij dan… Stillios :wub: Vanaf dag nummer 1 al flink aan het flirten geslagen (hij vooral, ik deed gewoon lekker mee :smiley: ) Steeds knipogen, elkaar aankijken nou ja… ik denk niet dat ik hoef uit te leggen wat flirten is, maar mijn schoonzus zei dat ik niet heel ‘subtiel’ kon flirten… het zou iedereen opvallen hahahah. Vanaf dag 2 begon hij steeds te knuffelen en in mijn wangen te knijpen… kusje op m’n nek enzovoorts. Hij is leuk, heel leuk, en lief… en ik wil terug… Telefoon kan namelijk niet in het Grieks worden omgezet en hij spreekt/ schrijft of leest geen Engels (por me). Net al met Viva gesproken om in september met z’n 2-en naar Kreta terug te gaan… ik betaal de reis, zij het zakgeld… Deal toch? :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Ik weet dat ik heel erg vreemd ga en dat Turkije en Griekenland niet samen gaan. Maar toch, ik kan ze best delen hoor :smiley: :smiley: Even met paps overleggen hihihii of ik mams een weekje mag lenen

@Damber: Oh, wat een geinig verhaal. En natuurlijk mag hij ook Grieks zijn. :unibrow: En op deze manier zit er dus ook weer voor Viva een reisje in het verschiet. Ha, ha. Leuk hoor!

Enneh… wie weet. Wat je van ver haalt is soms best lekker. Vind het fijn te lezen, dat jullie het wel naar jullie zin hebben gehad. :wink:

@Beps: Oh zo. Nouja, kan altijd nog! Neem nu maar eerst even lekker je rust. Zal echt niet meevallen zo’n eerste keer weer, na zo’n tijdje thuis.

ola
ikke gek
druk hier en zit tussen de pubers…
dus mag ik wel ff iets voor mezelf doen :wink:

@ damber :wub: ik zag dit al mijlen ver aankomen! geniet er lekker van! (al weet je het he?! vakantieliefdes…)
@ viva goed excuus om met je dochter mee te gaan
@ cyn tickets binnen, neem je mn adres mee :wink: heb nog geen kaartjes uit roma ontvangen :wink:

Bloem: als ik eraan denk krijg je een kaartje :wink:

Damber: Maar grieken kunnen ook heel leuk zijn :wub: :wink: Fijn dat je zo’n leuke vakantie hebt gehad!! :thumbsup:

Nou, eigenlijk… is hij albanees :smiley: :smiley: :smiley:

Hahah oeps… geen griek dus :wink:

@Damber
Superdeal van je!!! Zal paps geen moeite mee hebben als je Viva meeneemt, hij is allang blij dat ze weer even verplicht rust heeft dan.

@Damber: Ook goed. Wel een originele naam dan voor een Albanees. Stellios :smiley: Maargoed, wat maakt het uit, al wordt het wel handen en voeten werk dan he, als hij geen engels spreekt en jij (nog) geen grieks of Albanees. Ha, ha. Maarre… :wub: liefde heeft soms weinig woorden nodig.

Marion,stuur me ff een mail…heb een beter idee

@ cyn tuurlijk denk je eraan :wink:
@ damber… is het echt liefde dan? of gewoon vakantieliefde… ook leuk natuurlijk :wink: maar echte liefde zonder een gemeenschappelijke taal buiten die van de liefde lijkt me erg moeilijk!

soms is de taal van liefde genoeg :wink:

Meiden ik ben weg … Tot morgen!! :dag:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/scooters/1.gif