TTT deel 90...

@MK: Kan hem je aanraden, spannend tot de laatste blz
@Roanna: Dat heb ik dus ook, vooral die kennissen die langs komen:D

@Filiz
Tuurlijk duimen we voor je.

@Bloem
Nog geen zon … gaat vast wel komen hoor.

@WR
Leuk veel vrienden … behalve als ze je allemaal tegelijk wakker gaan bellen.

@Toos
:zon02: Een beetje zon voor jullie daar. Hier is het al echt lekker warm.

@Cyn: Welkom terug. Ben heel benieuwd naar je verhaal over mexico En arkefly.
Kreeg gisteren een brief van de advocaat, Arkefly en tui reageren allebei niet op brieven van de advocaat, hij beraad zich op verdere stappen. Je wordt als gedupeerde klant dus gewoon niet serieus genomen, wat een stelletje $#&#^*&

@Filiz: Duim ook voor je
@Marion: Het helpt, er komt een klein beetje :zon02:

@Toos
Ze hebben wss bergen met klachtenbrieven, zo druk met lezen dat ze aan beantwoorden niet meer toe komen. Nee, zonder flauwekul … het is ECHT schandalig :finger:

Mooi zo Toos … nu snel naar buiten, tuinstoel in de relaxstand en genieten.

@Filiz: Ik natuurlijk ook duimen he! :biggrin:

@Toos: Wat mij opvalt bij dat Arkefly gedoe, dat je de klachten op verschillende fora’s leest, maar er in geen enkel consumentenprogamma iets over ziet of hoort. Dat dit toch zomaar kan? Niet te geloven! :disgust:

Het geeft alleen maar aan hoe arrogant ze zijn en zelfs het fatsoen niet hebben om op brieven te reageren. Zo gaat arkefly dus met zijn klanten om, zolang je betaald en niet zeurt vinden ze je leuk maar o wee als je je recht wilt halen dan hebben ze 0,00 respect voor je. Ik heb hier ook geen woorden voor. Maar goed wordt vervolgt

Zowel kassa als radar hebben er al eens aandacht aan besteed, maar ze zijn er niet van onder de indruk. Zou tijd worden dat den haag zich hiermee bemoeit. Mischien toch naar omroep Max:unibrow:

Pfff warm hier :zon02: (sorry, echt TE warm)

Schapjes in huis… zo ff brunchen en dan op naar wandelplekken…
Vanaaf maar eens een eenvoudig grilletje doen met elkaar…

@Toos: Dat heb ik dan zeker gemist en kijk er toch bijna altijd naar. Meestal zit er dan een persoon van de betreffende organisatie bij hun (radar&kassa) aan tafel om hun weerwoord te geven en eventueel de klachten op te nemen om te behandelen. Zoals b.v. bij die telecombedrijven. Ik heb A %*^%# fly daar nog niet gezien.

Maargoed dames, geniet lekker van het zonnetje indien mogelijk. Ik ga er weer vandoor. Ff werken. :dag:

@Roanna
Werk ze!!

@Beps
De boodschappen binnen, lekker grillen straks, nu op weg naar de hei of vind je het te warm?

En ik ga me maar eens omkleden voor de sportschool. Vriendin wacht. Tot straks.

@Kaylo
Nog niet gezien vandaag. Heb ik ergens overheen gelezen en heb je een vrije dag?

@toos…geweldige service dan bij die mensen…bahbah…
@roanna…drukte genoeg dus op vakantie…kom je nog niet tot jezelf :wink:
@beps…stuur dan maar wat zon naar hier…wel warm, maar wel bewolkt…:frowning:
@marion…sportze…

@toos
Hier word je toch niet goed van, als het maar niet zolang gaat duren als met je keuken.

nou…jongen net weg voor de auto…hij zou nog wat laten weten…
i hope so…!! vooral blijven duimen :wink:

@Filiz: Blijven duimen
@MK: Is niet te hopen, maar vrees het ergste
Net de voorlopige vluchttijden doorgekregen, 17.10 heen, 23.55 terug. Vindt het niet slecht

Die hebben wij ook, Toos, die tijden… En nu maar duimen dat het zo blijft, en niet via Verweggiestan een dag later… Ik zou ze langzamerhand VERMOORDEN!!! GRRRRRRRR

Oh en nee, niet te warm, gewoon ff lekker erheen(30 min rijden) en dan uurtje wandelen, via tuincentrum(jaja ik krijg m weer mee, is m goed bevallen, koste vele malen minder dan dat ik alleen ga hihihih:lol:) weer naar huis!

Tot straks…

Zo en nu nog maar 12 berichten tot mn ster… Maar dat wordt na het wandelen…

zeker een lekkere terug vlieg tijd…:smiley: