TTT deel 90...

Slaap lekker allemaal. Ik ga er ook maar weer eens vandoor.

Tot morgen allen. :slapen: :dag::idea:

Truste meiden … spring er zo ook maar eens in … denk ik :slapen::dag:

@Bloem: veel plezier morgen!

Ik ga ook slapen morgen weer vroeg de wekker om hele dag te werken

Goedeavond,
Kom nog even aanwippen
@Viva, Damber, opa en fam: Morgen heel veel sterkte op deze moeilijke dag, denk aan jullie. Dikke knuf:kus:
@Damber: Logisch dat je een hoofd als een vergiet hebt, het is niet niks allemaal en vooral voor opa niet.
@Bloem: Veel plezier morgen
Vakantiegeld, het mijne komt als het goed is morgen, hub heeft het al gehad. Verder niet zoveel te melden. Heb op mn tena’s gewerkt, resultaat blaar onder mn voet en een op mn voet

Goedemorgen Dames,

Viva,zussie en familie heel veel sterkte vandaag.:kus:
Bloem,veel plezier in de efteling,lekker weer dus dat gaat wel goed komen.
Beps,leuk gehad om de libelle dag.

Dames,lief dat jullie bezorgd zijn om mij:kus:,maar was gisteren moe en had bij me ouders gegeten,daarna mams mee naar hier genomen,hun douche wordt verbouwd,dus ff bij mij douchen.Geen tijd voor ww gehad.Sorry

Vandaag half dagje werken,geen oppaskids vandaag,geen tijd voor nu.Vanmiddag naar de kapper dan nog wat laatste dingetjes kopen.Gisteren heb ik het aan me chef verteld,dus ook weer gehad.Komt er later in de middag een collega van een andere afdeling langs en laat haar echo zien,en uitgerekend op 5 december(ik 6) dus moest wel lachen in mezelf,maar heb nog niks gezegd.

Fijne dag allemaal

:turkey:Turkije lover:27 mei - Kusadasi :turkey:

Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

:zon02:

Goedenmorgen allen

Allereerst:

Viva en Damber en fam: veel kracht voor vandaag. Ik hoop dat het een dag mag zijn waarop met warme gedachten kan worden terug gekeken. Vooral hoop ik dat opa er niet sneller en veel verder door achteruit gaat. Heel dikke :kus:

Bloemmie: SMS en ENJOY

Een rustig dagje, Aiji vandaag aangepakt, en ze is gewoon een uur erna helemaal stil geweest… we wachten en hopen…
Straks de schapjes en daarna naar het gooi voor een lekkere wandeling op de hei ofzo…
:dag:

@bloem
LEUK DE EFTELING!!! Voor mij alweer veel te lang geleden. Ligt ook een beetje ver bij ons vandaan. Straks maar weer als de kinderen groter zijn.

Goede morgen … ziet er weer lekker :zon02: uit vandaag.

Mijn bakkie even en dan aan het werk. Even een pauze en dan sporten met vriendin. Daarna naar de kapper voor een kleurtje.

@Toos
Blaren gekregen in de Tena’s, dacht daar loop je zonder problemen op weg.

@TRL
Nog een collega zwanger … een babyboom op het werk bij jullie!

@Beps
Gisteren een burgelijke vrouw en vandaag een Gooise vrouw. Veel plezier met jullie puber op de hei!

goede morgen…ikke ook al wakker…mamz naar het werk gebracht…zodat ik met haar auto naart werk kan…vandaag komt namelijk iemand naar die van mij kijken…:Dduimen jullie…?

@damber en viva…heel veel sterkte gewenst vandaag
@bloem…naar de efteling…enjoy…!!!
@marion…genoeg te doen weer vandaag…
@trl…een collega zwanger…toevallig ;)wel leukzz

en toen was ik het weer kwijt…

iedereen een fijne dag…!! xx

mornink
hier geen zon…
nie zo lekker geslapen … op de 1 of andere manier werd ik om 7uur gewekt door een sms ofzo…:angry: veels te vroeg… maar wel lief

@ filiz, jahoor ga wel duimen!
@ viva en damber, veel sterkte vandaag, hopelijk wordt het een mooie waaridge dag. dikke kus…

voor de rest… ben t een beetje kwijt alweer…
moet opschieten, dus toedels!!

goedemorgen

Kan ik wat langer slapen, wordt ik door tig mensen gebeld, heerlijk hoor:( maar goed …

bloem- veel plezier vandaag, het weer zit iig mee

beppie- vandaag lekker wandelen

viva&damber- heel veel sterkte vandaag, denk aan jullie:kus:

trl- aan chef verteld van de zwangerschap, en nog een collega zwanger, gezellig al die zwangere daar;)

marion- vandaag lekker sporten en naar de kapper

toos- blaren gekregen van de nieuwe slippers

filiz- hopelijk valt het mee van je auto, werkse

:tear: Oeps :tear:(wij gaan altijd vroeg naar pretparken nl…)

Nou hier alles aan kant, duimend voor Filiz… En de zon sturend naar het brabantse…
En dan maar eens de schapjes gaan doen…

@ beps t gaat pas om 10h open en tis 20 minuutjes rijden!!
hahaha
@ toos raar dat je blaar had van je teva’s… ik ben er idd zo op weggelopen…

:dag:

@bloem
Geen engels boek voor mij op vakantie, moet wel lekker weglezen en dat gaan alleen in het nederlands. En anders moet er een MEGA zonnebril mee op de rode ogen te verbergen. :smiley:

@filiz
Zal voor je duimen, ik hoop dat het lukt met je auto.

Goeiemorgen,
@Bloem: Veel plezier
@Beps: Stuur ook een beetje zon naar het zeeuwse, hier heeft hij ook een snipperdag
@Trl: Chef ook op de hoogte van je zwangerschap, nog een collega zwanger, kunnen jullie ervaringen uitwisselen
@MK: Ik neem altijd een boek mee op vakantie en lees meestal geen letter. Mijn favoriete boek, Benini mysterie van Dan Brown

@toos
Daar hoor ik idd goede berichten over, kan die iig mee.

Ook een hele goede morgen uit een heel :zon02: A’doorn.

@Trl: Dat was vorig jaar bij ons op het werk ook. Meerderen tegelijk zwanger en dan ook tegelijk veel uitval i.v.m. zwangerschapsverlof. Een daarvan is net deze week begonnen. Had wat extra opstartproblemen na de bevalling, maar is weer helemaal in orde nu.

@Toos & MK: Ik neem altijd mijn puzzelboek mee. Zit standaard in mijn koffer (dateerd nog uit de guldentijd) en is ook al zo ongeveer half vol, maar kom er ook in de vakantie zelfs niet toe, om rustig te lezen of te puzzelen. Heb dan altijd zoveel te doen. O.a. veel zonnen, eten, shoppen en dan moet ik weer op bezoek bij kennissen van het WW en komen zij weer onze kant op, dus druk zat. :stuck_out_tongue: