TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

Jammer Toos gemist…maar ze gaat mij niet vergeten hahahahahaahahahahahahah

@Viva: doe het op jouw manier… want jij moet het doen!! Ik denk aan je, en zal er zijn als het nodig is…

Pfff niet vooruit te branden…maar ik ga idd morgen weer langzaam beginnen
morgen van 10-13 en vrijdag van 10-14… en dan zien we verder…

Zo meiden toedels ik ga opruimen en dan naar huis, denk niet dat ik nog tijd heb vandaag om langs te komen, maar misschien ook wel…iedereen werkse…en zonse of what ever!!!

:kus:

Viva: fijne dag!! :dag:

Viva: Fijne dag

@viva…;)doen waar jij je lkkr bij voelt…!!

@marion…duss…ik neem aan dat je na 10e op de thee komt…hihi

@filiz: word je al een beetje zenuwachtig? Moet je nog veel regelen?

Ik meld me weer af voor nu, fiets nu effe naar de stad en door voor kraamschudden is net buiten stad vandaar eerst via stad tot later vanmiddag

@linda…nee eigenlijk is alles nu zo ver geregeld…hoop/denk ik…zenuwachtig zeker…!! jeetje…denk dat ik tegen de 6e nog wel n kilootje of 3 kwijt ben… :s

ff stiekum vanaf t werk
de rest in bespreking voor mensen met contract!

@ linda, kraamschudden?! weh?!
@roanna, gefeliciteerd met dochterlief! ik hoop dat ik op tijd thuis ben voor de wedstrijd
@ toos en kaylo drink ze!!
@ toos hebbie mn kaartje al gehad?!
@ marion, stuur je een mooi kaartje vanuit side? met een mooie antieke opgraving ofzo :wink:
@ beps, roanna, filiz, viva, marion, linda: doe toch eens rustig aaan!!! hahahahahah

ikke doe nix, mn hart gaat sowieso al als een razende tekeer dusseuhm… :wink:

owh ja
vriendin had laatst een tripje london geboekt…
ze hoefde echt nix te betalen… alleen de 8euro creditcard kosten!! nou jaaaaaaaaaa

Bloemmie: :ninja: stout!!! Stiekem op het werk :wink: En een beetje op kaartjes bietsen :wink:

Goedemiddag.

Ff een egoberichtje en dan ga ik ff bijlezen.

Nou meiden, we hebben bericht. Volgende week woensdag 2 Juli wordt hij verwacht om 8.15 uur in Zwolle voor wat algemene onderzoeken en gesprek. Dus nog GEEN opname, maar er zit in ieder geval schot in nu. De rest vragen we daar dan wel. Moeten eerst thuis al een hele vragenlijst invullen en er zat een boekje bij over het hoe en wat.

Ben er wel blij (tussen haakjes) mee hoor! Eindelijk! :wink:

@roanna: fijn dat jullie iig nu iets gehoord hebben

Roanna: ben blij dat er alweer iets meer in zicht komt… Anders blijf je maar afwachten!!! :kus: voor jou en kokkie!!

ikke omkleden paps ophalen en trainen tot vanavond

Linda: succes met trainen!!! :dag:

Ik wil naar huis!!! Geen zin meer :wink:

Zo, ben weer helemaal bij.

Ga zo ff eten en dan nog ff wat schapjes doen voor dochter en dan die kant op en dan weer op tijd thuis proberen te zijn voor het voetballen. Pffff … :biggrin:

Iedereen nog een fijne avond verder en wie weet tot later op de avond.

Laterzzzzzzzzzzzzzz

Ben ikke weer! Even met N Nijmegen in geweest. Daarna de boodschappen gedaan en het was met toch gezellig in ons buurdorp! Grasveld afgezet, groot tv-scherm erop, muziek erbij. De kids met vaders al druk aan het voetballen. Allemaal auto’s met de turkse vlag. Als ik niet hoefde te werken ging ik daar kijken vanavond.

@Filiz
Zou je niet blij mee zijn denk ik! Wij brabanders zijn plakkers, weten niet van naar huis gaan :wink:

@Bloem
Als jij een kaartje wil krijg je van mij een kaartje hoor.

@Roanna
Eindelijk … er begint wat schot in te komen.

@Linda
Train ze vanavond! Ennuh … beetje rustig aan he!

@linda…train ze…
@roanna…schot in de zaak…das mooi!!
@marion…wij limburgers kunnen daar ook iets van hoor :wink:

ikke net bij n vriendin geweest, om een paar spullen te brengen…ze komt in aug bij ons op bezoek :wink: dus kan ze mooi iets mee nemen…haha