Nog steeds geen internet thuis:mad:.Dus maar weer een berichtje op het werk.
Beps,uitslag gehad iets wijzer geworden,maar nog steeds pijn.
Marion,bijna defenitief geboekt lekker hoor en het aftellen gaat dan wel snel.Groeten aan N.
Roanna,op zoek naar scooter verzekering.
Viva,druk met laptop en veranderen van kamers.Niet vergeten ook aan jezelf te denken.
Bloem,heb je nieuwe website dus nog niet bekeken
marion,wil er nog niet in pas als ze definitief geboekt hebben dus nog ff wachten
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
@ trl hoe komt t dat je thuis geen internet hebt?! alweer wat bijgekomen?!
@ beps gebonden en al en redelijk dus… doe dan maar lekker rustig aan, wie weet voel je je een x goed…
oef… mn bedje lag nog veels te lekker, en dan kleurt heel de kamer rood en :wub: mmhmhhh
maar goed, ik ben eruit, ik ben op en bijna klaar voor werk.
goedemorgen meiden, ik ook al weer aan de arbeid, allemaal correctie’s van docenten hierzo, waarom kunnen ze het nu niet in een keer goed doen, daar heb ik alleen maar extra werk aan:angry:, alsof ik nog niet genoeg te doen heb:tear:
Goede morgen meiden … even goed wakker worden met mijn ontbijt en een bakkie
Straks naar kantoor en als het meezit krijg ik vandaag de spoedklus af. Heb dan alle opleidingen en cursisten van 2007 in de computer zitten (hoezo achterstand)? Dan mag 2008 nog maar dat hoeft niet af voor 1 juli.
@TRL
Balen dat je geen internet hebt thuis.
@Beps
Mooi dat een beetje beter lijkt te gaan met de medicijnen, hopelijk zet het door.
@Bloem
Lag nog lekker in bed maar de plicht roept.
@TRL
Klopt, vandaag gaat ze definitief boeken.
Met de moeder van N gaat het op en af, ze mankeert een heleboel en er blijft telkens iets opspelen. Dan zit de chunt voor de dialyse dicht, ze moet binnenkort ook weer gedotterd worden. Dan is het de maag die opspeelt, de reuma en noem het maar op. Vandaag krijgt ze weer een darmonderzoek. Vorige week een vatenonderzoek gehad. Houdt niet op dus.
Met M gaat het goed nu, kan ook niet anders met haar komst in het vooruitzicht he
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Jac: 24 oktober CP de Huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Ik had trouwens daarnet ook wel wat merkwaardigs. Als ik thuis kom van het werk zet ik altijd gelijk de pc aan en lees dan mijn mail enzovoort. Nu ook dus, maar omdat het nu zo lekker weer is dacht ik, ga even de tuin in de foldertjes lezen en normaal gaat de pc dan automatisch in de slaapstaand en ga je ff met de muis heen en weer om weer beeld te krijgen. Maar hij ging helemaal uit en moest ieder keer de muis bewegen op 'm weer opgestart te krijgen.
Pffff… schrok me een hoedje, want mijn buurman is op vakantie, dus kan me niet helpen als ik hier storing heb. Maargoed, hij doet het weer, maar vond het toch wel vreemd.