TTT deel 90...

Haha lig helemaal in een deuk! heb net even teruggelezen van de dag dat ik weg ging! Jullie hebben echt met me meegeleefd he!!! :kus:

En Varadero is inderdaad Cuba, daar zouden we een tussenlanding maken… Heel goed ja… ZOUDEN!!! We zijn gelukkig voor ons, rechtstreeks naar Mexico gevlogen ivm nieuw personeel wat aan boord moest komen, anders was het personeel te lang aan boord!!! Mensen van Cuba waren zooooo boos!! Die hadden nu in totaal 11 uur vertraging!!!

Meiden echt ik was er zooo klaar mee! Zit je eindelijk in dat toestel (met al 3 uur vertraging) kun je er weer uit! We reden echt net 10 meter van de gate af… “Dames en heren, uw gezagvoerder hier. De startmotor heeft het zojuist begeven, en daarom rijden wij terug naar de gate. U wordt verzocht het toestel te verlaten en in de gate op nadere info te wachten”

Echt je had ons moeten horen!!! Wat een ***-maatschappij! Vlucht opzich was prima, stoelen zaten lekker, veel beenruimte (Economy class) Eten was ook redelijk… Maar die vertragingen gaat ze echt een keer de kop kosten!!! :thumbsdown:

:kus:

Goedemorgen,

heb te weinig tijd om te reageren, wel alles bijgelezen. alleen even dit…

mar, ik heb imke een berichtje gestuurd en zij heeft toen mijn naam aangepast, je kan een bericht posten onder het kopje helpdesk.

Goedemorgen all.

Ik heb eerst hier even de tent strak getrokken en moet nu alleen mezelf nog even opppoetsen. Maar eerst is er ff pauze met koffie. Mmm…lekker!!!

@Cynthia: Nu jij en je collega’s reisagenten, dit zelf hebben ervaren met Arkefly, vraag ik me af, hoe verkopen jullie het nu nog naar de mensen toe dan? Vertel je dat erbij en laat je ze naar wat anders uitkijken of een andere vliegmaatschappij zoeken? Ik bedoel maar, al dat gezeur nadien, komt ook weer op jullie bord en dat lijkt me echt stressy hoor!

Zo dames, straks ff de schapjes doen als kokkie terug is van de boer, lekker in de tuin ff de krantjes lezen en dan vanavond naar het feestje (25 jaar getrouwd) van een collega.

Mijn dag ziet er wel weer aardig uit , dacht ik zo. :wink:

Roanna: ik verkoop het persoonlijk liever niet meer… Ga mijn klanten aanraden om HV te boeken als het mogelijk is via H.International. En anders zal ik het er bij zeggen… Maar zo’n product kan je zo steeds slechter verkopen!

@Cyn: :thumbsup:

Hier zijn we niet vooruit te branden…
Ik heb net de crocks-slippers gekocht… Zitten lekker, maar wel de eenvoudige.
Nu eerst ff lunchen en dan verder. Stap voor stap, veels te warm…

Nou, ik lig aardig op schema vandaag. Ben wel benieuwd hoe die crockslippers eruit zien. Straks maar eens ff kieken hier op het WC.

Fijne dag verder… iedereen. :dag: :dag:

morninkkkkk
ikke weer lekker een beetje bijgeslapen jammiee!!

@ cyn ja toch beter dat ze jullie terugbrengen naar de gate dan dat je halverwege pech zou hebben gehad… maar goed, ze zullen het wel merken als niemand meer arkescry verkoopt…

@ roanna veel plezier vandaag enzo

ikke net wakker, wasje draait, zo ff boodschappies doen en dan hiero es t huis een beetje anders inrichten… als dat me lukt…

:turkey:Turkije lover:27 mei - Kusadasi :turkey:

Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

@Bloemmie: Goedenmorgen…lekker geslapen??

@Roanna: http://shop.crocs.com/pc-936-4-crete-canvas.aspx?reqid=936&reqProdTypeId=41p&subsectionname=footwear&section=products
lopen lekker licht, zien er niet mega crocs uit…

@ beps ja eigenlijk wel… vrij diep. geen monsters onder het bed enzo…
nu een beetje hoofdpijn maar dat komt omdat ik nog een beetje wakker moet worden

maar goed,
stap 1: boodschappen… of me goesssss

Pfff zweet/natpak/zweet

Net de kleine Aiji gewassen… wat een klus altijd. Ze vind het niets…
Helaas geen natte hond foto,… Het was al zwaar genoeg om het zo te doen, laat staan de camera bewaken tegen natte hond spatters en foto’s maken…

Nu verder met de badkamer…ff rust zucht

hihi…
ik zie aiji al voor me… 1 grote natte pluisbal… hihi
ikke de booschappen in huis… mn jokers vergeten, mn bonnetje voor de flessen vergeten… maar goed… heb een hele zwik groenvoer in huis voor de bunnies… alleen geen idee wat ikke ga eten :stuck_out_tongue:
hahahhaa

ff pauze

@Bloem: Pluisbal…nope!!! Er blijft niets van over!!! Een klein mager hondje…heel siewig piepend…geen scream… Maar ohhh zo hard schudden en nu opdrogen…
Extra verwennen zodat het leuk blijft!(en volgende week gewoon weer…oke vooruit de week erop :lol:)
Bunny’s ook weer verwend… Wij morgen iig maaltijd salade met stokbrood(voor na de show,…) vandaag…geen idee lekker makkeli

