De dienst was echt heel mooi. Oma zag er nog steeds heel mooi uit en er waren echt heel veel mensen, en enorm veel bloemen. Oma hield enorm van bloemen en toeval was, dat het allemaal verschillende kleuren boeketten waren. 1 zus van oma woont in Belgie, ze was onderweg naar ons toe, maar ze kwamen in een file terecht (ongeluk). Alle banen afgesloten, dus zij konden er niet bij zijn… ze zijn dus weer teruggegaan naar Belgie… Er kwamen zelfs mensen waarvan we niet verwacht hadden dat ze zouden komen, een fijn gevoel dus… De broers en zussen van mijn vader waren er ook allemaal! M’n moeder heeft sinds ze een ‘klein’ meisje was een hele goede vriendin, ze zagen elkaar als zussen. Bijna 20 jaar waren ze vriendinnen door dik en dun, totdat die vriendin ging scheiden van toendertijd haar man. Wij hebben haar nog geholpen aan een nieuwe woning en hebben die woning opgeknapt en daarna hebben we nooit meer contact gehad… Nu zo’n 6 jaar later stond ze voor ons neus… gaf ons een knuffel en dat hadden we echt NOOIT!!! verwacht… maar het deed ons zeker goed om haar weer te zien. Met opa gaat het redelijk, hij vertoont nogal vluchtgedrag… alles wat aan oma herinnert, of van oma is moet het huis uit… manicuresetjes, pasjes, kettinkjes, horloges… we moeten het allemaal meenemen (doen we nog niet).
Sorry, we kunnen nog even niet denken… mocht je meer willen weten kun je het vragen
Aiji ‘jankt’ ons steeds wakker tussen 5 en 5.30…
Nu hebben we vandaag om de beurt haar ‘verteld’ dat we dat niet waarderen…(eerst ik, toen hubbie en allebei hebben we op de gang gewacht tot ze weer begon om meteen omnieuw te corrigeren)
Daarna is ze gewoon ruim 30 minuten helemaal stil geweest. Toen zijn we opgestaan, en zelfs toen geen kik…
Ronde 1 is voor ons…op naar morgenochtend…
@Damber: mooi dat de dag waardevol was jullie er ‘met een goed gevoel’ op kunnen terugkijken. Met opa komt het ook wel goed. Dat deed mn schoonmoeder ook. Wij hebben het wel mee naar huis genomen(zij wilde alles weggooien) en een half jaar later was ze ineens ‘alles kwijt’ Wij de tassen vol weer mee terug…menssie helemaal gelukkig.
De ene wil het gelijk, de ander kan het na 5 jaar nog niet…
hhihi
@ beps aan t aftellen en toch maar streng geweest…?! soms moet het he?! komt wel goed
@ damber (+viva) ze zeggen vaak dat je in moeilijke tijden je ware vrienden leert kennen, deze “zus” was er dus ineens…
voor je broer moet het ook raar zijn om hier nu zo te zijn…
ik wens jullie veel sterkte toe met alles te verwerken en voor opa te zorgen
@ roanna, ja had ineens zoooo’n zin in kroket…
@ linda, ja vandaag staan ze in utrecht!! hihi… nu zo ergens een beetje…
@Bloem: Streng zijn is niet erg, maar het is raar om, nu het goed gaat met ‘positief opvoeden’ ineens ‘boos’ te moeten zijn. Ook Aiji heeft er last van, ze is echt van de leg…
@Beps: Ja, dat lijkt me dan ook inderdaad raar. Maarja, iedere ochtend om half 5 wakker gejankt te worden, lijkt me ook geen pretje. Gelukkig weet je vaak zelf wel, dat het tijdelijk, maar ze moet het natuurlijk wel aanleren om dat niet te doen. Maargoed, daar heeft ze jullie als lieve beesten(h)ouders dan ook voor he?
Ik ga ook ff wat anders doen. Tot morgen weer. :dag:
@damber…een mooi afscheid dus… @beps…heb jij weer…net voor sluitingstijd nog alle winkels af voor n bbq… @cyn…deprimerende foto…!! @toos…lkkr bij de toppers… @bloem…goed geamuseerd in de efteling:D
ik weet t niet van de auto…hij ging meteen 500 onder mn vraagprijs…tja, beetje veel van t goede. de auto is voor zn ‘vrouwtje’…denk dat hij met haar nog eens lang gereden komt ofzo…en dan belt…
sorry rest ben ik alweer kwijt…
wij vant weekend feest…morgen t bos in voor n den te kappen…'s avond den rechtzetten (feest)…zondag kermis…lees>>cafe
@Filiz: Maandag…volgens mij ben jij maandag ook nog niet ‘recht gezet’…:lol:
Meiden ik ga slapen. Morgen het huis keren, hond wassen, laatste schapjes voor de hondendag zondag…(show, spelletjes enzo, ontspannen Aiji voor de 1ste keer showen!)
Dus…Trusten
:slapen: lekker :kus: