Roanna,werk ze.
Toos,gelukkig dat alles goed gaat en jullie het naar jullie zin hebben.
@Roanna. Gefelıcıteerd met je dochter!!! PB mıjn nummer maar door naar de hoor;)
@roanna:kus::dag::dag:
@toos…lkkr aant genieten daar…![]()
Toos: :biggrin: klinkt goed!!! Lekker genieten daar hoor!!! ![]()
We blıjven genıeten hıerzo hoor. Ik ga er weer vantussen. Jullıe werk ze. genıet van vrıje dagen
O ja bıjna vergeten. groetjes van kaylo
Toos en Kaylo, geniet meiden…het is zo weer om
@toos en kaylo: geniet nog de rest van jullie vakantie ( kan niet missen daar weer hoe geweldig t daar is)
@Linda
Even relaxen bij de kapper vandaag. Moet ik ook nog een afpraak voor maken deze week. Maar eerst morgen naar de pedicure en daarvoor even langs de huisarts, heb daar een afspraak voor zo’n leuk bevolkingsonderzoek.
@Viva
Idd hoor wie het zegt. Neem jij ook niet teveel hooi op je vork op het moment? Weet wel dat je een bezige bij bent en alles graag op en top in orde wil hebben maar je bent nu toch wel heel erg in actie met van alles. Maak me zorgen over je.
@Roanna
GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!!!
Ook van alles te doen vandaag. Naar het werk, de verzekering regelen, een bakkie halen bij de jarige job en dan vanavond supporteren bij het voetbal.
@Cyn
Lekker naar het werk gescooterd vandaag. Niet nat geworden? Hier regent het zo nu en dan.
@Filiz
J heeft momenteel Strttra.
@TRL
Is normaal hoor die steken, zijn de banden die uit gaan rekken vertelden ze toendertijd tegen mij. Wat moet je voelen, vond het in het begin meer een zacht gekriebel onder in je buik, net alsof er een vlinder in aan het fladderen was.
@Toos
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY, even op bezoek vanuit AD. Je vermaakt je goed zo te lezen. Ook de groeten terug aan Kaylo. En geniet ze nog daar!
@Cyn
Kan jij in toeristiek zien of ze bij Grand Prestige in Side een draadloze internetverbinding hebben? Of internetverbinding op de kamers? Zit te twijfelen of ik de laptop mee zal nemen. N is er tot 's avonds een uur of 10 en dan heb ik daarna in ieder geval wat te doen. Maar heb ook geen zin om met dat ding te gaan sjouwen als je er toch niets mee kan daar.
Marion, ik ga even voor je kijken!!!
Thanks meissie!!!
Marion,gaan jullie met z’n 2en dan???Ik dacht dat je hubbie en J ook meegingen.
mm het staat er niet bij… Misschien kan je ze een mail sturen… [EMAIL=“info@grandprestige.com”]info@grandprestige.com
Marion, hubs zei gisteren al hetzelfde (hij zegt je rent op een burnout af), ik weet dat ik speed bezit momenteel,maar ik kan er niets aan doen, ik wil niet stil in de bank gaan zitten, want dan ga ik piekeren en daar heb ik geen zin, weet dat het niet gezond is en dat ik dit niet volhou, maar ik voel me verder prima, …
en komt de dreun (zoals iedereen me al voor waarschuwt) dan komt ie maar… als dat het geval is kom ik er ook wel weer bovenop…
voorlopig heb ik de rust niet om languit op een ligbed te gaan liggen, dat heb ik in icmeler al gedaan, en dat is niet goed voor annie, echt niet…daar voel ik me zo zwaar kl*ten bij, dat ik maar beter de gang erin kan houden
@TRL
We gaan met z’n drietjes. N, J en ik. Hub is niet zo’n vakantiebeest, meer een feestbeest, hij gaat liever naar de kermissen en de vierdaagse. Vond het met N ook veel relaxter, geen geschipper tussen de beide mannen, gewoon vakantie zoals vakantie moet zijn.
En … er moet toch iemand zijn die hier het werk doet he! Als ik terug kom zal ik wel aan de beurt zijn, vierdaagseweek en het stikt dan van de feesten hier.
Oww mooi opgelost dus zo toch Marion,en dan zit je s’avonds ook niet helemaal alleen dan heb je J nog om je heen,totdat hij naar bed gaat/moet.
@Viva
Valt niet mee allemaal he, had het vermoeden al dat je aan de slag ging om niet te hoeven piekeren. Daarom maakte ik me ook zorgen. Zolang je je er goed bij voelt is er niets aan de hand maar hoop wel dat je ook naar je lichaam luistert als het genoeg is. Maar vermoed dat hub en Damber je goed in de gaten houden :kus:
Roanna:kus:
Zo nog een half uurtje en dan heb ik weekend, heb mijn 20 uur dan gewerkt, jammer voor alle tentamens die donderdag en vrijdag gehouden worden en waar ze de uitslag van willen hebben, maandagochtend zijn ze de eerste hihihihi (jullie weten wel he flexibel als een eikehouten deur)