Goeiemiddag,
Kom nog even aanwaaien, moet zo weer aan de crock. Toppers was een feestje, hebben er van genoten. Ben schor van het meegalmen. Ze hadden aardig wat nederlandstalige gouwe ouwe , stukje benny neyman als nagedachtenis, ieder deed zn eigen hits, stukje franse songfestivalnummers (vond niet zo bijzonder) en dan Bonnie. Het was niet te geloven… ze was nog leuk ook. verder de 3 overgebleven idols met tina turner nummers, Tramps, disco infero en Anita meyer. Hub was verbaasd over de sfeer bij de toppers. Iedereen staat en iedereen galmt mee.
@Viva en Damber: Jullie kunnen terug kijken op een waardig afscheid van (o)ma, het echte verwerken komt nog. Neem je tijd. Mijn vader deed dat ook, we waren net terug van mijn moeders crematie en hij gaf sieraden aan mij en wilde dat we een paar dagen later alles op kwamen ruimen. Achteraf veel te vlug, maar hij had helemaal geen besef wat hij deed. Hij heeft zelfs nog een vriendin gehad waar hij binnen een jaar na mijn moeders overlijden mee is getrouwd. Toen zij aan mn moeders spullen ging zitten, werd hij wakker uit zn roes en heeft haar buiten gezet.

@ toos… hihi… das vrij vreemd gedrag… gelukkig werd hij op tijd wakker…
klinkt ehmm… leuk die toppers, alleen duidelijk nix voor mij, maar dat wist ik al!! nu op naar celine dion
@ beps hoe vaak was je aiji dan? hier werden de honden alleen in bad gedaan als ze echt vies waren… mn moeder doet haar honden 1x in de 2mnd ofzo…

@Bloemmie: Wassen om het wassen zelf… bij de labradors mss 1 keer per jaar… Maar ze is zo panisch… gewoon hup in t bad, en de douche erop… Hoeft geen shampoo bij… Maar ze moet er wel aan wennen he…
En dan eens in de maand/2 maanden… en dan nog meer vanwege de shows dan omdat het moet. Vachtje ziet er nl nog mooier uit na de douche…

Pfff komt wat bij kijken, net van die klapvisstoelen gekocht. In zo een zak om je schouder. Gister dus de bench die ook ingeklapt en om je schouder kan… Je moet zoveel meenemen…
Maar ik geloof dat het er nu allemaal is…

Goedemiddag.

Ik dacht… laat ik me eigen ook nog even melden.

Wij ook de schapjes binnen en al een tijdje heerlijk in de tuin de krantjes zitten lezen. Kokkie zie ik nu, ligt even een dutje te doen in de tuinstoel.

@Beps: Oh, die ja. Heb ik weleens gezien. Zullen inderdaad best lekker lopen, maar ik kan niet met zo’n ding tussen de tenen overweg. Dat irriteerd mij altijd. Heb het weleens met de gewone (goedkope) slippers geprobeerd, maar nee, niet mijn ding. Vind deze er trouwens best leuk uit zien.

@Bloem: Ook het konijnenvoer weer binnen en vergeet zichzelf. Hi, hi. Nou, eet je toch met de konijntjes mee! :smiley: Ik ook de jokers vergeten en dat terwijl ik ze nog in mijn tas had zitten. Hoezo…DDDDD???

@Toos: Weer aan de crock op zaterdagavond. :tssk: Ik las het net in de krant, dat het een geslaagde avond was bij de toppers. Nu weer op naar je volgende optreden Toos.:unibrow:

Zo, ik ga nog heel ff in het sunneke en dan ff eten en dan omkleden voor het feest. Nu het wat dichterbij komt, heb ik eigenlijk niet veel zin eran, maarja, vaak moet je er eerst even zijn he!

Laterssss

@Roanna: ik had die van Wolky… en die hadden ook tussen mn tenen zo een dingetje… sindsdien geen problemen meer! En ze lopen zalig… Veel plezier vanaaf!

Zo, het eten op. Alleen nog ff truussen zo.

@Beps: Jij ook heel veel plezier morgen bij de hondenshow. :wink: Hopenlijk zet Aiji haar beste beentje/pootje voor.

Je kunt wel zien dat het komkommertijd is. Er is niemand. :unibrow:

Nou, voor wie er wel zijn of nog komen… een hele fijne avond nog! :dag:

@ roanna, ik was er ook stellig van overtuigd dat zo’n string tussen mn tenen nix voor mij was, maar heb deze Gbrs nu 1 week ofzo en ze lopen geweldig!! superrrr!!

@ beps… owh zo :wink:

ikke was aan het opruimen en kwam ineens zoveel kaarten en foto’s tegen en toen ging ik op zoek naar lijsten en vrije plekjes op de muur… dus toen kwam ik tot de conclusie dat ik beter kan verhuizen naar een plek met meer muren, want t past niet… en toen dacht ik: slimslim… ikke naar de IK*a eens kijken voor mooie lijsten…

volgens mij kan ik beter naar turkije gaan, want op de 1 of andere manier vliegt t geld mn rekening af… maar goed, nu dus 2 giga lijsten, 1 grote, 2 medium, 5 kleine en 6 prikborden gehaald en zo’n klein tafeltje voor 9 euro… maar ja, al die 9 eurootjes… :retard: anyway… ik ga maar es aan de puzzel (heb geen passepatout, wil zwart en winkels dicht) en dan kan pappie eens een x komen boren en ophangen :wink: