TTT deel 90...

owh en heb ook zo’n kattentunnel gekocht… voor de bunnies… hihi… ze doen nu nix anders dan heen en weer rennen… ritsel de ritsel… fun!! :stuck_out_tongue:

@Bloemmie: Hihi… lekkerhoor, ritsle ritsel…

alleen gingen ze de plastic touwtjes die eraan zaten opvreten… die beesten slopen echt alles… met hun tandjes… stomme KNAAGdieren… die heb ik er dus maar afgesneden…

nee heb niet de tanden eraf gesneden… maar de touwtjes… om verwarring te voorkomen :stuck_out_tongue:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

zucht… ik haat echt die swødse shrøfjes van de Ikaijaaaa… waarom ben ik zo… ehmmm… blond?? pappiieee…?? :crybaby:

Zijn het er genoeg?? Heb je wel de juiste gebruikt,…of als eerste al een verkeerde gepakt…
Heb je de bouwtekening wel goed om…
HIHIHIHIHIHIHIHI
Suc6!!

Goede avond meiden!!!
De sportdag zit er ook weer op. Vanmiddag het laatste voetbaltoernooi van dit seizoen, ze waren als 4e in de poule geeindigd. Daarna meteen door naar het zwemmen, perfecte timing want het zat er precies in. Moest doorgaan want J heeft volgende week examen, hij moet op voor het 3e brevet van reddend zwemmen.
Had geen zin meer om te koken, voor de werkende mannnen thuis had ik nog macaroni, alleen voor J en mezelf had ik niets meer klaar. Maar even naar mijn favo restaurant dan maar … de turk dus. Ze hadden nieuwe gerechten op de kaart, ben de naam vergeten maar was iets met aubergine, courgette, tomaat, paprika, champignons, gehakt en kaas (uit de oven). In ieder geval erg lekker.

@Bloem
Aan de frøbel met het ik** bouwpakket, ook niet mijn ding, heb er gewoon het geduld niet voor. Ook de nijnen weer verwend met nieuw speelgoed.

@Beps
Ook sportdag gehad vandaag, niet op het veld maar met Aiji in de badkamer. Morgen naar de hondenshow. Moet heel wat mee als ik dat zo lees.

@Roanna
Naar de bruiloft vanavond, ben te laat maar hoop dat jullie een gezellige avond hebben

@Toos
Een mooie avond gehad bij de Toppers. Zelfs Bonnie had zich van de goede kant laten horen.

@slippers-instappers
Niet echt iets voor mij, op de een of andere manier kan ik er niet goed op lopen. Of ik verlies ze ergens onderweg of ik breek er mijn nek mee.

En toen was ik het kwijt …

@ beps… nou ken je die 4-kante tafeltjes… van die kleintjes… voor 9 euries…
daar zitten 4 schroeven bij
de bouwtekening laat zien, eerst de schroef in de (voorgeboorde) gaten in de tafel en dan de poten erop schroeven… ja tuuuuuuurlijk…
krijg die freackin swødse schrøfjes niet eens IN het blad… pijn aan de handjes, auw auw…
ik heb het weggelegd … kan pappie of broer mooi doen (0ver x aantal weken ofzo)

heb wel mooi mn italia kunstenaarstekeningen van 2006 eindelijk ingelijst…!! ik ben goedddd

@ marion klinkt leuk en gezellig en vooral druk!! J. zal wel samen met jou uitgeteld op de bank in slaap vallen van al die inspanning… merk je al iets? behalve het slaapgebrek en de eetlust? gedrag?

@Bloem
Ik weet het niet, stom he? Het ene moment denk je het loopt best lekker en dan even later heeft ie weer een driftbui en is ie niet voor rede vatbaar. Van de week ook weer, wil ie aan de computer EN hij wil iets zien op tv. Keuzes maken dus en dat vindt ie moeilijk. Hij wil tv kijken, oke dit mag je zien en dan naar bed. Is het afgelopen schiet ie als een speer achter de computer. Nee kerel, de hoogste tijd, naar bed nu. Meteen over de rooie. Uitgelegd wat de afspraak was maar nee, niet voor rede vatbaar. Woedend naar boven. Knallen met de deuren. Kan het rustig? Echt niet! Hoor ik daar wat van de trap af komen rollen. Ligt mijn deodorant in de hal, even later volgt de bodylotion. Ik naar boven voordat hij met de parfum aan het gooien gaat. Uitleggen waarom hij die keuze moet maken, omdat het bedtijd is voor hem. Hij heeft nog geen slaap dus hoeft ie niet naar bed. Toch heeft je lijfje rust nodig en zolang je bezig blijft voel jij niet dat je moe bent, je gaat nu in bed liggen en dan komt de slaap vanzelf. En is de woede gezakt dan komen de tranen, omdat het gewoon niet eerlijk is dat de volwassenen gewoon naar bed mogen wanneer ze zelf willen. Maar misschien is dit ook wel puberaal gedrag, even testen hoe ver ik kan gaan.

@ marion, ja zo klinkt het wel idd… alle kinderen willen toch de bedtijd rekken en niet naar bed alleen omdat mama het zegt?
wel lastig hoor… ik zou me geen raad weten…
misschien hebben de medicijnen toch langer de tijd nodig om in te werken en misschien is het gewoon van nature (bovenop alles wat hij al heeft) een driftig mannetje…
nu zal hij toch wel moe zijn??? na al dat gesport en gesjouw?

Hallo allemaal,
@ Marion, idd best moeilijk om uit te vinden waarom hij zo reageert. Net wat je zegt, kan ook “normaal” puberaal gedrag zijn. Die opmerking over grote mensen bedtijd herinner ik mij ook wel, uit de tijd dat mijn jongens jonge pubers waren. Sterkte er maar mee.
@ Beps, heel veel plezier en suc6 morgen met Aiiji.!
@ Bloem, suc6 met die I**a shit. Ik ben daar ook niet zo sterk in, is toch meer mannen gedoe.
@Toos, weer aan de crock, meis, en leuk naar de Toppers geweest. Is ook niet mijn ding, brrrr, maar ieder z’n smaak. Igg genoten, das mooi.
@ Roanna, leuk feessie vanaaf, ben ik ook wel weer eens aan toe.
Kreeg vandaag de uitnodiging voor de 25 jarige bruiloft van m’n zus en zwager. Maar ja, ze zijn deze maand 25 jaar getrouwd, en geven 11 oktober hun feest. Daar reken je toch niet op? Dus deze zus is er niet, zit dan lekker in Turkije!
En verder??? Sorry, weet het niet meer.
**
Ik heb het gevoel dat m’n leven op het moment alleen bestaat uit werken, snel naar huis voor de honden, eten, stofzuigen, gauw een paar boodschapjes tussendoor, en slapen. En de volgende dag hetzelfde program.
Nou ja, nog 1,5 week, dan ga ik lekker weg.
Zou nog vertellen wat ik ga doen. Ik vlieg eerst naar Istanbul, kom als het goed is daar in het begin van de middag aan. Bezoek dan een vriend, die eind dit jaar naar Australie vertrekt. Blijf daar 1 nacht in een hotel, en neem dan vrijdagavond de nachtbus naar Marmaris. Wil ondertussen nog wel wat van Istanbul genieten natuurlijk, bazaar, Blauwe moskee nog een x zien, etc. Dan kom ik zaterdag rond de middag in Marmaris, en blijf daar dan in app. tot vrijdag de week erop. En vlieg dan als alles goed gaat vrijdagavond terug vanaf Bodrum.
Zo zijn de plannen, de vluchten zijn geboekt, de rest moet ik ter plekke zien te regelen, maar dat komt wel goed.
Nou meisjes, slaap lekker, ik ga zo ook weer dobberen.
En dan morgen maar weer werken, pffffffff.(nu 6 dagen achter elkaar, maandag gelukkig vrij!)
XXX Mar

@mar: slaap lekker!

@tkl: bedankt voor de zegels vandaag ontvangen, ja ga vandaag (zondag) alvast beginnen me klaar leggen van dingen iedere keer wat begin er altijd op tijd mee

@ mar, ja helaas gaan die dingen zo
ik heb dat ook, werken, konijnen eten geven, slapen, werken etc. etc… daarom zijn die leuke dingen tussendoor zo belangrijk!
maar jij hebt een mooi plan daaro zeg! ik ben jaloerssssss!! hihihi…

ik ga ook slapen slaap lekker iedereen en tot morgen (straks)

@ linda slaap lekker en welterusten!!

wow het is al 1 uur!! had ik helemaal niet in de gaten… ik ga dus maar eens muchos rapidos naar bed toe!!
slaap lekker

:idea:
Vanmorgen geen zon, dus het lampje maar weer…

Wij zijn er, gedouched en al.
Zo de verse spullen pakken die mee moeten, alles in de auto en go with the flow…
Ik laat het over me heen komen en zie het wel

Hubbie is mee, fototoestel ook, dus een logje zal wel volgen denk ik!
Tot vanaaf(of morgen als ik dood ben hihi)
:dag:
(ff ego, heb bijgelezen, Marion: :kus: Mar :kus: Bloemmie :kus: , en alle anderen :kus: :lol: )