TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

:lol: :lol: :lol:

:kus:

Hij gaat best goed nu, moeilijk te omschrijven wat er veranderd is. Niet dat ie superrustig is nu en dat zal hij ook nooit worden. Hoeft ook niet. Hij is nog aanwezig maar anders, een tikkie minder nadrukkelijk misschien. In ieder geval zoveel dat je je er niet constant aan ergert.
Had het er ook met de psychiater over in het Radboud, zij vond het ook moeilijk te zeggen wat er veranderd was. Misschien een goed voorbeeld: J zal met een bal te spelen, voorheen zou je je alleen maar storen aan de knal waarmee de bal tegen de muur aan komt. Nu zijn het tikjes, je hoort ze maar je hebt er geen last van. Zo is het eigenlijk met alles.

@Roanna
Heb er geen last van hoor, vind het reuze gezellig bij jullie :kus:

Truste meiden … ik ga er ook maar eens in. Tot morgen :slapen:

:zon02:

Goedenmorgen allen

Heerlijk geslapen, lekker tv gekeken gisteravond
Vandaag doet met geleende modem iig het internet het

@Marion: je ‘ergert’ je nu aan de dingen waar elke ouder zich aan ergert, alleen gaat J meer door dan ‘andere’ kinderen. Iig is hij rustiger en ‘minder’ aanwezig!!
En gewoon eind volgende week al weg: MAZZELBIPS!!!

@Bloemmie: Ik heb stemt hoor haha!!

@Viva: Jullie schieten lekker op lees ik! Damber een schoondochter al weer terug en je zoon schiet ook al behoorlijk op dus!

En nu ben ik blank… dus meld me straks!

Goedemorgen,

Viva,vandaag de laatste dingetjes op zijn plaats en alles weer op orde.Zussie ophalen van schiphol,je hebt het maar druk.
Marion,Lekker vooruitzicht hebben jullie en dan een bakkie thee bij filiz…
Roanna,al beslist welke verzekering het gaat worden?

fijne dag allemaal

:turkey:Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris:turkey:

Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Marion: 4 juli - Side :smiley:
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

mornink
oefff… moe! heb t idee amper geslapen te hebben en die hartkloppingen! ik word er gek van!! (medicijnen verhoogd)

@ viva wanneer heb jij vakantie? nog 2 weekkies?

nix te melden, moet nog ff wakker worden ofzo…

@viva: ben inderdaad momenteel weinig aanwezig hier en zeg hier weinig maar komt omdat ik momenteel erg veel moet werken en daarnaast ook erg druk ben en dat breekt me nu een beetje op zeg maar door al die drukte veel hoofdpijn en heel erg moe heb ’ ochtends als ik wakker wordt niet t gevoel dat ik geslapen heb probeer sinds maandag echt mijn rust even te pakken en veel naar een scherm kijken is dan ook niet goed voor me, vandaar dus

@Linda: Rustig aan. Het is overal hetzelfde op het moment, en voor je het weet heb je ook maagklachten :wink:

@beps: ja doe ik ook maar is soms erg moelijk lees hier wel mee soms reageer wat meer en soms wat minder op alle gebieden doe ik effe stapje terug komt wel weer goed

Goede morgen …

@Beps
Klopt helemaal wat J betreft!!
Hoe is het vandaag met de buik? Helpen de medicijnen?

@TRL
:kus:

@Bloem
Hartkloppingen?!#!? Eng lijkt me. Komt dat door de medicijnen?

@Linda
Wat minder aan de babbel hier, te druk de laatste tijd. Neem je rust waar het kan en als de hectische tijd voorbij is babbel je vanzelf weer vaker mee. Pas goed op jezelf he!!

Ga nu naar de kapper en boodschappen doen tot straks

goedemorgen meiden

Linda rustig aan ( ja ja hoor wie het zegt) geniet lekker bij de kapper, laat je verwennen
Marion, gelukkig zie je toch veranderingen bij J. voor hetzelfde geld had deze medicatie ook niet geholpen
Bloemmmie hartkloppingen euwwwwwwwwwww eng
Beps, maagje rustig vandaag??
Zo ik al weer achter mijn bureau, ben geradbraakt zo ondertussen, maaaaaaar
we zullen doorgaan!!!

