me terug…en ook redelijk verrot…![]()
oeps…sorry…das wel erg ego…
ik heb wel bijgelezen…was gelukkig niet zo veel…
maar te moe om te reageren…
iedereen een fijne avond…xx
ziet er mooi uit, ben nog bezig met alles te installeren he, duurt effe dus kan nog niet zeggen hoe en wat
@ viva, piel ze!
@filiz, truste ![]()
@roanna, ja noem me ouderwets maar naar mijn idee is de ene van de rookworsten, mn 1e bh-tje en fotolijstjes en oranjetompoezen
en de ander van verkeer, routes en alles op de weg…
ik zou t wel weten, gewoon goed naar de voorwaarden kijken en niet alleen de goedkoopste kiezen (zeg niet dat je dat doet, maar toch)
ikke terug, liep weer gigantisch uit
kaatje een shot AB en nog een kuurtje, nu 2x daags geven, ik hou geen vel meer over…
erg vreemd, ik mag haar nooit oppakken of kroelen thuis, nu zat ze op de behandeltafel en srpong ze tegen me op, in mn nek!! maf beest! nu mot ze weer nix van me weten natuurlijk…
geintje kost me klauwen met geld, over 10dg weeeeer terug voor controle. (ja…daaahhaaaggg we zien t wel!)
Oke Viva. Hopenlijk gaat het je lukken, maar jou kennende!!! Komt het goed. Wat zal Damber ook blij zijn. Ieder d’r eigen doos. ![]()
@Bloem: Qua verzekeringen kan ik met je mee… Net als de Krui**at die zelfs dierenverzekeringen aanbied… daar koop ik mn molletjessssss
En de nijntjes… Pffff denk eraan he… kerst is nog ver weg :lol:
Ik ben weer weg…
@Viva: Suc7-8-9 en 10 ook maar :hihi:
@Bloem: Jeetje, dus ook weer een rib uit je lijf, maarja wel weer voor een goed doel he! :nod:
Oh, ik vind je anders niks ouderwets hoor, maar zou zo ook niet zo gauw weten, waar ik toch tegen een gunstige prijs dan wel een verzekering kan afsluiten. Mijn eigen verzekering, heeft deze produkten niet en nu met het internet erbij kun je zoeken en misschien wat vinden. Ik bekijk hetnog wel even, wat en wie het wordt.
Roanna, toen mijn kinderen nog op hun scooters reden, waren ze verzekerd bij oriondirect, was toen de goedkoopste, kijk daar ook nog even
bloemmie weer een rib uitgegeven aan de dierenarts
ach ja, een rib een rib… als je alles bijmekaar optelt wel ja
maar goed, wie Ko zegt moet ook Ka zeggen ![]()
@ roanna puzzel ze, en die vergelijkingssites?
ikke lekker postkaartjes versturen, zulke mooie gekocht gisteren, bijna zonde om ze de deur uit te doen
owh daarom heb ik een site gemaakt he giggel
@bloem: zal je een kaart sturen vanuit rhodos en met je verjaardag
lekker rustig trouwens zo zonder dat voetbal… heerlijk een avondje zonder ![]()
Weten jullie trouwens hoelang mk naar side zou gaan, zal haast wel terug komen he
@bloem: erg lekker een avond geen voetbal
@ linda, :biggrin: graag!!
vind t echt zo leuk…
zat laatst te graven in oude doos met brieven en kaarten enzo. kerstwensen uit 1996. felicitatie kaartjes met mn rijbewijs, huis en (trouwen
) en ook nog vakantiegroetjes uit london, rhosos, crete, marmaris en side.!! hihi… echt super cool!!
@linda, ik geloof toch 2 weken? of igg 12 dg…
ho ho ik ben online, op de nieuwe klepdoos, alles werkt tot nu toe alleen nog mijn outlook installeren hihihihih doet het goed hoor heerlijk weer gewoon een punt te kunnen zetten, zonder dat ik mijn vinger bijna breek…
@ viva, ja t zijn die kleine dingen die t em doen he?! ![]()
@bloem: morgen is het geloof ik al twee weken geleden dat ze weggegaan is
echt waar? ppff wat gaat de tijd hard zeg… knipper knipper, blink blink en tis weer winter ![]()
@Linda: Volgens mij komt MK morgennacht eigenlijk al op woendagnacht laat terug. Ze hadden toch een late avondvlucht, staat mij bij.
@Viva: Wat ben jij toch ook zo knap en bijdehand he! Zo, zo en ze kan weer stippen hoor! :lol: Goe gedaan meissie. ![]()
Nou, ik ben natuurlijk weer even verder wezen zoeken he!! De Peugeo* zelf bied ook een verzekering aan en laat dat nou dezelfde zijn als die van de ANW*. Dus denk dat ik mijn keus al wel gemaakt heb! Genoeg hierover!!! :biggrin: