TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

Goeiemorgen!!!

Ikke chago… had zo graag TR zien winnen gisteren!! Heb een hekel aan het duitse voetbal… Turkije had het ook echt verdiend om te winnen, maar het mocht weer eens niet zo zijn!!! En dan gewoon weer op z’n duits… laatste minuut :finger:

Vanmorgen weer op de scoot… heerlijk! Heb alleen gisteren een regenpak van mams gekregen, en die jas zit wel erg fijn op de scoot… Dus zat vanmorgen met een regenjas op de scooter… :wink: Gaat steeds beter en sneller, dus lekker!!!

Vandaag weer aan het werk, en de rest van de dagen ook… Collega gaat morgen op vakantie (6 dagen) en dan moet ik het weer ff alleen doen :wink: Nou komt wel goed dacht ik zo!!! Hoop dat vandaag mijn tickets komen… Jaaaa ga al weer bijna, nou ja over 2 weken :wink:

Beps: succes met werken vandaag, hoop dat het uit te houden is…
Bloem: jij ook werkse… :wink: Was een verrassing gister he :wink:
Roanna: weet je al wanneer jij je racemonster mag halen?
Viva: nog aan het slapen!
Damber: welkom thuis, hoop dat je een super vakantie hebt gehad!!
Marion: aan het aftellen?!?! Schiet al lekker op!
Filiz: voor jou ook de laatste weekjes!!

Nou verder weet ik het ff niet meer hoor :kus:

:dag:

@ Mogge Cynthia.

Nee, ik denk wel vandaag of anders morgen. In ieder geval wel voor het weekend zei hij vorige week tegen mij. :wink: En dan kan die…zoef, zoef en weg is ze! :unibrow:

Haha zoef de haas… :smiley: Ik ging vanmorgen 47 km/uur… was best wel hard haha… Mijn hele jas stond bol van de wind :smiley: :biggrin:

Enne als je hem hebt… dan gaan we een illegale straatrace houden :wink: haha

Ja, ja, kunnen we wel eens doen.:unibrow: Het valt me nu trouwens op, omdat je er denk ik, ook wat meer op let, dat er veel dames tegenwoordig op zo’n ding rijden. Jongens altijd al wel, maar nu toch ook best veel dames. Ook op mijn werk.

Nou, ik ga ff koffie maken voor ons 2. Kokkie was al druk doende de schuur een beetje op te ruimen en plaats te maken voor het monster. De grijze container was toch nog niet vol en die moet vandaag aan de weg, dus kan de troep er nog mooi bij in.

Ja, zon pak ga ik natuurlijk ook nog kopen eerdaags. Houd niet alleen de regen tegen, maar ook de wind. Scheelt best wel! :wink:

Roanna: mijn moeder had er 1 bij de action gehaald… 9 euro… zit perfect!!! En je ziet inderdaad steeds meer vrouwen op een scooter :smiley:

Klopt. Zag ik net ook in het weekkrantje staan. Vanmiddag maar even langs gaan vanuit mijn werk.

goede morgen…!!

@viva…de meiden opgehaald en boven klaar…
@beps…weer aant werk…
@bloem…late dienst vandaag…
@cyn…lkkr weer met de scooter naar t werk, met je nieuwe regenjas aan :wink:
@roanna,laat de koffie smaken :wink:

hmmm…sorry…maar voor de rest ben ik het alweer kwijt…

iedereen iig een fijne dag, of dat nu op het werk of thuis is

ikke vandaag om 12 voor de laatste keer naar stage…eerst vergaderen, dan afscheidsactiviteit, bbq, dan mn laatste slaapdienst, en morgen maak ik n turks ontbijtje voor de kids…dadelijk dus nog ff boodschappen doen :wink:

Filiz: wat leuk dat je een turks ontbijtje gaat maken!!! :smiley:

op t werk, alles gaat goed, weinig spanning, vooral omdat ik me niet gek laat maken…
meld me vanmiddag nog wel als ik weer thuis ben…

Beps: rustig aan!!!

:kus:

JOEHOEEEE wat is het hier f-ing rustig!!! Verveel me de pestpokke hierzo!!!

x

Joepie!! Ik heb mijn tickets! Op naar Roma!!!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/i/italie/11.gif

hihi, ikke weer thuis, lekker ff nietsen
straks naar het uitzendbureau om mn zomerkado op te halen…

:dag: tot vanaaf

Goede middag meiden, ben er ook weer even. Doktersbezoekje achter de rug, voetjes weer in orde en nog even een paar leuke hemdjes-bloesjes gescoord op de nieuwe broek die ik gisteren in Nijmegen gekocht had. De ene is wit/geborduurd met spagettibandjes. De andere geruit in vrolijke kleuren, ook met spagettibandjes. Morgen naar de kapper en dan heb ik het meeste gehad dacht ik. Heb ik volgende week hopelijk tijd om hier de toko grondig te gaan reinigen.

Marion :biggrin: lekker aan het shoppen voor de vakantie?!?!?!

Beps,hoe is het gegaan op het werk?
Marion,lekker gescoord voor je vakantie.
Zussie,welkom thuis.

Bahhh ikke geen zin meer,voel me k,ff een dipje,zit weer teveel met me gedachten waar ze misschien niet zijn moeten…

TRL: :kus:

Damber: Wie is er zo sexy??!?! :wink: