@ Cynthia: Oke, dat begrijp ik, maar bedoel ook gewoon… dat ik wel benieuwd ben naar je Mexicofoto’s. :nod: Als je ze op je site hebt, geef je dan ff een seintje? Por favor!!
@ Marion: Als ik jou toch niet had he? Ja, dus even de instelling veranderd en… voila! Zie hier! Thanks girl! :kus:
Wij gingen dus een eenvoudig bbq-tje doen… Nou hebben wij een eenvoudig electrisch bbq-tje… ooit(een jaar of 3 terug) gekocht bij K*uitvat voor een tientje aan het eind van het seizoen(normaal 16 euro ofzo…) en dus heerlijk alles neergezet, bbq-tje aan…aan…AAN…AAAANNNNNNN…AAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNN Maar nee hij was stuk…
Oke hollen naar het centrum…nergens een eenvoudige te krijgen/kopen…goedkoopste 75 euro…(das niet voor te lachen…) en bijna ten einde raad(ook bijna 18 uur trouwens…) op naar de auto om naar de bouwmarkt te gaan voor een kolenkrengetje…zien we er gelukkig nog 1 voor 25…
Ik ga geen 75 euro uitgeven voor een elektrisch kreng…
Nou goed gelukt dus en ik heb lekker gegeten
Nu op naar De Stoel om uit te buiken :lol:
@linda: het was gratis eten ook, dus dan maar minder klagen(hihi. errug he dat gezemel vaak… wij hebben donderdag een bootvaart met bbq ben ook benieuwd…)
ola
ikke weer terug… bij de efteling brak het zonnetje door… we zijn bijna overal 2x ingeweest… vond de vliegende hollander echt super… mn mammie ook mee in de python…
gingen alleen om half 4 als laastse in de piranha… en tja… broer was nie zo blij dat ie nat werd… (hihi… we hebben wel gelachen tot we merkten dat ie van +100 naar -3500 ging…
maar goed, hadden alles wel gedaan wat we wilden, dus naar huis…
ikke naar huis om de konijntjes eten te geven en heb ff 2,5 uur geslapen… nu een beetje trek, maar ik wacht nog ff, wantmn gezicht ligt in de kreukels…
@ toos, veel plezier bij de toppers!
@ mk, nee daarom dacht ik al niet dat het zo’n geschikt boek was voor de vakantie… bernini mysterie en de davincecode heb ik tijdens mn 1e vakantie in turkije in 1 ruk uitgelezen…
@ cyn ook weer terug in NL en meteen weer aan het werk
@ filiz, klinkt alsof ie de auto niet neemt, anders had hij dat wel meteen gezegd…
@roanna/beps: het eten was erg lekker dat hadden we als eerste daarna een korte opening en toen de b*c tv show met chimene van oosterhout dat was alleen maar luisteren, luisteren en nog een luisteren we hadden t zo gehad toen dat afgelopen was zijn we weggegaan en niet naar slotact gekeken
@ roanna, ja het was erg leuk… alleen wij kennen dat park echt op ons duimpje… tenminste vroeger wel… en we weten dus precies waar we in willen wanneer… welke volgorde… etc… dus we waren redelijk snel klaar! hoefden nergens langer dan 20 minuten te wachten en dat was omdat ze maar 1 karretje hadden ingezet…
Vandaag dus Aiji aangepakt met janken in de ochtend… de schat weet niet wat het is: de baasjes en boos(hebben tot nu toe nog nooit echt gestraft…) Ze is al de hele dag een btje uit haar doen :lol:
@beps… wat hebbie dan gedaan met het kleine monster??
en nee was niet druk een stel engelse, belgische en franse schoolreisjes… niet druk dus, alleen ze reden in alle achtbanen dus maar met 1 treintje…
en kaatje niest nog steeds… zal maandag eens een afspraak maken… zit nu aan de friet met kroket…