@roanna: ja nou je t zegt
@ roanna, lekker doen wat jou t beste lijkt
Doet ik ook. :dag:
En ik zal je ook eens een mooi kaartje van de Veluwe en van het Loo sturen.
:biggrin: cool!!
Hey girls!!!
Ikke ook weer even binnen, een bakkie en een peukie. Dan nog een paar flesjes en dan maar eens vroeg het bed in. Geloof dat iedereen verrot is vandaag, heb een giga hoofdpijn, zal wel van het slaaptekort zijn. Had me vanmorgen al dik verslapen en moest J zelf wegbrengen naar school. Mag morgen niet gebeuren want heel mijn planning loopt dan in de soep. Moet naar kantoor dan.
@Viva
Lekker aan de slag op de nieuwe klepdoos.
@Bloem
Ook bij jou liep alles in de soep op het werk, ook weer een gepeperde rekening van de dierenarts.
En … weer een nieuwe website gemaakt.
@Filiz
Heeft het ook gehad vandaag.
@Marion: Ja, je hebt weleens van die dagen he! En bij jou al zoiezo met al dat kleine grut wat iedere dag weer je tijd en aandacht vraagt. Nu even een moment voor jezelf, dus geniet ervan.
@marion: ikke ook al een aantal dagen giga hoofdpijn
Ja ben nog even aan het rommelen instellen van outlook enzo, die doet het nu wel, maar met een trial versie, morgen ff bellen voor de productcode enzo…
Marion lekker naar bedje, toe tussen de bedrijven en installeren ook nog even de linnenkast uitgeruimd en afgebroken, morgenavond wordt er door hubs laminaat in de slaapkamer gelegd, kunnen we nog net redden voordat Damber woensdagnacht weer thuis is, anders kunnen we niet slapen he, dus morgenavond weer aan de klus, en dan woensdagavond de boel weer inrichten… In het weekend dan het strijkkamertje, daar staat ook een grote linnenkast, en die moet ook helemaal leeg en uit elkaar, maar dan zijn we ook maar daar mee klaar,alleen moeten daar nog wel even de muren een kleurtje krijgen dus morgenmiddag naar paps, en dan naar de bouwmarkt alles maar in huis halen kleurtje voor op de muur en plintjes voor het laminaat dat kost dan ook weer een rib uit je lijf maar klaar is klaar, en dan proberen of ze volgende week of die week daarop de trap opnieuw kunnen bekleden, heb er nu van die kl*ten tapijt op liggen, het ligt er 2 jaar maar het ziet er niet uit, met ons oude hondje, die overal alles liet lopen, grote kringen en plekken, dus dat gaat eruit.
Deze laptop is trouwens groter dan die we hadden maar wel lichter en hij wordt ook niet zo heel erg warm op schoot
@Viva: En het telefoontje dan? Is dat ook wat? :biggrin:
Meid, meid wat ben je toch druk. Kasten uitruimen en afbreken en waar laat je de zooi dan, wat uit de kast komt?
oef ik wou al zeggen
ik word er al moe van als ik t alleen maar hoor
tis al laat!! :eek:
gauw afsluiten en opruimen en naar bed!!
Maargoed, ik vind het ook weer goed geweest voor vandaag. Ik ga er ook maar weer eens op tijd in. :dag:
@Linda: Ff een paar molletjes per dag en anders weer ff naar HA hoor! Dit kan toch niet zo!
Iedereen weltrusten en tot morgen weer. :kus: :dag:
Ja superdun ding, moet er verder nog even naar kijken, maar met een lekker groot display, kan ik tenminste zien wie er belt, met mijn oude nokia zag ik dat dus echt niet ieneminie lettertjes…
Nou ik heb nu mijn slaapkamer leeg, de kleding ligt opgestapeld op het logeerbed, ook het hanggoed ligt op 2 stoelen en 2 koffers gestapeld, dus dat kan zo de kast weer in…
de nachtkastjes staan in de strijkkamer, inclusief alle delen van de linnenkast dus de andere kamertjes staan aardig vol, als hubs morgen begint te leggen van het laminaat, dan schuiven we onze boxspring naar een kant en leggen dan de matrassen ook zo lang in de logeerkamer.
Maar idd je hebt een bende van hier tot tokio, maar dan als alles weer terug kan is alles weer spik en span, en heb ik gelijk de grote schoonmaak gehad pfffffffffffffff. Ik raak er trouwens al aan gewend, om kasten uit te ruimen en uit elkaar te halen, dit is de 4e keer sinds we hier wonen, daarvoor om het geklooi met de vloerbedekking moest ook alles leeg en toen hadden we nog een waterbed dat was nog veel meer troep
ja meiden ik ga ook afsluiten, moet nog even bammetjes smeren voor hubs…en dan naar bedje toe, kan niet zeggen dat ik veel slaap heb maar morgenochtend om 6 uur gaat dat kreng weer, en dan denk ik van oooooooooo ik wou dat ik nog even kon blijven liggen.
Voor iedereen welterusten toedels
@Viva: Oh, dan heb ik dat ff verkeerd begrepen. Die kasten moesten leeg en uit elkaar, omdat ze tijdelijk van de kamer moesten i.v.m. leggen van het laminaat. Ik dacht al van … ze ruimt kasten op, breekt ze af, waar laat ze de zooi uit de kast dan, maar dat gaat straks als alles klaar is, weer terug. Oh zoooo…!!! ![]()
Oh, telefoon dus ook naar je zin. He, gelukkig. Misschien…hmmm… ![]()
Nou slaap lekker. :dag:
truste allen :dag:
@roanna: denk dat t komt doordat ik momenteel superduk bezig te druk eigenlijk
ik ga ook slapen tot morgen allemaal
Ik meld me ook af.
Alles rustig hier nu, lekker slapen
:slapen: lekker allen
:dag: tot morgen
:zon02:
Goedenmorgen
Toen ik gisteravond trusten zei, vermoedde ik al dat ik de 1ste zou zijn vanmorgen
Hubbie vroeg weg, ik nog aan de studie(nu het met de binders en remmers wel beter lijkt te gaan)
Meld me weer…
:dag: