Roanna ik heb geen flauw idee waar iedereen uithangt, ik ben thuis, ga zo achter de pannen en dan wachten tot hubs komt en dan verder aan de klus, ben al naar paps geweest, weer gezogen (wat een pest bende maakt die vogel zeg) de was meegenomen, heb net staan strijken, en toen naar de bouwmarkt geweest ff plintjes gehaald dus heb me niet verveeld.
Vreemd Roanna dat hij steeds weer uit gaat, zit de stekker er wel goed in??? Anders even naar een herstelpunt gaan bijvoorbeeld van verleden week en dan je pc even herstellen, trouwens ik ben zeer tevreden met met laptop, kan er niet veel van merken dat hij traag zou zijn, ja als ik er 1 gb bijzet, daar zitten ook een boekje voor bij waar je dat kan laten doen, moet wel even wennen aan window vista, het ziet er een beetje anders uit, maar voor de rest ben ik zeeeeeeeeeer tevreden.
Op het werk ook weer mega mega druk, maar vind het eigenlijk helemaal niet zo erg, de dag die vliegt…
Oh, dat is mooi om te horen Viva. Zal inderdaad wennen zijn dat Vista. Hoor je van meer mensen en zetten dan alsnog de xp erop, maar ik denk dat het een kwestie van wennen is.
Ha ha, die vogel. Beps zal wel zeggen straks van… dat had ik toch gezegd!! :biggrin: Maarja, als je vader er verder blij mee is.
Wij gaan ook zo ff een hapje eten. Kokkie is nu aardappelen aan het bakken. ![]()
Het schiet dus op bij jou. Morgen komt Damber weer thuis he? Alles nieuw. Wat zal ze opkijken. ![]()
Nou, eet smakelijk zo hoor Viva en alle anderen natuurlijk ook.
Wij gaan miss straks ook nog ff naar Karwe*. Willen verf halen voor de carpoort.
Roanna eetse, ik ben achter de pannen, iedereen een fijne avond
groetjes Viva
ola ikke ook weer thuis
lekker rustig, weinig bijlezen
is maar goed ook, want ik heb honger, eten koken, de boel hier opruimen en eens op tijd naar bed
@ jac, moet je wel laten staan! ikke nie gelezen!
@ viva, mijn dag ging ook lekker snel, wel fijn he?!
@ roanna, misschien heb je iets ingesteld dat de pc echt in slaapstand gaat ipv alleen op de screensaver? ff checken met je beeldschermbeveiliging!
en toen kwait!
nix bijzonders vandaag, beetje gewerkt enzo…
owh ja, wel iets. er was hier ineens van alles te doen. een man helemaal appelazurus van zn fiets gelazert. (eigen schuld dikke bult) maar de halve buurt eromheen, terwijl die man gewoon ff rustig op straat zat te lallen…
*En daar is ie dan!!!
*
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris![]()
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Marion: 4 juli - Side ![]()
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Meiden nog niet bijgelezen, maar mn internet heeft er de hele dag in en uit gelegen,…
Bellen naar mn Favo- XS4*ll… nou daar ben ik dus ook het langst geweest…pffff officiele klacht gaat vandaag nog op de bus…
Bel je, als je er doorkomt dan…hang je anderhalf uur aan de foon, moeten we maar een ander modem gaan kopen, en als het dan wel werkt,…nou dan sturen ze wel een nieuwe… Jaja lekker dan…
Oke oud modem gevonden en nu gewoon alles klaar…
meld me straks wel, want nu moeten we weer gaan bellen dat het dus wel aan het modem ligt!
Lekker snel klaar met bijlezen … was ECHT rustig vandaag!!! Iedereen druk aan het werk of van de zon aan het genieten?
Een bizar verhaal van Jac gemist.
Vandaag op kantoor de klus geklaard. Deadline van 1 juli dik gehaald, veel overuren gemaakt en niets dringends voor mij meer te doen dus … ik heb VAKANTIE (tenminste op kantoor), schrik niet tot 18 augustus!!!
goede dag…!!
@marion…jaaa geboekt…:D:D…lkkr…!! nog 10 dagjes w88 maar…!!
@roanna…pc kuren…tja…;)gelukkig doet ie t gewoon
@trl…geen internet thuis…
@beps…beetje wijzer…hoest vandaag met de pijn…?
sorry rest alweer kwijt…
ikke met mamz en oma vandaag van 10 uur 's ochtens tot net gewinkeld…nu dus n beetje dood op…maaar t was wel gezellie…heb afscheidscadeuatjes voor de kids en collega’s gekocht…inkopen voor t feest…en nog n broek, niet dat ik die nu nodig had…maja…
enn tussendoor natuurlijk de nodige terrasjes bezocht…
oja…en ik heb telefoon gehad…>>ik ben geslaagd…:D:D
Goedenavond meiden.
@Filiz: Nogmaals, van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma en ik wens je heel veel geluk met je job of wat je ook gaat doen in Turkije. :kus: Je hebt het verdiend en je hebt er hard genoeg voor gewerkt.
@Marion: Yesssssss dus… Jullie gaan! :dag: Zalig! Ook meer dan verdiend.
@Beps: Jeetje, ik dacht ook al waar blijft ze toch. :lol: Ja, ze schijnen niet meer zo goed te zijn, sinds ze dat bellen erbij zijn gaan doen he? Tenminste dat las ik op andere fora’s. Zijn ook niet meer zo klantvriendelijk. Ik hoop dat die van mij (modem) het nog even volhoud.
Ikke een tijdje aan het proberen geweest een cd op de Nan* te krijgen, maar dat lukte me nog niet helemaal, maar wacht wel weer ff op mijn zoon.
@ filiz!! superrrrr officieeel geslaagd! heerlijk
@ marion beterrrr lekker alle tijd voor vakantie en voor de kleintjes!!
@ beps… pffff drama! ikke nooit luisteren naar de knakkers! 9 vd 10 keer doen ze ook maar wat, gewoon t scriptje volgen en maar een beetje raden enzo
@Bloem: Leuk poezeplaatje heb je daar weer.
@Bloemmie: Scriptje volgen viel nog mee…maar gewoon in totaal vandaag DRIE UUR in de wacht gestaan bij die sukkels… omdat sukkel 2 van de 3 niet wilde meewerken…
@Filiz Gefeliciteerd
Meiden, dit is niet goed voor mn maagje enzo…dus ik ga in de ruststand!
Tot morgen
@ beps slim plan!!
@ roanna, ja he? :biggrin: hoe verzinnen ze het? en… ik hou helemaal niet zo van poezen enzo!
hahaha…
trouwens moest zo mega verschrikkelijk lachen laatst.
kaatje zat voor me op de grond. en ze was zichzelf ff uitgebreid aan t wassen. snuitje poetsen, oortje wassen, andere oortje wassen. en dan richt ze zich een klein beetje op, steunt op dr achterpootjes en klemt dr oren en snoetje dan tussen dr minie voorpootjes…
en wat gebeurd er? ze verloor denk ik dr evenwicht (dikke buik!!) en tuimelde zo achterover. je had t moeten zien!! ineens alle vier de pootjes de lucht in, hahahaha, ze herstelde zich snel, viel niet om ofzo, maar ik kwam niet meer bij!! hahaha… ahum…
nu lekker aan de cappu!
Filiz,gefeliciteerd
is dik verdiend…
Jaaaa ikke weer internet thuis…
Filiz,van harte gefeliciteerd,lekker geslaagd dus op naar Turkije.
Marion,definitief geboekt heerlijk,lekker ertussen uit,en tot 18 augustus vakantie van kantoor wat een heerlijkheid.