Al die turken heten ook geen Jean en Mike enzo… Maar gewoon Ahmed, Ayhan of wat dan ook…
Maar ze nemen die namen aan omdat dat makkelijker is…zo zal eht met stellios ookwel zijn. Klinkt lekkerder grieks dan albanesenaam :hihi:
@cyn ja genoeg voor een vakantieliefde ja…
nou ja goed… ik neem aan dat we gauw fotos van deze cretenze albanese godheid gaan zien :unibrow:
so… ging net weg op mn werk, kwam buiten en ineens ging t licht uit…
zo moe ineens… ppfpfp misschien maar es op tijd naar bed ofzo
Leg de dweilen maar vast klaar ![]()
ohohoh… we hadden het al voorspeld ohohoh…
ach ja, ik zou t ook wel weten… lekker genieten op creta… mmhmh
Ohhh mag ik mee???
@Bloemmie: Niet gaan slapen?? Ik ben zo moe!! Gisteravond de slaap niet kunnen vatten, vanmorgen om 4.30 op met hubbie… Hoofdpijn van vermoeidheid…
@ beps ga er dan eens lekker op tijd in!! of ff een middagdutje in de stoel…
Ja is lekker… maar www.eroptijdin.com die werkt vanaaf niet! Ik wil kijken wat Rusland-Spanje gaan doen…
Dus ben nu ff een half uurtje tukken
:dag:
:dag:
Zo daar ben ik dan weer, de was in de kast…maar we zijn alletwee een beetje brak, kort geslapen zeg maar…Damber in de zevende hemel en jullie heel nieuwsgierig naar degene die mijn dochter het hoofd op hol heeft gebracht…nou meiden hou je vast daar komt hij!!!
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/028.JPG
hhihihihi…
afwachten dus maar, vakantieliefdes…nou ja het gevoel is goed, hoelang het duurt dat zien we dan wel weer…hihihi
hubs vind het goed hoor een weekje met Damber mee…die is helemaal niet zo moeilijk
Tlr…een k dag kan gebeuren meis, morgen nieuwe kansen
Cynnie als motormuis met opgebold jack door de wind
Beps weer gewerkt maar toch wel moe
Marion kleding gescoord
Bloemmie in lange broek op het werk, anders bevroren knieetjes
dus leg de dweilen maar klaar…dames, hij ziet er niet verkeerd uit vind ik zelf
Zo, ben er ook weer. Even een naar de diverse bouwmarkten geweest. Zijn met een draadloze deurbel thuisgekomen. :unibrow:
@Viva: Nou, dat ziet er zeker niet verkeerd uit. Die mag er best wezen.
Daar zou ik ook nog wel een keer voor naar Kreta willen.
Roanna, draadloze bel hihhihihi, ja daar ging ik ook voor naar de bouwmarkt…
en ach wij naar Kreta voor zo’n jong ding, nou ik wil wel naar Kreta hoor, maar ga niet op zoek naar zulke uitdagingen, maar voor Damber jaaaaaaaaa, ik begrijp haar wel hoor
@ roanna een draadloze deurbel? kun je die dan ook een keer ergens anders neerhangen ofzo?! hihi…
sorry… melige bui!
@ viva, dat soort nachten breken je vaak later pas op he?!
schattige jongen heeft damber gevonden. hij lijkt me wat jong en jongensachtig, maar heeft een lief koppie
@damber
spreekt je mobiel al grieks?
jippie!! kreeg net een sms van toos, d’r verjaardagskaart is op ADR aangekomen
mooi op tijd! owh en allemaal de groetjes
vind de wedstrijd trouwens niet echt veel aan, misschien komt t ook omdat ik drukker ben met andere dingen ![]()
@Bloem: Nee, deze toevallig niet, want de dingedonger moet je in het stopkontakt steken. Nouja, je kan 'm natuurlijk ook mee nemen naar andere kamers en 'm daar in steken. Mag je helemaal zelf weten.
Hi, hi.
@Viva: Tja, he he, natuurlijk bedoel ik ook Damber en dat jij dan mee mag, is mooi meegenomen dan. :biggrin:
Trouwens ik hoop dan Spanje wint, maar vind er verder niet veel aan. :o
Bloem goed gezien, hij is 2 jaar jonger dan Damber
ach ja… ze zeggen dat in de taal der liefde leeftijd nix uitmaakt… ![]()