@Filiz: Ja, helaas. Weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :dag:
Weltrusten all. Ik ga er ook op tijd in en tv aan.
Ik ga nog even de commentaren kijken.
Meisjes…weltrusten en tot morgen weer. Slaap lekker. :dag:
Zo meiden, ik had visite vandaag
Mn ouders kwamen eten en voetbal kijken, en ondertussen sms contact met turkije zelf(mn zus is op vakantie daar momenteel…)
Jammer maar wat een wedstrijd!!!
Nu naar bed…morgen werken, en dan zien we verder…
:slapen: lekker
zij die gaan slapen: slaap lekker en welterusten!!
ik waai ook nog even langs, nou de slaapkamer is ook zo goed als klaar, nog een paar plintjes, en de kast weer inrichten, maar dat is voor morgen, alles weer spic en span, en alle twee geradbraakt, hubs nu op een oor om half 5 gaat voor hem de wekker weer, ikke gedouched, en omgekleed om zo naar schiphol te gaan…ikke kijken op de teletekst hv 820 uit Heraklion nou niet dus, wel de hv 820 maar die komt uit Antalya, nou ja hij zal het wel zijn, mensen met een tussenlanding vanaf turkije…
jammer dat turkije trouwens verloren heeft, altijd duitsland die door kan
nou meiden iedereen welterusten ikke ga er zo vandoor, denk dat het een uurtje of half 4 wordt voordat ik mijn bedje zie:drugged:
@ viva doe voorzichtig op de weg!!
doe ik Bloemmie, heb geen haast maar ga er nu vandoor
wel mooi commentaar van de duitse tv…
oef
muishand van het muizen, ga maar es slapen!!
:dag: en welterusten!!
:zon02:
Hier nogal vroeg, hubbie is al naar zn werk, ikke btje nerveus…geen idee, mss komt de uitleg nog…duim maar…
En dus weer werken…
Viva de meiden gehaald, kamer zo goed al klaar, lekker hoor… en weekend dus jij kan bijslapen
En verder geen puf…
:dag: tot straks
Goedemorgen,
Helaas Turkije verloren,maar met opgeheven hoofd ze hoeven zich niet te schamen.
Beps,nerveus komt dat omdat je vandaag weer gaat beginnen?
Viva,latertje geworden vannacht,zussie weer veilig thuis.
een fijne dag allemaal
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris![]()
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Marion: 4 juli - Side ![]()
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
@TRL: Ja, ook, gisteravond bleek toch ook dat het werk veel spanning brengt, of beter de werkwijze, en continue werkdruk en last… Maar goed… vandaag weer werken…pfffff
Goede morgen …
@Beps
Weer aan de slag vandaag, geleidelijk aan beginnen of meteen de volledige uren? Succes!
@TRL
Een mooie wedstrijd gisteren, ze speelden over het algemeen beter dan Duitsland vond ik. Gewoon balen dat ze hebben verloren … Duitsland heeft weer eens een keer geluk gehad.
@Marion: Geleidelijk, vandaag 3 uur, morgen 4 maandag vrij. En dan zien we verder…
Goedemorgen.
@Beps: Weer aan het werk vandaag. Probeer je krachten en energie een bietje te verdelen en mocht je wel weer last krijgen (wat niet te hopen is) gewoon weer naar huis gaan. Niet mee doorlopen op het werk. In ieder geval wel weer sterkte en succes hoor! Stap voor stap, zeg je toch altijd? :biggrin:
@Viva: Na al de drukte en als taxichauffeer nog op 1 oor. Maar het resultaat mag er wezen hoor!
@Marion: Helaas geen feestje voor jou in je buurdorp. :hihi: Jammer he! Nu weer op naar vanavond. Ben benieuwd hoor!
@Trl: Weer op het werk. Jij ook een fijne dag . Enneh… als je iets voelt als “zwemmen” in je buik, ja ja, dat kan haar/hem ook al zijn hoor! Althans dat is, wat ik altijd als eerste merkte en voelde. Hi, hi, zo leuk! :kus:
O ja Beps, een beetje nerveus? Ik denk , dat ik denk, wat jij denkt maar geen idee van hebt. :lol: We wachten op de uitleg. :idea:
Werkse straks.
Iedereen verder nog een fijne dag.
morninkkkk
ikke ‘late’ dienst, dus ook laat beginnen, vind ik helemaal niet erg!!
uhm heb eigenlijk weinig toe te voegen…hihi
hoop dat iedereen een heerlijke rustige en ontspannen dag heeft… hier schijnt t zonnetje vollop, maar ikke ga strak naar 19graden, dus gewoon langebroek aan…
@Bloem: :dag:
Jij werkse straks. :zon02:
yup dank u dank u!