TTT deel 90...

@beps: slaap lekker en tot morgen

Ikke morgen werken van 9.30-18 uur daarna effe wat eten bij ons op het plein en daarna koffiedrinken bij een vriendin zondag komt zusje hier eten en mss nog effe stukje hardlopen verder niets gepland ga maar vast beginnen met klaarleggen van dingen voor de vakantie

mis ik iets…? vakantie??

@ beps slaap lekker
@ roanna slaap lekker
@ filiz, feest-ze en tot maandag

zucht :wub: heerlijke film… zeg maar de ‘echte’ romeo&juliet…
gaapp ben alweer een beetje moe…

goeieavond iedereen !

cyn : welkom terug ! Hoop dat je het goed hebt gehad ?
Viva/Damber : zware dag voor jullie en familie geweest. Wens jullie heel veel sterkte ! Zou zeggen : doe rustig aan om alles te verwerken op jullie tempo. Leef ook mee met opa.
Bloem : Plezier in de Efteling, maar denk dat je nu al wel terug bent, dus te laat :so:
toos : leuk, al blaren op je nieuwe Tena slippers ! Amuseer jullie vanavond !
Beps : proficiat met je 10.000 posts en 7 sterren !
Filiz : jij ook hoor met 4000 ! Niet mis ! :stuck_out_tongue:

Had vandaag dagje vrij genomen, gisteravond tussentijds examen gehad voor Turkse les. Pffff… Was geen lachertje ! Zal al blij zijn als ik rond de 60% haal. Maar is ook geslaagd he ? En 3de jaar volgen ? Misschien, weet het nog niet.

Ga nu lekker mijn bedje in. Prettige avond nog voor iedereen:dag:en :slapen:

@bloem: ja 2 juni naar CP in Brabant, staat wel in het vakantielijstje maar nog niet in mijn handtekening

@kaylo: slaap lekker en tot morgen

Zo mijn handtekening is aangepast, nog een paar dagen en dan sta ik bovenaan in het lijstje

owh zo… hahaha… ik denk ik mis iets!! hahaha
nou, ik ga eens opruimen hiero en lekker (verder) slapen…

@bloem: slaap lekker en tot morgen. Ik ga ook slapen

:eek: volgens mij reed ik net mn buro stoel over een konijnenstaartje ofzo heen…
de shiba-schreeuw is er nix bij… :eek:

ikke nog ff brigitte (of je hoe het ook schrijft) jones afkijken en dan ook slapen…
slaap lkkr all…!!

truste!!
het hopst nog gewoon rond, dus t zal wel goedkomen… slaap lekker allen en tot morgen!!

ps het is: bridget jones :stuck_out_tongue:

Goede avond!

@Beps
Zat niet echt mee de BBQ vanavond. Nadeel van de electrische, kom je pas achter met eten als ie kapot is.
Ennuh … gefeliciteerd met je 7e ster!!!

@Linda
Een tegenvaller in Hilversum! In ieder geval wel lekker gegeten.

@Bloem
Jeugdsentiment in de Efteling vandaag?
OOOOOOOOOOOOOOO … arm konijntje.

@Damber
Een mooi afscheid gehad van oma. Vreselijk dat haar zus er niet bij kon zijn door die file.

@Filiz
Veel plezier in het bos morgen, en daarna in het cafe natuurlijk.

@Kaylo
Tuurlijk ga je door met de les!!! Is toch zonde om er mee te stoppen?

Ha askimmetjes
Ikke erg druk, werk heel veel, en heb erg weinig tijd voor ww!
Las over de moeder en oma van Viva en Damber, vreselijk op deze manier. Ik begrijp dat de crematie al geweest is, viv, bel je binnenkort wel eens! Dikke kus, en heel veel sterkte voor jullie
**
Voor mij gaat het nu echt goed. We hebben vanmorgen de echtscheidingspapieren getekend, nog even inschrijven in de burgerlijke stand van de gemeente, en Mar is officieel een vrijstaande vrouw!
En ik voel me beter dan ik me in jaren gevoeld heb!
Had dit veel eerder moeten doen, maar ja, zolang verstand en gevoel niet op 1 lijn zitten is het lastig beslissingen nemen.
Enne…lijstje???
**
Mar Waag(sorry, mier is niet meer)
5-13 juni Istanbul/Marmaris
**
Jaja, ik vertel het allemaal wel een andere x, maar de tickets zijn geboekt.
*Ga nu slapen *
Heel veel knuffels voor jullie allemaal XXXX

O ja, weet iemand hoe ik mijn naam kan veranderen? Ben daar niet zo’n ster in, zulk soort dingen

:zon02:
Goedenmorgen…

@Bloemmie JEmmigggg arme nijn!!! Nou maar hopen dat er idd niets was!!!

@Mar: Mooi dat het goed gaat. Lijstje is voor TRL(hihi) en wat je naam betreft…Ik weet dat WR het veranderd heeft…maar ik zou niet weten hoe,…(volgens mij was het nooit mogelijk!)

Nou vandaag kleine herhaling van gister…ikke plassen Aiji janken ikke blehrblerrr naar benenden…aiji STIL Half uurtje toen opgestaan!
Zo de kleine schapjes voor morgen(hondendag) en dan de toko ff van top tot bodem rechttrekken, aiji in bad, wij ook… en dan op naar morgen!

Goede morgen …

@Mar
Fijn dat het goed met je gaat. Al druk aan het aftellen, nog even en je bent weer in Turkije.
De naam veranderen, geloof dat dat via de administrators moet. Volgens mij heeft WR aan Xander of Jeroen een bericht gestuurd met het hoe en waarom.

@Beps
Aiji blijft nog aan het uitproberen maar was wel eerder stil dan gisteren of niet?

Goedemorgen,

Bloem,leuk gehad in de efteling en de wachttijden waren ook nog te doen.
Beps,dat was ff balen van de bbq,maar gelukkig hebben jullie er nog 1 kunnen kopen.Morgen voor het eerst Aiji showen,spannend…
Linda,nu al spullen klaar leggen voor 2 juni???
Mar,fijn dat het goed met je gaat en ik zal je in het lijstje zetten.
Filiz,veel plezier dit weekend.
Toos,hoe waren de Toppers?

Allemaal een fijne dag gewenst

:turkey:Turkije lover:27 mei - Kusadasi :turkey:

Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Goeiemorgen!!!

Ik weer aan het werk… tot 12.30… collega en ik hebben een feestje van vader van collega… is 60 geworden… Gezelli!!! :smiley:

Verder heb wel bijgelezen maar mijn hoofd is een vergiet sinds ik terug ben… Echt last van een jetlag!!!

:dag:

@TRL
Jij ook een fijne dag? Hoe is tie?

@Cyn
Nog een jetlag en een feestje vandaag. Veel plezier!!