Iedereen de hort op ?
Nee hoor. Ben alleen net thuis van het werk en even naar de stad. Moet zo ook weer weg om de schapjes te doen, anders hebben we zo niks te bikken.![]()
@Marion: Nee , heb 'm niet op een andere zender gezet. Gewoon even in een deuk gelegen bij zulk soort muziek. :evil: (Staat hier doordeweeks altijd op Radio Gelderland)
Terimah kasih banjak. ![]()
Hola!!!
Ben terug… maar echt zo verrot!!! Moe!!! Maar Mexico + hotel waren geweldig… Maar wat een toestand met de heenvlucht… Totaal gewoon 11 uur op Schiphol gezeten :finger:
Kom morgen wat langer langs!!
:dag:
WELKOM THUIS CYN :dag:
Rust maar lekker uit … horen morgen je verhalen wel!!
:vak01:Welkom terug Cynthia.
Zo te zien, was de terugweg sneller dan de heenweg.
Ben ook benieuwd naar je verhalen.
@Cyn: Welkom terug…
Ik ook thuis…geen slippers gevonden maar wel eea gezien…Ook Wolky had weer leuke zeg maar…maar ik ga ff zoeken
Verder niets bijzonders…ja een haarklem, zo een handgemaakte afrikaanse, die je met elastiek erover zo inschuift(en het is nog echt waar ook!)
Straks naar de ouders…compie brengen…en dan zien we weer verder
welkom back cyn…!!
morgen je verslag…we zijn we benieuwd…![]()
Cyn : welkom back meissie, ben heeeeel benieuwd, slaap ze en tot morgen
Beps : leuke dag gehad en toch nog wat geld uit kunnen geven;)
Roanna : graag gedaan, doe je nu ook wel een beetje pelan, pelan ??
@Raak: Zekers. Alles op z’n tijd, zeg maar! :nod:
rustig geweest hier
ikke ook weer thuis, en ga zo weer weg
broer heeft vakantiegeld binnen, dus op naar de MM…
hallo!
cyn- welkom terug!
beppie- geen slippers kunnen scoren, wel een leuke haarklem
kaylo- dacht lekker turks te gaan eten, helaas dat het marrokaans werd!
uhm, toen was ik het weer eens kwijt…pff wat een slecht geheugen sorry.
Ik eerste dag weer overleefd, lekker gewerkt en heerlijk om te kunnen aftellen:D
@Bloem: He lekker zeg. Wel even vertellen strakkies wat jullie gekocht hebben he? Veel plezier.
Ik zal ook een ff kijken of hier het vakantiegeld al binnen is.
Van mij was al binnen, maar is al weer op aan de eigen bijdrage ziekenfonds. :finger:
@ roanna, ja die ken ik ook
ikke geen vakantie geld, maar broer, hij gaat een harde schijf kopen… die van 400gig van kerst is alweer vol… :retard: maar wel gezellie…!
en guess what: ik heb weeeeekend!!!
Ja ja, Bloem, broer vakantiegeld, maar misschien als je hem lief aankijkt? Hi, hi. Of heb je alles al? Nouja kijken en niet kopen ook leuk hoor bij MM!
@Beps: Dus niet veel gekocht daar? Nouja, kieken alleen is ook wel leuk toch?
@ WR: Ook weer thuis van het werk. Lekker even ontspannen nu.
Oh meiden, de buren aan de overkant hadden al een hele tijd verstopping van de riolering en nu zijn ze vandaag bezig het te verhelpen. Alles ligt nu open en bloot… en een lucht :eek: dat er al de hele dag hier hangt. Lijkt wel of het hier door het huis dringt. Ik ruik het de hele tijd. Getssssssssssss. :tssk:
Eigen bijdrage van Fonds die ziek is… ja en dan meteen voor 2 pers… PFFFFFF
Nou we gaan weer…
morgen dagje met elkaar, voor de schapjes en wandelen met de hond…
Beps… ik heb alleen die van kokkie nog maar binnen en van mij nog niet, maar zal ook weldra komen en dan is mijn vakantiegeld echt op, maar ik klaag niet hoor! Ik hoefde dit keer geen kruiwagen te huren om het in te doen. ![]()
bloem- gezellig naar mm met broer en al lekker weekend, geniet ervan!
roanna- nou fijn zit je met een rioollucht opgescheept, hopelijk is het snel weer dicht en ben je van de stank af!
nu ik ga lekker bankhangen, misschien tot later en anders tot morgen
Ik mocht nog wat overhouden, Roanna… Maar goed… Ook ik klaag niet, ik was er al doorheen met alleen mn maagtabletten voor 2 mnd… Hubbie is nog niet helemaal klaar, is pas een deel van de kosten…
Zo makkelijk gegeten, warme broodjes, zo de compie voor mn moeder inpakken, hond in de auto en op naar mn ouders… weer een mens gelukkig maken…:lol:
Vandaag weer een dagje thuis geweest.
Vanmorgen naar mijn vriendin geweest en vanmiddag naar een andere vriendin. Lekker praten over de vakantie, even horen van elkaar wat we meenemen, met name voor de kinderen dan.
Hubs vanavond wederom aan het werk. Ik ga alvast maar weer een vakantie uitzoeken
we moeten al dat geld toch weer ergens aan uitgeven. ![]()
@viva en damber
Lekker hoor dat je zoon er nu ook is. Sterkte voor morgen! :kus: