TTT deel 90...

Goede avond,

Heb alles bijgelezen, maar een hoofd als een vergiet.

Vanmiddag zijn we naar oma geweest, konden mijn opa, mijn ouders, mijn broer, schoonzus en ik afscheid nemen van oma. Van 18:30 - 19:15 uur is het afscheid voor de familie geweest, ik ben niet meegeweest… Jessy is steeds alleen en dat vind ik ook zielig, verder vind ik het moeilijk om huilende mensen te zien… dan doe ik net zo hard mee en dat wil ik niet. Viva belde net pas dat ze wegreden van het uitvaartcentrum, dus jullie kunnen wel nagaan hoeveel mensen er waren. Morgen is de dag dat oma wordt gecremeerd, het is zo onwerkelijk en zo oneerlijk… Als je oma in de kist ziet liggen, is het net of ze zo haar ogen open kan doen. Ze ziet er echt heel goed uit, veel beter dan toen in het ziekenhuis. Opa heeft het er echt heel moeilijk mee en wil niet dat wij hem zien huilen, laat staan troosten… tegenover hem sta je dan ook zo machteloos!! Als hij begint te huilen, je hem niet vast moet pakken of een arm om hem heen slaan…

Sorry voor dit egoberichtje maar heb echt een hoofd als een vergiet :frowning:

Ohw ja!! Dat is stom!!! (dat ik dit niet zeg!!!)

Heel erg bedankt voor alle lieve woorden die onze kant op komen! Dat doet ons echt heel goed!!! Super bedankt!

Ook gefeliciteerd met het nieuwe deel… pfff ben lekker bezig

@damber
Valt niet mee allemaal en zo zielig inderdaad voor opa.
Jullie moeten natuurlijk erg veel regelen deze dagen, met een kleine familie komt alles op jullie schouders neer. Geniet deze dagen nog zoveel mogelijk van oma en van elkaar en voor morgen wens ik jullie veel sterkte toe.

Enne we nemen het je echt niet kwalijk hoor dat je af en toe wat vergeet :wink: je hebt wel iets anders aan je hoofd dan WW :kus:

ola ikke weer terug
broer ging voor een harde schrijf, maar zijn merk hadden ze niet, gaat uit het assortiment, dus morgen bellen ze ff…
ff wat dvd’tje gescoord, toen we bij de kassa achterkwamen dat ik geen dvd speler hebben… was van plan om voor t schaatseizoen een dvd recorder te kopen… maar goed, nu geen geld voor, dus voor 50 euries een dvd speler…
heb nu dus een tv met dvdspeler en een teeveetje met ingebouwde videorecorder… hihi…
ach ja… daarna lekker bij de kentucky geweest, broer trakteerde…

anyway… weer thuis…
@ damber, viva en familie, heeeel veel sterkte succes en een mooi afscheid morgen. dikke kus en dikke knuf!!

alleen nu heb ik wel een hoger tafeltje nodig voor de nieuwe tv…
ach komt nog wel… kabels hangen te laag… niet konijnproef…

@Damber_Viva
Morgen het afscheid, een zware dag. Wens jullie, je familie maar vooral opa heel veel sterkte toe voor morgen. Knuf en denk aan jullie :kus:

@Bloem
Een dvd-speler gescoord vandaag. Nu nog op zoek naar een kastje voordat de knaagdieren aan je snoeren gaan knabbelen.

ja idd…
zucht… morgen naar de efteling, maar heb hier het snot van de koninches om mn ogen vliegen… shit… misschien ff kijken of ik 's avonds terecht kan…

heb nu eindelijk de mogelijkheid om mn dvd te kijken en… tja… dat boek nog… arch!!!

@viva en damber: heel veel sterkte morgen!

@cyn: welkom terug

@Bloem
Hebben ze in de dierenspeciaalzaak niets voor verkouden konijnen?

Trouwens … heb TRL vandaag bijna niet gezien hier. Is alles goed met je meissie?

ze is toch vanochtend wel langsgeweest???
@ marion, ja zou ff moeten kijken maar ga dus morgen vroeg weg en laat terug… en daarna weekend… we gaan t zien…

goedenavond,

damber- logisch dat je hoofd een vergiet is, je hebt nu zoveel aan je hoofd, wens jullie allemaal voor morgen een hele mooie dag, veel sterkte!

bloem- dvd-speler gescoord, nu nog kiezen tussen je boek en een dvdtje:) veel plezier morgen in de efteling en succes met de verkouden konijntjes

mk- lekker bijgekletst met vriendinnen, gezellig

fijne avond nog allemaal en welterusten voor straks en tot morgen

@Bloem: Het is ook alles of niks bij jou he? Nu toch weer een dvd spelertje erbij. :biggrin: Goed zeg!

@Marion: Nu je het zegt…inderdaad. Heb TRL ook even al niet gezien hier! Hopenlijk gaat het wel goed met haar.

@Viva & Damber: Heel veel sterkte morgen.

@Damber: Heel fijn, dat je even je verhaal hier wilde vertellen. Dat oma er nu zo mooi bij ligt, komt waarschijnlijk ook, omdat ze verlost is van de helse pijnen die ze had. Bij mij vader was het precies zo. Is 15 jaar ziekelijk geweest (hart en vaatziekte) waarvan de laatste jaren erg ziek en veel pijn. Toen hij in de kist lag, lag daar een tevreden man. Zo mooi en zelfs geen rimpel. Tenminste zo kwam het toen bij bij over.

Jij ook heel veel sterkte ermee en laat je gevoelens en emoties gaan hoor! Lucht vaak ook op. :kus:

O ja Bloem…HEEL VEEL plezier morgen met de familie. Geniet ervan! :king:

@ roanna, ach ja… ben er erg blij mee. nu kan ik weer al mn dvd’tje kijken
goeie compromis, niet te duur enzo… en me happy happy…
ik ga maar es afsluiten, morgen redelijk op tijd opstaan enzo…
ff de nijnen wat groenvoer geven

@ roanna ja dank je!!!

@Bloem
Veel plezier morgen in de Efteling!!

@Roanna
Ze is vanmorgen wel even geweest maar normaal komt ze overdag toch ook regelmatig even kijken.
Zal wss wel druk zijn met van alles, over een paar dagen gaat ze al richting Turkije.

ja en ging ze niet iets doen/ ergens heen… ik ben ook een zeef en heb nie eens een excuus…
nou de halve groentehandel ligt bij de konijnen in de ren… die fuzzy’s eten nog meer groenten dan ik!!

slaap lekker en tot morgen