Goodmorning ladies. :dag:

@TRL: Ja hoor. Ga vanmiddag na mijn werk ff langs de ANW* om daar inlichtingen te vragen en het eventueel meteen voor elkaar te maken. Het scheelt elkaar niet zo heel veel… alhoewel!!! Enneh… hier krijg je zo’n kettingslot als cadeau bij, dus even zien hoe en wat.

@Bloem: Hartkloppingen? Dat zal me vanavond dan wat worden. :biggrin: Wel goed op letten hoor, want dit mag niet te erg worden. Het zal vast een bijwerking van een of ander medicijn zijn, dus hou het in de gaten.

@Marion: Zekers kom ik ook ooit weleens in het lijstje. :crybaby: Maar zoals het er nu voor staat, gaat het allemaal nog langer duren. Maargoed, het zij zo! Fijn voor J. en voor jullie als ouders, dat het al een bietje de andere (goede) kant op gaat.

@Beps: Nog steeds op leenmodem? Kun je wel bellen, buiten je mobiel dan? Wel vervelend hoor. Is het bijna over (maagje), zorgen hun er wel weer voor, dat je het weer voelt. Allemaal stress die dingen. Het is allemaal mooi spul, zolang het werkt. :mad:

@Viva: Druk, druk, druk vandaag met van alles en nog wat, maar dan hei ook wat he! :biggrin:

@Linda: Heel verstandig om even een tandje lager te gaan, voordat het weer mis gaat. Geniet nu maar fijn van je vrije dag en als het bij jullie net zo mooi weer is als hier, probeer er dan van te genieten en ga leuke dingen doen. Eerst al even naar de kapper, dus straks weer zo goed als nieuw. :slywink:

O ja, onze dochter is vandaag jarig en gaan daar voor het voetbal vanaaf ff een kopje koffie drinken.

Laterssssss

@Roanna: Gefeliciteerd!!! Maak er vandaag een mooie dag van, je loopt er iig beter bij dan tig jaar terug… hihi

@Viva: maagje niet echt rustig, maar zolang de ontsteking aan de slokdarm niet minder is gaat dat ook niet lukken…dus ff volhouden!

oke ik ga weer een poging doen om te leren

Roanna van harte gefeliciteerd met jullie dochter,
trouwens heb je al gebeld voor kokkie hoe lang het nog gaat duren, zou er een telefoontje aan wagen, en als hun zeggen mevrouw het wordt nu vakantieperiode, uw man is niet urgent, dan zou ik als ik jullie was toch nog echt even weggaan.

Oooo ik heb mijn vakantie betaald, altijd een rib uit je lijf, maar zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzooooooooooooooooo lekker gevoel

Beps rustig aan hoor, niet te snel werken hoor, dan gaat het nooit over, en wordt het chronisch daar zit je echt niet op te wachten…dus kassiean.

@Viva: het gaat pas over als het middenrif sluit(en dat gaat niet meer/zomaar) dus ik ben al gedoemd ermee te leven(niet erg hoor, gewoon luisteren)
Maar goed… ik ga straks bellen dat ik weer werken wil… en dus langzaamaan moet beginnen

Goeiemorgen!!!

Vanmorgen meteen op de scooter naar mijn werk… Heerlijk!!! Lekker scheuren! Gister met het ophalen, vond ik het wel nog even eng… maar nu gaat het al super!!

Filiz: gefeliciteerd met je diploma!!
Roanna: jij gefeliciteerd met je dochter!!
Bloem: :crybaby: die foto!! Ik mis het zooo!!!
Viva: lekker hoor vakantie betaald… Ik ga vandaag Rome maar eens betalen! Is al over iets meer dan 2 weken :biggrin:
Beps: Succes met leren!!
Marion: Vakantie definitief!!! Heerlijk!! En al zo snel!!! :biggrin:

Verder weet ik het ff niet meer!

:dag:

Cynnie dat is ook niet eerlijk wij moeten 6 weken van te voren betalen, en jij maar 2 how can??? en op het scheurijzer naar je werk, deed je er nu sneller over dan met de auto???