Roanna,gefeliciteerd met je dochter.
Ik kan mijn handtekening niet veranderen, wat the hell is er nu weer aan de hand hierzo
nu dus wel hihjihihihihih was wat te voorbarig
Tlr, hoe voel je je meis
Viva: ik boek waar ik werk he
Dus als ik wil betaal ik 1 dag voor vertrek
En deed er nu 20 minuten over… Normaal ongeveer 30 met de auto… ![]()
goede morgen…
@viva…bijna klaar boven…das mooi:D
@bloem…hartkloppingen…niet goed (K)
@cyn…lkkr op de scooter naart werk…
@marion…welke medicijnen heeft J nu dan…als ik vragen mag?
@roanna…geficiteerd met je dochter…!
@werkende…werk ze…
@ll…fijne dag
ikke vandaag vrij:D…
dadelijk ff naar de huisarst…ik krijg ipv een koortslip, zo n geval onder mn neus…is echt geen gezicht…![]()
Cyn,dat scheelt toch weer 10 minuten ![]()
Viva,ik voel me naar omstandigheden wel goed hoor.
Filiz,geniet van je vrije dag.
Tlr, hoe ver ben je nu heen?? enne voel je al wat???
Filiz, snachts tandpasta erop smeren, droogt het snel uit!!!
@roann: gefeliciteerd met je dochter!
Viva,16 weken en heb nog niks gevoeld,af en toe wat steken.
@tkl: krijg je al een buikje? Kun je je eigen kleren nog aan?
Linda,krijg al wel een buikje en de meesten zeggen zo je kan al wat zien.Me eigen broeken kan ik nog wel aan,alleen met zitten zitten ze wel strak dus een knoopje los.
Meiden, bedankt voor de felicitaties’:chin:
@Viva: Ik kan wel bellen, maar heb gister even op hun website gekeken en de wachtlijsten zijn nu eenmaal wat langer, indien je geen urgentiegeval bent. Dan erbij, kokkie wil dat zelf nu ook nog niet. Hij zegt, we wachten nog even af en als alles goed gaat gaat, gaan we nog wel weg. Dat zegt hij niet, omdat hij er tegen op ziet hoor, want hij is er heel nuchter onder, maar alles op zijn tijd zegt hij. Er zijn vast mensen die ergen zijn dan ik.
Ach, ik sluit me hier maar voor zolang bij aan. Wij gaan vast nog wel. Eerst zien of alles straks goed verloopt en zolang we nog niets horen, gaan we misschien wel ff een weekendje weg doen.
@Cynthia: He motormuis.
Ik heb gister nog wel aan je gedacht. Dus het is goed gegaan? Ach ja, gas geven en remmen he! Hi, hi.
Oh meiden, kreeg net een sms van Toos. Ze hebben het erg fijn daar. Het is vandaag tegen de 40 graden :zon02:. Ze had al heel veel geoefend met haar pols en dat gaat ieder dag beter, zei ze. Ook zei ze dat ze vandaag een druk progamma had, n.l. zonnen, zwemmen, eten, therapien, en dan vanavond voetbal.
We krijgen allemaal de groeten van haar zo ook van Kaylo.
Ohhh als je haar zaterdag smst trouwens, ik heb haar nr niet!!! Of niet meer hihi
Dus ook van mij de felicitaties dan graag…
En wat het ‘gewone’ bellen hier, nee dat gaat ook niet. Ben gedoemd mn mobielte te gebruiken. Nou is dat niet het ergste, maar hubbie moet 2 keer p week een fax sturen voor zn werk…en dat gaat ook niet!!!
He, dat is dan heel vervelend Beps.
PB even je kant op.
Bloem,heb gestemd hoor.
Tlr, je bent nu zo ver dat je eigenlijk iets of wat moet voelen golven…echte porren die krijg je nog wel
och Roanna jammer…ehum ik had allang gebeld, ben daar vreselijk ongeduldig voor…en doe Toos ook de felicitatie’s van mij…heb haar nummer niet
Beps…grrrrrrr waardeloos hoor geen goed internet
Merhaba
Even een berıchtje vanuıt een warm ADR. Hebben het weer prıma naar ons zin. Hotel ıs op allerbeı punten behoorlıjk verbeterd. Hebben nog nıet veel anders gedaan dan op het strand gelegen en natuurlıjk getraınt ın cocktaılheffen. Raak ınmıddels al gevorderd.
Hoop bıj jullıe alles goed gaat.
'Bloem. postduıf ıs onderweg. hoop dat hıj onderweg geen pech heeft gehad.
@Viva: Ik eigenlijk ook wel hoor, maarja :hihi:
@Bloem: Ook gestemd hoor! ![]()
Viva pb
Meiden ik moet zo gaan, want moet wer naar de andere kant.
Viva,geen idee de een zegt met 18 weken de ander met 20,dus weet t niet.Maar misschien heb ik wel eens wat gevoelt maar ja weet ook niet hoe het voelt he…
@Toos: :dag::kus::dag: