TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

@Filiz
Leuke dag gehad met mams en oma, geshopt en terrasjes gepikt. Maar het mooiste nieuws van vandaag voor jou … je bent GESLAAGD!!!

Idd telt al lekker af voor ons … en dan nog 2 daagjes en dan ben jij aan de beurt. Bel in ieder geval voor een bakkie thee als je daar tijd voor hebt!

@Roanna
Eindelijk staat het vast, is altijd zo’n gedoe hier met de farm. Nu jij nog in het lijstje. Hoop zoooooooo dat jullie het najaar kunnen gaan want ook jullie hebben het dik en dubbel verdiend.

@Bloem
Kaatje en Kootje ook weer een beetje tot rust gekomen nu jullie het huis weer voor jullie alleen hebben?
Ziet er gezellig uit in Bodrum. Zo te zien zijn ze klaar voor morgenavond!

@TRL
Hoe ist meissie? Al een beetje bij gekomen van het weekend?

:eek: tis alweer 10h en nog nix gedaan!!
kwam op de weblog van een oudcollega die naar zweden geemigreerd is… ppppooffff

@filiz: gefeliciteerd!

Filiz, Gefeliciteerd!! Wat een lekker gevoel is dat hé?!~Geniet er maar flink van.

Marion,begin nu een beetje bij te komen hoor van de trip naar Basel.

Raak ook niet meer gezien hier,zou ze nog in Basel zitten??

Crazy,hoe gaat het?

@marion…idd zeker bellen…!!
@trl…weer internet thuis…:smiley:
@bloem…kaatje evenwichtstoornis…hihi…

@ll…bedankt voor de felicitaties…:smiley:

ikke naar bedje…trusten allemaal…xx

Ik ga ook slapen weltrusten allemaal tot morgen

Filiz van mij ook van harte gefeliciteerd met je diploma
Marion yeh eindelijk in het lijstje, lekker gevoel hoor en ook nog tot 18 augustus vrij heerlijk het is je gegunt
Tlr aan het bijkomen en eindelijk weer internet
Beps maagkramp van de provider, van de week hebben we het er nog over gehad
Bloemmie in een deuk om Kaatje, die 4 pootjes in de lucht stak
Crazy meis als ik je niet meer spreek een fijne vakantie, ik hoop dat je alles weer een beetje op een rijtje krijgt een dikke knuf van mijn kant
en toen wist ik het niet meer,

hubs meer dan de halve slaapkamer al in het laminaat, met een beetje mazzel is het morgenavond erin, kan ik de troep weer opruimen, want het lijkt nu wel herosima boven, of er een mega bom is ontploft, ik kan daar niet zo goed tegen, morgen voor mij een heeeeeele lange dag, en nacht eerste werken, en dan aan de klus, en dan de meiden ophalen vanaf schiphol.pffffffffffffffff

Linda, kort van stof??? welterusten

@Bloem
Time flies when you’re having fun he :smiley:

@TRL
Zal best vermoeiend zijn geweest voor jullie tweetjes!
Vermoed dat Raak nu in Basel haar pallet met toeters aan de turken aan het verkopen is.

@Filiz
TRUSTE … tatlı rüyalar :slapen:

@ viva duik er maar vroeg in als je zo’n lange dag hebt!!

@ filiz en linda, slaap lekker

ikke ga ook zo afsluiten, is wel verstandig he?! ja… is verstandig!

@Viva
Wat ben je toch weer druk. Damber denkt morgen vast dat ze verdwaald is als ze boven komt. Hoe laat landen ze op Eindhoven?

Nee Damber land op schiphol,

27 juli ga ik naar eindhoven, dan komt onze zoon weer terug uit Afghanistan

Goh … klopt ook nu je het zegt. Ben er een beetje af soms :eek:, zit ook niet voor niets bij de club he.

okey folks
ikke ga lekker slaapie doen!
:dag: en welterusten!!

Nou voorlopig is het nog slalommen boven, alle kamers staan vol alleen de zolder en de beneden verdieping is niets te zien, voor de rest is het werkelijk een grote bende, maar dat komt omdat die kledingkast uit elkaar in een kamertje ligt, in de andere kamer de rest van de meubels omdat de slaapkamer helemaal leeg moest, ons bed staat rechtovereind tegen de muur (boxspring) matrassen in de andere kamer naast de kastdelen, nachtkastjes en stoeltjes in de logeerkamer dus de hele zooi staat overal en nergens, zal blij zijn als alles weer op zijn plekje staat, ook gaan we de woonkamer nog verfen, witten en behangen, maar dat gebeurd pas het 1e weekend van augustus, dan moet ook alles zoveel mogelijk eruit, en de kasten leeg, wil ook nog nieuw tapijt op de trap en de overloop boven, dus die vloerbedekking moet er nog af…pffffffffffff en ik heb daar zo’n vreselijke hekel aan, aan dat opknappen…maar goed ik zal wel niet de enige zijn, wel een lekker gevoel als we dan op vakantie gaan, dan is alles opgeknapt en kunnen we rusten, dat is beter dan dat je het nog moet doen als je weer terugkomt…

het is een hoop werk, en het kost een vermogen

Bloemmie truste…

Marion, begrijp het heus wel hoor meis, jij hebt ook veel aan je hoofd, trouwens merk je al wat aan J. zijn nieuwe medicatie???

Zo ik duik mijn mandje in, nou ja in Dambers mandje dan, hihihihihi allemaal welterusten en tot morgen

Meisjes, ik heb een bietje bezoek gehad vanaaf, dus was er even niet. Heb alles bijgelezen hoor.

Kom nu ook even weltrusten zeggen. Tot morgen weer. :slapen:

:kus: All.