TTT deel 90...

@Beps
Doe een doekje op … verwaaid je haar niet zo en staat ook lekker burgelijk :wink:

(stofzuiger mag je thuis laten hoor :p)

@Roanna
Hepie & Hepie … zou je hele dag verpesten. Je hebt hem toch wel vlug op een andere zender gezet of niet?

@Toos
Hey dat zijn stoere slippers!!

@Kaylo
Al heftig aan het aftellen.

@Filiz-Linda
Good morning :dag:

Kalmpjes hier … :ninja:

Deze middag lunchen met collega’s in Turks restaurantje. Krijg het water al in mijn mond :lol:

Ik ook :crybaby:

@kaylo…daar had ik ook wel zin in…!! alvast smakelijk…!!

@marion: goedemorgen

Ohhhh turks eten, lekkerrrrrrr, zal voor mij wel iets van een broodje kaas worden:crybaby::crybaby::crybaby:
@Linda, Marion: Goeiemorgen

Zag dat morgen bij de toppers ron brandsteder en bonnie st clair komen, met dr bernhard. Wordt je ook niet bepaald vochtig van:frown:

Marion : gisteren lekker in het zonnetje wezen fietsen
WR : heb je site bekeken, ga het zeker volgen, hoop dat er veel leuke dingen opgeschreven worden hoor
MK : de kindjes worden alweer groot he, gaat veel te hard
Roanna : zal duimen voor uitslag as woensdag
Toos : lekkere slippers gekocht voor de vakantie, met inlegkruisje:p
Viva/Damber : wat zullen jullie blij zijn dat zoon/broer er morgen ook bij is. Dit is iets wat je met de hele familie wilt verwerken. Ik wens jullie allemaal veel sterkte toe

@toos: ook een goedemorgen nee idd word je niet bepaald vochtig van

wow Toos, heb jij geluk, maarre hou je wijntje goed vast he anders ben je het meteen weer kwijt:so:

Bonnie zal zich wel moed in gedronken hebben van te voren, mag hopen dat ze de tekst nog weet:drugged:

Anders gaat ze maar lekker buiten spelen :stuck_out_tongue:

@Raak
:dag: druk aan het werk?

@Marion::lol::lol:

Marion : nee hoor, valt wel mee, ga nu ff lunchen:lol:
tot strakjes

Terug van de lunch ! Was geen Turks, maar Marokkaans eettentje. Niet slecht, maar wel anders. Geen alcoholische dranken, dus geen wijntje :crybaby:. Dan maar cola light :mad:

Soort van köfte gegeten, lekker zout (nu dus grote dorst) en daar gaven ze frieten bij :disgust:

Geef mij toch maar de Turkse keuken hoor :biggrin:

@kaylo
Dat viel tegen.

MK : ja, eigenlijk wel. Had zooooooooooo zin in köfte. Deze was niet slecht, maar helemaal anders. Andere kleur, vorm, smaak. Volgende keer maar een andere uitzoeken dan !

@Kaylo
In mijn favoriete turkse restaurant hebben ze ook geen alcoholische dranken. De reden dat hub er liever niet gaat eten, hij kan zijn biertje niet missen bij het eten.

marion : in een turks restaurant heb ik nog nooit gehoord dat er geen alcoholische dranken waren. Dat was bij deze Marokkaan wel even anders.

En ja, een wijntje of biertje bij je eten kan smaken hé. Vond het nu toch niet zo erg, er moet tenslotte nog gewerkt worden

:ninja: