nog 4 berichten tot ik op de 4000 zit…yeah…!!
Goeiemorgen!!!
Ben er weer… Mocht vandaag wat later beginnen op het werk… dus heb iets langer kunnen slapen!! Maar ben nog steeds verrot!!
Jullie zijn natuurlijk heel erg benieuwd naar mijn verhaal!! ![]()
Het was in 1 woord geweldig!! Hotel, strand, mensen, eten, dolfijnen en de hele bestemming!!! Helemaal super!!! Alleen die luchtvaartmaatschappij he… Terug ook weer 1 uur vertraging!!! Maar heen was echt het toppunt!!!
Nou ja… ik ga ooit nog wel een keer naar Mexico, maar dan met Martina*r!!!
Ga nu even bijlezen!
:dag:
@cyn…super te lezen dat het zo geweldig was…!! idd er k*t van de heenreis…
ikke ga ook te werk…
fijne dag nog allemaal…xx
Filiz : ik zal meeduimen, werkse he
Cyn : fijn dat het zo leuk was en dat je terugwil,…met Mart.nair
Bloem : langszaam maar zeker heb je toch alles staan he, ben te laat maar hoop dat je een fijne dag hebt
Toos : gaat weer lekker he met ark.efly.nu gelukkig goeie tijden. zit je nu met je blaren in het zonnetje?
Marion : lekker gaan sporten en dan ook nog naar de kapper, ander kleurtje of ??
Roanna, Linda en WR : werkse meisjes, is zo weekend hoor
Beps : gaat lekker in het zonnetje wandelen en daarna grilletje pakken
MK : komt voor jullie ook nof wel hoor, de jongste loopt tenslotte alweer
maar sprookje van Kaatsheuvel is altijd leuk, wij wonen er echt dichtbij en kunnen op de fiets
Tr : heeft baas ingelicht en nu ook nog zwangere collega erbij.baas zal denken dat het een virus is:biggrin:.Ook nog ff naar de kapper, wat zal je er mooi opstaan voor je Askim dinsdag, schiet op he
@raak
Lopen nog niet hoor, hij kan net een beetje staan. ![]()
MK : oh had ik verkeerd begrepen dan, maar gaat toch al hard zat he:p
We zijn er weer … programma afgewerkt. Stralend weer geweest de hele tijd en nu is het bewolkt … :disgust:
@Cyn
Mexico voor herhaling vatbaar maar dan wel met Martin.
@Raak
Heb weer een kleurtje, heel donkerbruin met een beetje een rode gloed. En nu maar hopen dat deze niet zo snel vaal wordt.
@Filiz
Duimen rustig door hoor!
@Toos
Is de zon er bij jullie nog wel? Stuur dan ff wat straaltjes terug :slywink:
Goedemiddag.
Zo, ben er weer. Al een tijdje,maar moest ook ff nog wat glad trekken hier en ff de :was: aangezet. Hier nog lekker zonnetje. :biggrin:
Ik heb zojuist even de nieuwe IE 8.0 gedownload. Kreeg al een hele tijd bij het opstarten dat berichtje en dacht… nu maar eens even doen. )nog nooit gedaan) Is wat duidelijk van lettertype, alleen heb ik nu geloof ik wel 3 toolbars bovenin de pagina staan. Verder geen last van, maar wel een beetje teveel van het goede. Even de buurman maar weer een keer om hulp vragen.
Ik heb Toos net maar ff een smsje gestuurd. Die gaan vanavond naar de Toppers. :dag:
Ikke ook weer aanwezig.
Lekker gewandeld, nog naar het tuincentrum(Maar dan voor dierenspullen) en naar huis
Zo ff de tent recht trekken en dan lekker eten
Tot laterssss
@toos
Veel plezier bij de Toppers.
@Roanna
Fijn dat je me eraan herinnert … ben een beetje DDD soms.
@Toos
Veel plezier bij de Toppers vanavond! Wordt vast een dolle boel … Bonnie is er ook :slywink:
Beps. Ook weer terug van het wandelen. Oh, ik krijg nu mijn apestaartje er niet meer op. Zeker het toetsenbord ook anders. Nou ff oefenen maar dan.
Cynthia. Ben benieuwd naar je foto´s.
Ohhh ik ben echt te erg… Dacht er niet aan
@TOOSSSSSSS VEEEEELLLLL PLEZIERRRRRRRRRRR en laat Bonnie idd maar zitten, die had de wijn al op voor ze huis verliet hahahahaha
Nou wat goed van mij dan he, dat ik er nog wel even aan dacht. Als een van jullie me dan nu even kan vertellen hoe ik mijn apestaart weer terug krijg hier, staan we kiet.
Als ik een normale brief typ, doen alle tekens het wel gewoon. Wat heb ik nu toch weer gedaan?
Niemand dus? ![]()
Nou, dan ga ik maar ff met het eten bezig.
Jullie ook allemaal eet smakelijk en nog een fijne avond.
:dag: @@@@@@@ :dag:
Roanna heb hier geen foto’s… zit op mijn werk nu…
Heb wel deze gevonden!!! Varadero is tussenlanding geweest… maar bovenste vlucht is dus de onze!!
http://85.17.151.34/253350001-253400000/253381701-253381800/253381772_5_-ahb.jpeg
@Roanna
De instelling van je toetsenbord staat wss op NL, moet op VS staan.
@Beps
Of ze ligt laveloos tussen de coulissen :biggrin:
Ik heb trouwens ook maar voor mezelf en mams een Otazu armband gekocht aan boord… Erg mooi :wub:
:crybaby: AAAAAAAAAAH… dat wist ik helemaal niet!!
Viva&Damber: Gecondoleerd! Heel veel sterkte lieverds!! :kus: Jeetje… weet verder even niet wat ik moet zeggen… :kus: